
Τα δύο αδέλφια που συναντιούνται στον προαύλιο χώρο μιας νευρολογικής κλινικής πρέπει ν’ ανασύρουν από το σκοτεινό υποσυνείδητο παιδικά τραύματα. Αν ακούγεται κοινότοπο θέμα, ο Αμερικάνος συγγραφέας Νιλ Λαμπιούτ κάνει την ανατροπή. Μ’ ένα αιχμηρό ερώτημα: μπορεί αυτό που ο κόσμος ονομάζει σεξουαλική κακοποίηση να είναι μια… πράξη καλοσύνης; Με μια σημαντική θέση: αυτό τελικά που μας καθορίζει δεν είναι τόσο τα παιδικά τραύματα αλλά ο τρόπος που επιλέξαμε να τα χρησιμοποιούμε/διαστρεβλώνουμε/αναλύουμε/καλύπτουμε… στην ενήλικη ζωή μας.
Ο σκηνοθέτης Χρήστος Λύρας έκανε πολύ σοβαρή δουλειά και χωρίς τη βοήθεια ατμόσφαιρας από σκηνικό και φωτισμούς – αντίθετα τα Ντεϊβιντλιντσικής αισθητικής βίντεο που ενώνουν τις σκηνές (Βάνα Κωσταγιόλα) σε συνέργεια με τη μουσική του Γιώργου Κουμεντάκη έχουν καθηλωτική επίδραση. Ο Χ.Λ. επιτέλεσε μια εγχείριση… ανοιχτής ψυχής, και συνειδητοποιώντας πως η ψίχα του έργου βρίσκεται στους διάλογους, δεν γέμισε την παράσταση με περιττά τερτίπια. Το χειροκρότημα πρέπει να το μοιραστεί και με τους ηθοποιούς: Γιώργος Χριστοδούλου - Drew (μόνο αν έχεις έμφυτο ταλέντο μπορείς να γελάς με τόσο πόνο). Μαρία Προϊστάκη - Jennifer (άφωνος όταν διάβασα πως αυτός είναι ο πρώτος της θεατρικός ρόλος). Θοδωρής Οικονομίδης - Terry (δημιούργησε έναν από τους πιο στέρεους δραματουργικά χαρακτήρες που είδαμε). Ναι, είναι από τις παραστάσεις που αξίζει κανείς να δει.
Άλμα, Αγίου Κωνσταντίνου και Ακομινάτου 15-17, Μεταξουργείο, 210 5220.100, Τετ.-Σάβ. 21.00, Κυρ. 20.30, € 15, 10 (Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σκηνοθέτης κινηματογράφου στην πρώτη του θεατρική σκηνοθετική απόπειρα. Μιλήσαμε με αφορμή την παράσταση «Μάγκντα Γκαίμπελς» του Γιώργου Βέλτσου, στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Σε κλίμα συγκίνησης συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες αποχαιρέτησαν τη σπουδαία ηθοποιό
Κάποια έργα κάνουν πρεμιέρα, κάποια ετοιμάζονται να ρίξουν αυλαία
Η Ζωή Χατζηαντωνίου θέλησε να δείξει την κρίση ηθικής, αξιών, πολιτισμού των δυτικών κοινωνιών, προσπαθώντας να τη μεταφέρει στα ελληνικά δεδομένα
«Ο χορός του θανάτου»: Μια παράσταση που μας προσκαλεί σε ένα σκοτεινό παιχνίδι τρόμου, ακραία θεατρικού
Μιλήσαμε με την ηθοποιό, σκηνοθέτιδα και σεναριογράφο της σειράς «Είμαι η Τζο» και πρωταγωνίστρια στο queer παραμύθι «Δάφνη»
Η Ηρώ Μπέζου και η Δήμητρα Τρυπάνη ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια «ραδιοφωνική όπερα»
Μια ανατρεπτική ιλλαροτραγωδία, φωτίζοντας την απληστία, τον έρωτα και τις ανθρώπινες αδυναμίες στη μεσαιωνική Ισπανία
Ο Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί το έργο του Άρθουρ Μίλλερ
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό για την παράσταση «Σκηνές από έναν γάμο» στο θέατρο Χώρα, για τα μυστικά μιας σχέσης που αντέχει στον χρόνο, για τη συνεργασία με τη σύζυγό του και την πορεία του στην υποκριτική
Δημιουργός άνω των 30 θεατρικών έργων, υπήρξε επίσης ηθοποιός και σκηνοθέτης
Έντονη σωματικότητα, εξπρεσιονιστικοί φωτισμοί, video-art, μουσική, μάσκες που παραπέμπουν σε πίνακες του Φράνσις Μπέικον: αυτά είναι τα εργαλεία του σκηνοθέτη Τάσου Σαγρή
Απολαυστική σκηνοθεσία, με επιτυχημένο μείγμα στοιχείων από chinoiserie και Commedia dell’arte
Τι θα δούμε στο Εθνικό, το Παλλάς, το Θέατρο Τέχνης, το Δίπυλον και το ΠΛΥΦΑ
Ο Θανάσης Τριαρίδης διασκευάζει το κλασικό έργο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι
Μιλήσαμε με τη γνωστή ηθοποιό, που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ο θάνατος του Ιβάν Ιλίτς»
H διάσημη ηθοποιός συμπράττει επί σκηνής με 14 άντρες
Τι έχει να μας πει σήμερα το «Μετά το τέλος» του Ντένις Κέλι, ένα έργο που γράφτηκε πριν 20 χρόνια;
Πρωτοποριακή, σκληρή, με μεταφυσικές προεκτάσεις σε σκηνοθεσία Μάκη Σεμερτζίδη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.