Θεατρο - Οπερα

Ο σεβντάς με τη Σεβάς

Σεβάς Χανούμ, η ρεμπέτισσα.

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 375
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
19247-42526.jpg

Σεβάς Χανούμ, η ρεμπέτισσα. Η ζωή της μπήκε στο εικονοστάσι των βιβλίων του Γιώργου Χρονά, όταν ο τελευταίος τη συνάντησε στα 50 της. Εκείνη η συνέντευξη έγινε τώρα θεατρικό. Το σκηνοθετεί ο Κωνσταντίνος Ρήγος. Σεβάς, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ.

Κωνσταντίνα Μιχαήλ «Αχ, οι λαϊκές ηρωίδες του πάλκου μέσα από την ποιητική γραφή του Χρονά αναδείχτηκαν σε ηρωίδες τραγικές. Να, η Σεβάς απέκτησε τη σκιά ηρωίδας του Τενεσί Ουίλιαμς. Μια πεταλούδα που δεν φοβήθηκε να καεί. Γνώρισε τη δόξα και τη φήμη, προτίμησε τα πάθη. Τον έρωτα, τα ποτά και τα τσιγάρα. Γιατί έτσι γούσταρε – της άρεσε να ξοδιάζει τη ζωή της. “Αχ, ψυχή μου, πόσο σε λατρεύω!” έλεγε σε όσους αγαπούσε. “Όσο πιο κάτω πας, τόσο πιο ψηλά ανεβαίνεις” το πιστεύω της. Ερωτεύτηκε παθιασμένα τον Καζαντζίδη. Εκείνος… προτίμησε τη μάνα του. «Λάθος χτύπησες την πόρτα» σε μουσική Βέλλα-Κοφινιώτη, είπε η Σεβάς και πήγε παρακάτω. Δεν έψαξα να δω πώς περπάταγε, πώς μιλούσε. Άκουσα τραγούδια της, είδα φωτογραφίες της κι έφτιαξα στο μυαλό μου τη φιγούρα. Ήρθε ο Κωνσταντίνος να την αναστήσει. Ένας ανατρεπτικός, οραματιστής και εικαστικός, που αγαπά και ασχολείται έμπρακτα με τη μουσική. Πάντα ήθελα να συνεργαστούμε. Τον έπεισα…»

Κωνσταντίνος Ρήγος «Με ιντρίγκαρε. Τόσο διαφορετικό απ’ ό,τι έχω κάνει μέχρι τώρα. Επιπλέον ένας συγγραφέας που θαυμάζω, μια ηθοποιός που αγαπώ και στη σκηνή μια τραγουδίστρια ρεμπέτικων – Τσιτσάνης ήταν από τα πρώτα τραγούδια που χορογράφησα στην καριέρα μου. Αλλά και η εποχή του ’50, τόσο προκλητική να την αναπαραστήσεις χωρίς φιοριτούρες. Γιατί δεν χρειάζονται κόλπα όταν έχεις τέτοιο κείμενο και τέτοια τραγούδια. Μινιμαλιστική σκηνοθεσία για μια παράσταση που εξελίσσεται εικαστικά συμπληρώνοντας… τον πίνακα του δημοσιογράφου που παίρνει συνέντευξη από τη Σεβάς - τον ενσαρκώνει ο Γιάννης Τσεμπερλίδης».

Info «Σεβάς Χανούμ», Αγγέλων Βήμα, Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια, 210 5242.211-13. Δευτ. & Τρ. 20.00, € 15, 10 (Φ)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.