- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Β. Μαυρογεωργίου & Σία
Στέργιος Νένες, Βασίλης Μαυρογεωργίου, Γιώργος Πυρπασόπουλος. Είναι φίλοι, αλλά και συμμέτοχοι στις δουλειές του δεύτερου.
![17340-38039.jpg 17340-38039.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2011/11/02/17340-38039.jpg)
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΕΝΕΣ
Πρωταγωνίστησε επί δύο σεζόν στην παράσταση «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω», βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα με ξεκαρδιστικές σχολικές εκθέσεις πιτσιρικάδων, σε σκηνοθεσία του Β.Μ. Τώρα, η παράσταση μεταφέρεται στο Θεσσαλικό Θέατρο με δική του συν-σκηνοθεσία.
Πώς είναι μιά μέρα με τον Μαυρογεωργίου; Συνάντηση στο σπίτι ή στο θέατρο. Αγκαλιές, φιλιά, γέλια, μισή ώρα. Πρόβα 5 ώρες. Ποδηλατάδα Θησείο-Πετράλωνα, από μία μέχρι 3 ώρες. Συνάντηση με Γεωργία-Κατερίνα-Μαρία-Σεραφείμ-Θοδωρή. Αγκαλιές, φιλιά, γέλια, 45 λεπτά. Μεζέδες-τσίπουρα-μπίρες, μπούρου-μπούρου, 3ωράκι άνετα. Αγκαλιές, φιλιά, γέλια (ανάλογα το πόσα τσιπουράκια). Μετά δεν θυμάμαι.
Πες μου κάτι καλό για φέτος. Η Αθήνα που προσπαθεί ακόμα να σωθεί…;
Το «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω» με 40 λέξεις. «Όταν έρθει το τέλος του κόσμου, ο Θεός θα ξεχωρίσει τις κατσίκες από τους βοσκούς, ένας δεξιά και ένας αριστερά… Οι καλοί θα γελάνε και οι κακοί θα κλαίνε. Τα αβάφτιστα μωρά θα γίνουνε πεταλούδες. Εγώ, ελπίζω να τη βολέψω».
Aπό το Δη.Πε.Θε. Λάρισας, «Θέατρο του Μύλου» (Γεωργιάδου 53, Μύλος Παππά, 2410 621.209)
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΙΟΥ
Ο «Pillowman» με δύο φράσεις. Είναι η εκπλήρωση ενός ονείρου, καθώς πρόκειται για το αγαπημένο μου έργο. Σε συν-σκηνοθεσία με τη Μαρία Φιλίνη. Η ιστορία μιλά για την ανάκριση ενός συγγραφέα που γράφει παραμύθια με μικρά παιδιά που βρίσκουν φρικιαστικό τέλος, ενώ κάποιος πραγματοποιεί τους εν λόγω φόνους.
Τα τρία έργα που αναφέρουμε έχουν σχέση με τα παιδιά ή τη χαμένη αθωότητα. Σημαίνει κάτι αυτό; Όσο προσπαθώ να αποδείξω στον εαυτό μου ότι είμαι ένας ενήλικας που αφήνει πίσω του την παιδική ηλικία, τόσο ανακαλύπτω ότι πίσω από όλους τους φόβους, τους δισταγμούς, αλλά και τις δυνάμεις μου κρύβονται τα φαντάσματα των εμπειριών ενός πιτσιρικά. Ο τρόπος με τον οποίο παρακολουθεί κανείς τον κόσμο να περιστρέφεται ανεξέλεγκτα τον τελευταίο καιρό μοιάζει με τον τρόπο που παρακολουθούσαμε ειδήσεις όταν ήμασταν πέντε χρονών.
Μία ατάκα που ακούστηκε σε μια βόλτα των τριών σας με τα ποδήλατα. «Τι λέτε; Πηδάμε πάνω από αυτό το σκουπιδόλοφο;»
«The Pillowman» του Μάρτιν ΜακΝτόνα. Σκηνοθεσία: Β. Μαυρογεωργίου. Θέατρο του Νέου Κόσμου - Κάτω Χώρος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΥΡΠΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
«Η Τεράστια Έκρηξη», που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Β. Μ., συνεχίζεται και φέτος. Η «Έκρηξη» συμβαίνει όταν ο ήρωας αφήνει απότομα τη ζεστή αγκαλιά της οικογένειάς του και τα όνειρά του, και ανακαλύπτει τη σκληρή, διεφθαρμένη πραγματικότητα.
Εσύ, 9 ετών. Πώς ήσουν; Διάολος. Με πολύ παιχνίδι στη γειτονιά. Σούπερ ήρωάς μου ήταν ο Spiderman. Όργωνα με το ποδήλατο την παλιά μου γειτονιά στα χωράφια με τις μαργαρίτες, στη Νέα Σμύρνη.
Εσύ 29 ετών. Τι άλλαξε; Λιγότερο διάολος και πιο συνειδητοποιημένο παιχνίδι. Ο σούπερ ήρωας υπάρχει ακόμα, μόνο που τώρα είμαι εγώ! Όσο για το ποδήλατο, τώρα οργώνω με αυτό το κέντρο.
Η «Τεράστια έκρηξη» με δικά σου λόγια. Η συνειδητοποίηση, είτε ευχάριστη είτε δυσάρεστη! Για τον ήρωά μας, όμως, ευχάριστη. Έρωτας!
Τι ακολουθεί μετά την τεράστια έκρηξη; Να μαζέψω τα σπασμένα!
Από 21/10 και για 20 μόνο παραστάσεις, Θέατρον του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.