Θεατρο - Οπερα

Θέατρο 369

Ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί κι ερμηνεύει το καλύτερο αθηναϊκό διήγημα του Παπαδιαμάντη

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 369
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
17827-39022.jpg

ΞΕΠΕΣΜΕΝΟΣ ΔΕΡΒΙΣΗΣ

Μονόλογος που σημείωσε επιτυχία, γι’ αυτό κι επιστρέφει στο προσκήνιο. Ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί κι ερμηνεύει το καλύτερο αθηναϊκό διήγημα του Παπαδιαμάντη, γραμμένο το 1896 αλλά πιο επίκαιρo από ποτέ. Στα σπλάχνα του κειμένου «φωλιάζουν» οι έννοιες: ταξίδι, ξένος, διαφορετικός, φόβος, καχυποψία. Ως τις 6/12, Βρυσάκι, Βρυσακίου 17, Μοναστηράκι

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Το μάθημα Συμμετοχικής Όπερας της Κάτιας Πάσχου, που επαναλαμβάνεται και φέτος στο Ίδρυμα  Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής  B&M Θεοχαράκη. Η σοπράνο και ο Μανώλη Παπασηφάκις στο πιάνο ερμηνεύουν μαζί με το κοινό τις πιο γνωστές και αγαπημένες μελωδίες από το ρεπερτόριο της σοπράνο, όπως το «Ελιξίριο του έρωτα», «Η νυχτερίδα», «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» κ.ά. 19/11, 12.00-14.00, € 10 , Β. Σοφίας 9 & Μέρλιν 1

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συναντήσεις στα Εξάρχεια | Γιάννης Καλαβριανός
Podcast Συναντήσεις στα Εξάρχεια | Ο Γιάννης Καλαβριανός περνάει την «Πύλη της Κόλασης»

Ο πρώην γιατρός που αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέατρο, οι πετυχημένες παραστάσεις, οι διακρίσεις και το νέο του έργο στο θέατρο του Νέου Κόσμου

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.