- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°


Συνέντευξη: Χρήστος Παρίδης
Φωτογραφία: Τάσος Βρεττός
Από τη Νομική Αθηνών, στις «Νύφες» του Βούλγαρη, στην «Κατσαρίδα», στον «Ερρίκο Δ’» του Πιραντέλο στο Εθνικό. Και μετά στο «Νησί». Ποιο είναι αυτό το κορίτσι από τη Λαμία που η ομορφιά του σκοράρει ρεκόρ τηλεθέασης και θαυμασμού;
Θα εργαζόσουν ποτέ ως δικηγόρος;
Θα μπορούσα να ασχοληθώ με ένα είδος δικαίου, να είχα μια εξειδίκευση σε συγκεκριμένα πράγματα που μου αρέσουν. Το Ποινικό, ας πούμε, μου αρέσει πολύ. Και το Συνταγματικό. Θεωρώ ότι είναι μαθήματα τα οποία σου αλλάζουν τον τρόπο της σκέψης.
Σου αρέσει η ζωή στην Αθήνα;
Από τα 18 μου, που ήρθα, ένιωθα πολύ καλά στην Αθήνα. Σε σχέση με άλλους φοιτητές που είχαν μεγαλώσει στην επαρχία και τους έλειπε, εμένα μου άρεσε πολύ. Μου αρέσει που συναντάς συνεχώς καινούργιο κόσμο, που δεν πέφτεις πάνω σε γνωστούς, ότι έχεις πολλές επιλογές. Μου αρέσει ιδιαίτερα το κέντρο. Ομολογώ ότι έτσι όπως έχει γίνει τον τελευταίο καιρό είναι πολύ αφιλόξενο. Μου έχουν ανοίξει το αυτοκίνητο άπειρες φορές και με έχουν ληστέψει μέρα μεσημέρι στη Μαυροματαίων βγάζοντάς με από το αυτοκίνητο με ένα τέχνασμα και κανείς δε με βοήθησε.
Πώς βρίσκεις την παρουσία των ξένων; Σαν μια ενδιαφέρουσα πολυπολιτισμικότητα;
Είναι πολύ ωραίο που μαζεύονται διαφορετικοί πολιτισμοί σε μία χώρα. Αν θέλω, να μπορώ να δοκιμάσω από ένα ινδικό μίνι μάρκετ ινδικά προϊόντα, λόγου χάρη. Κάθε λαός που φέρει την κουλτούρα του έχει κάτι να προσφέρει.
Θα συμμετείχες σε ένα έργο που θα σόκαρε;
Όταν ήμουν 4 ετών, βρέθηκα με τους γονείς μου, που μας πήγαιναν κάθε καλοκαίρι στην Επίδαυρο, στην πρεμιέρα της «Ηλέκτρας» της Καρέζη σε σκηνοθεσία του Στούρουα, ο οποίος έβαλε τη Μακράκη να καπνίζει. Είχαν σηκωθεί όλοι και βρίζανε, και μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση. Αν ένας σκηνοθέτης μου πρότεινε ένα όραμα το οποίο ενστερνιζόμουν και ήθελα να το ακολουθήσω, θα συμμετείχα, ακόμα κι αν σε κάποιους φαινόταν ακραίο. Εξάλλου, όταν ξεκινάς μια δουλειά, δεν ξέρεις ακριβώς πού θα πάει.
Η Άννα εκτός από φιλόδοξη είναι και πολύ ερωτική. Ταυτίζεσαι μαζί της;
Η Άννα έχει πάρα πολύ πάθος. Ο έρωτας είναι το κυρίαρχο στοιχείο στη ζωή της. Έχω κι εγώ πάθος στη ζωή μου. Είναι από τα στοιχεία που δε φαίνονται.
Ανέχονται οι σύντροφοί σου τη δημοσιότητά σου;
Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο για έναν άντρα να είναι μαζί μου. Το αναγνωρίζω και, παρόλο που δε με ευχαριστεί, το σέβομαι. Αλλά δε θέλω να μιλάω γι’ αυτά.
Είχες μια γρήγορη εξέλιξη. Δε σκόνταψες σε καμιά τρικλοποδιά;
Παρόλο που είναι ένα επάγγελμα με πολύ ανταγωνισμό, δεν τον έχω βιώσει μέσα στη δουλειά. Όταν αποφάσισα να πάω σε δραματική σχολή, ήδη δούλευα, και εκεί ένιωσα μια διαφορετική συμπεριφορά. Με στεναχωρούσε, γιατί πάνω από όλα ήθελα να είμαι καλή μαθήτρια και δεν τόνιζα με ποιους είχα συνεργαστεί. Αντιθέτως, τώρα με το «Νησί», ενώ ήμασταν για δεκατρείς μήνες τόσοι άνθρωποι συνεχώς μαζί, μακριά από τα σπίτια μας και την Αθήνα, δεν ένιωσα καμία ίντριγκα και δεν είχαμε κανέναν τσακωμό. Ούτε ανάμεσα στους ηθοποιούς ούτε με το συνεργείο.
