- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
![4662-35212.jpg 4662-35212.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/4662-35212_0.jpg)
![17613-45317.jpg 17613-45317.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2011/11/11/17613-45317.jpg)
- ·Γιατί γρήγορα αισθάνθηκα «μέρος» αυτής της συνεδρίας –όλα όσα λέγονται αφορούν το κοινό -γενίκευση που ισχύει. Είναι σα να κάθεσαι κι εσύ μαζί με τον Μπρόιερ στην καρέκλα του ψυχαναλύτη- Νίτσε.
- · Γιατί ο Ακύλλας Καραζήσης (στο ρόλο του γιατρού) και ο Νίκος Χατζόπουλος (στο ρόλο του Νίτσε) δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας με όλη τη σημασία της λέξης. Βλέποντας τους, επί 2 ώρες στη σκηνή δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι ότι είναι δύο από τους καλύτερους και σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς τους.
- · Γιατί αυτό το έργο είναι παιδί τους. Εκτός από ηθοποιοί είναι και σκηνοθέτες του. Το κοινό το διπαιστώνει στο διάλειμμα όπου οι πρωταγωνιστές μένουν στη σκηνή και συσκέπτονται χαμηλοφώνως για το πώς θα προχωρήσουν την επόμενη ώρα, ανταλλάσσοντας προτάσεις για την εξέλιξη του έργου.
- · Γιατί ο νέος δίπλα τους, ο Χάρης Φραγκούλης είναι έμπλεος πάθους και ερμηνευτικά ισάξιος.
- · Γιατί το ιδεολογικό- ψυχαναλυτικό τένις ανάμεσα στους δύο κεντρικούς ήρωες με κράτησε σε διαρκή εγρήγορση.
- · Γιατί έπιασατον εαυτό μου να αισθάνεται σα να παρακολουθεί το καλύτερο μάθημα «2 σε 1» που πήρε ποτέ. Φιλοσοφία και ψυχανάλυση ειπωμένα με τρόπο που μαγνητίζει τουςς θεατές- το βασικό χάρισμα άλλωστε του βιβλίου του Yalom.
- · Γιατί το λιτό σκηνικό με το μεγάλο, μακρόστενο χαλί, τις δύο καρέκλες και τα ηχεία που παίζουν μουσική μέσα στα βάζα αναδεικνύει αυτό τον χείμαρρο ιδεών κι ερμηνειών.
- · Γιατί οι φράσεις που πέφτουν στη σκηνή – για την εξουσία, την ατομική ελευθερία, την υπαρξιακή κρίση- θέλω να τις ακούω κάθε βράδυ με τη μορφή υπνοπαιδείας μπας και αλλάξει προς το καλύτερο η ζωή μου και γίνω κι εγώ όπως λέει κι ο Νίτσε «αυτός που θέλω να γίνω».
- · Γιατί η πρεμιέρα αυτού του βιβλίου στη σκηνή είναι πανευρωπαϊκή. Γιατί είναι ένα ενδιαφέρον, εποικοδομητικό εγχείρημα και εν τέλει «κερδισμένο»στοίχημα.
Infο: Θέατρο Θησείον, Τουρναβίτου 7, 210 3255444. Έως 22/1. Τετάρτη - Σάββατο 21:15 και Κυριακή στις 20:30, € 20-€ 18, € 14.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.