Θεατρο - Οπερα

Μονόλογος 7 ρόλων

Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη μιλάει για το ρόλο της στο «Η ξανθιά, η μελαχρινή και η εκδικητική κοκκινομάλλα»

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 376
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
19418-42987.jpg

Ναι, είμαι μόνη μου επί σκηνής, αλλά πόσο μονόλογος μπορεί να χαρακτηρισθεί ένα έργο όπου ενσαρκώνω 7 ρόλους; Περισσότερο με παιδικό παιχνίδι μοιάζει – σαν παιδί που πλάθει χαρακτήρες και διαλόγους. Στο έργο του Robert Hewett, μια γυναίκα, η Ρόντα Ράσελ, επιτίθεται σε μια γυναίκα μέσα σε ένα εμπορικό κέντρο – είναι ένα επεισόδιο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Όταν όμως 7 άνθρωποι προσπαθούν να αναλύσουν το γεγονός ξεκινώντας από το τι προηγήθηκε και φτάνοντας στο μετά, το αντικειμενικό χάνει κατά κράτος από το υποκειμενικό, με τον καθένα ν’ αποποιείται των ευθυνών του και να ζει το ψέμα ως αλήθεια. Ενδιαφέρον και προκλητικό κείμενο, ισορροπεί το γέλιο με τη συγκίνηση, ενώ η παράσταση, σε σκηνοθεσία Αντώνη Γαλέου, παίζει με τα δευτερόλεπτα. Μια αγαπημένη ατάκα; «Η αθωότητα είναι μια χώρα όπου ζουν οι πολύ νέοι και οι πολύ ηλικιωμένοι.  Στην αφέλεια όμως μπορείς να ζεις για πάντα».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.