Θεατρο - Οπερα

H γνώμη του ειδικού

H Iωάννα Μπλάτσου μάς λέει για τις παραστάσεις με τις οποίες εντυπωσιάστηκε μέχρι στιγμής

43374-97516.jpg
Ιωάννα Μπλάτσου
ΤΕΥΧΟΣ 376
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
19420-42988.jpg

● …την ευφάνταστη, μαστόρικη σκηνοθεσία της Κατερίνας Ευαγγελάτου στον «Γυάλινο κόσμο»

● …το σύγχρονο –σα χειρουργικό νυστέρι– κείμενο του Γιάννη Τσίρου «Αόρατη Όλγα» στο Εθνικό Θέατρο

● …τη συνολική παραστατική αρτιότητα του «Αμερικάνικου βούβαλου» στο Πορεία

● …τη συγκλονιστική ερμηνεία –παρά τη σκηνοθετική αμηχανία– της Ντίνας Κώνστα ως «Σωτηρία Μπέλλου» στο Κάππα

● …την ερμηνευτική και σκηνοθετική φρεσκάδα και το χειροποίητον του «Ταβλιού» στο Τριανόν

● …τη δουλεμένη χημεία των Πιττακή-Κεχαγιόγλου στη «Νίκη» στο Εθνικό, των Καραζήση-Χατζόπουλου στο «Όταν έκλαψε ο Νίτσε» στο Θησείο και των Χατζηπαναγιώτη-Βαλάση στο «Η θεία κι εγώ» στο Βασιλάκου

Η Ι.Μ. είναι κριτικός θεάτρου. Γράφει στο «Κ» της Καθημερινής, στο Ποντίκι-Art, στο www.protagon.gr.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.