- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο Γιάννης Μπέζος και ο Πέτρος Φιλιππίδης σκηνοθετούν και πρωταγωνιστούν στη μουσική κωμωδία «Απατεώνες και τζέντλεμεν». Η A.V. είδε πρόβα.
Απαραίτητο να κάνω την υπέρβαση. Να φανταστώ την αίθουσα στη Δροσοπούλου, όπου γίνονται οι πρόβες, σαν Γαλλική Ριβιέρα. Την πλαζ, το καζίνο, τις βίλες, τα cafés, τα ξενοδοχεία, τα αυτοκίνητα, το αεροπλάνο…, όπως θα είναι στη σκηνή του Παλλάς (σκηνικά: Μανώλης Παντελιδάκης). Τις καρέκλες και τα τραπέζια, τοποθετημένα στη μέση της αίθουσας, πρέπει να τις δω ως μέρος του wagon-restaurant, όπου θα γίνει η γνωριμία των δύο ηρώων. Λώρενς (Γ.Μπ.):«Αν δεν έχεις πού να μείνεις μπορώ να σε φιλοξενήσω, έχω μια αδελφή, θα χαιρόμουν πολύ να τη γνώριζες, όλοι λένε πως είναι το ωραιότερο κορίτσι της πόλης». Φρέντυ (Π.Φ.): «Σοβαρά; Πώς είναι;». Λώρενς: «Μου μοιάζει λίγο, εκτός απ’ το μουστάκι». Φρέντυ: «Μα δεν έχεις μουστάκι». Λώρενς: «Εγώ δεν έχω…». Ο Π.Φ. γελάει νευρικά, ο Γ.Μπ. προχωράει το κείμενο. Δεν θα μεταφέρω το χιλιοειπωμένο «περνάνε καλά στις πρόβες κι αυτό θα φανεί στη σκηνή», θα πω όμως πως αδίκως προκάλεσε βιτριολική μουρμούρα η ανακοίνωση της συν-σκηνοθεσίας. Εδώ ταιριάζει το κλισέ: κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. Τις λεπτομέρειες τις συζητούν οι δυο τους ψιθυριστά, χωρίς διαφωνίες, κι όχι γιατί είμαι εγώ μπροστά.
Το λέω γιατί ο Π.Φ., αν και σε κέφια, δεν διστάζει να επισημάνει μεγαλοφώνως σε συνεργάτη του: «Πάρ’ τον τηλέφωνο και πες του να είναι έτοιμος αύριο, γιατί διαφορετικά θα μου γυρίσει το μάτι. Θα καταλάβει». Κοιτάζω τα άλλα 13 μέλη του θιάσου, που δεν βγάζουν μιλιά. Έτυχε να το «καταλάβουν» σε άλλη πρόβα; Όμως, μπορεί να γίνει και διαφορετικά; Το έργο έχει απαιτήσεις υπεραπαραγωγής: πρόζα, χορός, τραγούδι, γρήγορη αλλαγή σκηνών-σκηνικών. Άρα, κανένα περιθώριο για λάθος – στις 30/3 είναι και η πρεμιέρα αυτού του έργου των Jeffrey Lane & David Yazbek, που έγινε γνωστό με την κινηματογραφική μεταφορά του.
Οι ήρωές του με θαυμαστή δεξιοτεχνία θα εξαπατήσουν πλούσιες κυρίες για να τους αποσπάσουν χρήματα, μέχρι να πέσουν με τη σειρά τους κι αυτοί θύματα, της… Κατερίνας Παπουτσάκη. Μαζί της θα προβάρουν ξανά και ξανά τα μουσικά κομμάτια, ενώ τελειοποιούν το χορευτικό μέρος με την καθοδήγηση των Ελπίδας Νίνου - Θανάση Γιαννακόπουλου. Έκπληξη: η Κ.Π. τραγουδάει εξαιρετικά, χωρίς οικονομία δυνάμεων. «Αξίζουμε το παλαμάκι/ ψεύτες, κλέφτες, λαμόγια σαν εμάς!» τραγουδάνε, κρατημένοι αλά μπρατσέτα, οι τρεις τους. Αυτοί, δικαίως να το κερδίσουν. Οι αντίστοιχοι που μας λένε πως αξίζουν την ψήφο μας είναι το πρόβλημα.
Παλλάς, Βουκουρεστίου 5,210 3213.100. € 50, 40, 35, 30, 25, 20 (Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Είδαμε το νέο έργο της Συντεχνίας Γέλιου και μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη Βασίλη Κουκαλάνι
Μιλήσαμε με τον γνωστό ηθοποιό με αφορμή την παράσταση «Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς» του Χρόνη Μίσσιου
Το έργο του Tiago Rodrigues έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές
Ο ηθοποιός μάς μίλησε με αφορμή τον ρόλο του στην «Ηλέκτρα εντός» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου
Εκεί όπου ένα ζευγάρι αποζητά την ηρεμία, αλλά τελικά αυτή αποδεικνύεται σύντομη και πολύ επικίνδυνη
Μιλήσαμε με την ηθοποιό που παίζει σε μία από τις πιο επιτυχημένες θεατρικές παραστάσεις της σεζόν
«Αυτή η νύχτα μένει»: το βιβλίο, η παράσταση, η γέννηση και το τέλος των σκυλάδικων
Ο «Εραστής» του Χάρολντ Πίντερ, το πάθος ως πράξη χειραφέτησης και η γυναικεία επιθυμία στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια
Η παράσταση που βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή κάνει πρεμιέρα σήμερα 18 Δεκεμβρίου
Η ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Εκτροφείο τεράτων» στον Μικρό Κεραμεικο
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Το σπίτι στην Εθνική- ένα ήσυχο μέρος» μας μιλά για τον ρόλο της και όχι μόνο
Μια μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Θάνου Αλεξανδρή, που μας γυρίζει πίσω στην Ελλάδα των δεκαετιών του ’80 και του ’90
Μιλήσαμε με τους δημιουργούς και συμπρωταγωνιστές της παράστασης «Τζόνι Μπλε»
Χιούμορ, συγκίνηση και πολλή μουσική
Την αγαπήσαμε για τη θρυλική της ατάκα «Σας αγαπώ». Τώρα τη συναντήσαμε με αφορμή την παράσταση «Blue Train», στην οποία πρωταγωνιστεί και της ζητήσαμε να μας μιλήσει για όλα.
Ο Λεωνίδας Μικρόπουλος και η υπαρξιακή διαδρομή προς την αυθεντικότητα
Για δύο παραστάσεις, στις 16 & 17 Δεκεμβρίου
Η εκρηκτική διασκευή του Βρετανού σκηνοθέτη Ρόμπερτ Άικ συνεχίζει για 22 ακόμη παραστάσεις
Γιατί παραδινόμαστε στη ρουτίνα, αφήνοντας τη ζωή να περνά με εμάς απόντες;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.