- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Μα τι είναι το Ευρέ Εργά;
Ένας αποκαλυπτικός (;) διάλογος σχετικά με έναν μυστηριώδη τίτλο
ΔΗΜΗΤΡΑ
Τι είναι αυτό το ‘ευρέ εργά’ ρε παιδί μου, κανα σύνθημα;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Μονόπρακτο, τσακ μπαμ. Με θέμα την εύρεση εργασίας. Το λέει ο καλλιτέχνης.
ΔΗΜΗΤΡΑ
Ωωωχου θα΄ναι στενάχωρο, δε μπορώ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Μμμ έλα που δεν είναι; Μέχρι και πλάκα έχει ώρες ώρες. Όχι συνέχεια, μη λέμε κι ό,τι θέλουμε…
ΔΗΜΗΤΡΑ
Και βαριά κουλτούρα δε τη θέλω καθόλου, βαριέμαι.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Ούτε κουλτούρα, όρεξη έχεις βραδιάτικα;
ΔΗΜΗΤΡΑ
Το συζητάμε, άμα βλέπεται δηλαδή. Παίζει καμιά καλή; Ή δε βαριέσαι;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Η Γαλήνη Τσεβά και η Εμμανουέλα Αλεξίου.
ΔΗΜΗΤΡΑ
Κάπου τις ξέρω μωρέ αυτές…το έγραψε η Μανίνα Ζουμπουλάκη;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Κι αυτήν κάπου την ξέρω…σκηνοθεσία Βασίλης Τσελεμέγκος.
ΔΗΜΗΤΡΑ
Παραγωγή Θανάσης Τσιρταβής. Επίτηδες τα βάλανε αυτά τα ονόματα;
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Τι, λες να΄ναι ψευδώνυμα; Αποκλείεται!
ΔΗΜΗΤΡΑ
Στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 9.00 το βράδυ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Από 17 Μαΐου μέχρι τέλος Ιουνίου.
ΔΗΜΗΤΡΑ
Καλά, έχει ο θεός.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Ε ναι δε θα σκάσουμε κι όλας.
ΔΗΜΗΤΡΑ
Αλλά ελάτε νωρίς για να βρείτε θέση! Μπαρ θήατερ είναι, δεν είναι καμιά αλάνα!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Στον τελευταίο όροφο όμως, ε; ωρρρραίαααα!
(αναστενάζουν κι οι δυό μαζί)
Αν πάλι δεν καταλάβατε: Δύο άγνωστες γυναίκες συναντιούνται χαράματα σε ημίκλειστο αθηναϊκό μπαρ. Η Δήμητρα (Γαλήνη Τσεβά) είναι γκαρσόνα, πρώην ηχολήπτρια, η Κατερίνα (Εμμανουέλα Αλεξίου) πρώην τραγουδίστρια που ψάχνει δουλειά, έστω και γκαρσόνας. Όσο περνάει η ώρα η κουβέντα τους γίνεται όλο και πιό προσωπική, πιό αστεία και ταυτόχρονα πιό αποκαλυπτική…μέχρι την ανατροπή στο τέλος. Που δεν είναι καν τέλος…
Ένα ανεβαστικό μονόπρακτο για την κατεβαστική πραγματικότητά μας, από την Μανίνα Ζουμπουλάκη, σε σκηνοθεσία Βασίλη Τσελεμέγκου, παραγωγή Θανάση Τσιρταβή.
Στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης από Πέμπτη 17 Μαΐου και κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 9.00 το βράδυ στο bar theater του τελευταίου ορόφου. Είσοδος 10 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Στην παράσταση στον Σταυρό του Νότου διηγείται λάιβ τα βιντεάκια του, πιάνοντας από την αστεία πλευρά -και χωρίς παρεξήγηση- την ασυναρτησία του κάθε ζωδίου
Ο Δημήτρης Καταλειφός επιστρέφει στη σκηνή, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο πιο «τσεχωφικό» έργο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Πρωταγωνιστεί στο «FESTEN», είναι μεγάλη ηθοποιός, λέει «σ’ αγαπώ» συχνά και κάποτε θα ήθελε να σκηνοθετήσει μια παράσταση
Μια σοβαρή κωμωδία για τη σεξουαλικότητα, την αγάπη και τον ηλεκτρισμό σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη
Ο διεθνής Έλληνας βαρύτονος και νέος καλλιτεχνικός διευθυντής στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» μιλάει για τον ρόλο του στον «Αλέκο» στην ΕΛΣ σε σκηνοθεσία Φανί Αρντάν
Φθινοπωρινή ιστορία, Festen, Play it again Sam, Στο σώμα της, Αγαπητέ Μαλάκα, Η Ορέστεια του Στρίντμπεργκ, Μαμά μου
Με μάρτυρες όλους εμάς, το οικογενειακό δράμα Festen έρχεται ξανά στη θεατρική σκηνή στο θέατρο Άλμα
Ένα πρωτότυπο θεατρικό έργο αφιερωμένο στον Μανώλη Χιώτη σε κείμενο Ιόλης Ανδρέαδη και Άρη Ασπρούλη
Το εμβληματικό έργο ως μια αλληγορία της εποχής των τεράτων
Κριτική για την παράσταση «Blue Train» στο θέατρο Άλμα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.