- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Γράφει ο Γιώργος Παπαγεωργίου, Ηθοποιός
Το τέλος είναι εδώ. Εδώ όμως δεν ήταν πάντα; Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το «I Will Survive» δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου την εξής εικόνα: έναν άνθρωπο που όταν εξαιτίας μιας φυσικής καταστροφής χάνει το έδαφος σταδιακά κάτω από τα πόδια του, για να σωθεί πιάνεται από μια ντισκομπάλα που κρέμεται από το ταβάνι. Γιατί, αν το καλοσκεφτείς, όταν όλα γύρω σου καταστρέφονται έχεις ανάγκη να «πιαστείς» από τα πράγματα που αγάπησες. Αυτή η παιγνιώδης επιστροφή στο παρελθόν δεν είναι οπισθοδρόμηση με τη μορφή της μη προοδευτικότητας, αλλά ουσιαστικά η ανάγκη του ανθρώπου να έρθει σε επαφή με την έννοια του οικείου, όταν όλα γύρω του είναι πλέον ανοίκεια.
Ζούμε μια καταστροφική, αλλά ταυτόχρονα συναρπαστική εποχή. Γιατί μέσα από τις βαριές και σκληρές αλλαγές που έφερε αυτή, ξεμύτισε η αλήθεια. Η κρίση λειτούργησε σαν ένας καθρέφτης απέναντι στο νεοέλληνα. Όχι παραμορφωτικός, αλλά κανονικός. Ο καθένας λίγο πολύ είδε τα ελαττώματα και τις ατέλειές του και τα γκρέμλιν της περασμένης δεκαετίας αποκαλύφθηκαν πανηγυρικά. Γιατί λοιπόν σε μια εποχή που όλα καταρρέουν και η κατάθλιψη έγινε η «εθνική μας πάθηση», εμφανίζονται γύρω μας αμετανόητα αισιόδοξοι τυπίσκοι; Γιατί σύμφωνα με τον Όσκαρ Ουάιλντ, η βάση της αισιοδοξίας είναι αγνός τρόμος. Όταν σκέφτομαι, λοιπόν, ότι η γενιά μου πρόκειται να περάσει την επόμενη δεκαετία μέσα στα σκατά, έχω τρεις επιλογές. Α) Να καταστραφώ και εγώ Β) Να την κοπανήσω από τη χώρα Γ) Να επιβιώσω. Θα πάρω το Γ. Έναν αναπνευστήρα, παρακαλώ.
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου έγραψε με τον Αντίνοο Αλμπάνη & τον Γιάννη Σαρακατσάνη το έργο «I will survive», στο οποίο και πρωταγωνιστεί. Η παράσταση ανέβηκε στο Θησείο - Ένα θέατρο για τις Τέχνες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.