Μεγάλωσες σε μια μικρή πόλη της επαρχίας με γονείς εκπαιδευτικούς.
Μεγάλωσα στη Λαμία, σε μια οικογένεια συντηρητική και ελεύθερη ταυτόχρονα. Οι γονείς μου μας έμαθαν εμένα και τα δύο μου αδέλφια ότι μπορούμε να κάνουμε και να κυνηγήσουμε ό,τι θέλουμε. Δε μας εμπόδισαν ποτέ σε τίποτα, αλλά τα πράγματα που μπορείς να κάνεις στην επαρχία είναι περιορισμένα. Είχα βάλει σκοπό να περάσω σε μια καλή σχολή για να κατέβω στην Αθήνα και να είμαι πιο κοντά στο κέντρο των εξελίξεων. Ήθελα να βρίσκομαι κοντά στα θέατρα και τις δραματικές σχολές. Ασχολιόμουν με το θέατρο σε μια ομάδα εκτός σχολείου, αλλά σίγουρα οι γονείς μου δε θα με έσπρωχναν να κάνω κάτι τέτοιο. Φοβόντουσαν τον χώρο και τι θα αντιμετώπιζα. Από την άλλη, έβλεπαν πόσο πολύ το ήθελα και πόσες ώρες θυσίαζα από τον ελεύθερό μου χρόνο για πρόβες.
Τελικά μπήκες στη Νομική Αθηνών. Σε ενδιέφερε;
Η Νομική είναι μια σπουδαία επιστήμη, η οποία σου αλλάζει τον τρόπο που σκέφτεσαι. Σου δίνει κι άλλες οπτικές του ίδιου πράγματος. Επίσης, σου μαθαίνει, όταν πρέπει να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση, να μπορείς να τη δεις συνολικά.
Το ότι επέλεξες τη Νομική δείχνει ότι κρύβεις έναν δυναμισμό.
Μπορεί να φαίνομαι πολύ ήρεμη και ρομαντική, αλλά όσοι με ξέρουν καλά λένε ότι το κύριο στοιχείο μου είναι η δυναμικότητα.
Και στον χώρο του θεάτρου δε χτίζεις μια καριέρα μόνο με το ταλέντο…
Υπάρχουν περιπτώσεις που κάθομαι στο σπίτι και κλαίω με τις ώρες, αλλά, όταν διαπραγματεύομαι ή διεκδικώ κάτι, είμαι πολύ δυναμική. Στα γυρίσματα και στις δουλειές μπορεί να δείξω τεράστια υπομονή, ακούω τους σκηνοθέτες μου, αλλά αλίμονο αν
με εξωθήσουν στα άκρα.
Κρύβεις κι εσύ μια Εύα του «All about Eve»;
Όχι, δεν είμαι αδίστακτη! Με οντισιόν έχω πάρει τους ρόλους μου. Απλώς, είχα σε κάποιες περιπτώσεις θάρρος και τόλμη να πω όχι σε πράγματα που μου πρότειναν, γιατί έκρινα ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή. Ήρθα σε σύγκρουση γι’ αυτό με κάποιους. Από κει και πέρα, το μόνο που κάνω είναι να δουλεύω πάρα πολύ, το οποίο είναι εισιτήριο για την επόμενη δουλειά.
Σε ενδιαφέρει η μεγάλη δημοσιότητα;
Είναι καλοδεχούμενη, όταν έρχεται ως επακόλουθο της δουλειάς σου. Όσο βρισκόμουν στην Κρήτη, δεν είχα συνειδητοποιήσει το μέγεθος της επιτυχίας της σειράς. Πριν λίγες ημέρες καθόμουν στο τραμ και διάβαζα ένα βιβλίο…
Ποιο βιβλίο;
Το «Δεν την αγαπώ πια» του Χειμωνά, είχαμε μείνει και αρκετή ώρα μέσα, γιατί είχε απεργίες και πορείες, και, καθώς κατέβαινα, μια κυρία με ρώτησε αν είμαι η «Αννούλα» από το «Νησί». Όταν της το διαβεβαίωσα, μου φίλησε τα χέρια με μητρική αγάπη. Από την άλλη, βλέπω στο ίντερνετ συνεντεύξεις που έχω δώσει, που ενώ μιλούσαμε για ώρες, πιάνονται από μία ατάκα και το κάνουν θέμα. Μερικά έχουν χιούμορ, αλλά κάποιες φορές είναι τρομακτικό.
Εργάζεσαι από πολύ μικρή. Όταν οι συμφοιτητές σου ξενυχτούσαν, εσύ κοιμόσουν νωρίς, γιατί τα πρωινά είχες γυρίσματα· ήδη δούλευες. Δεν έχασες την ανεμελιά της ηλικίας σου;
Όταν είχα ξεκινήσει, το ένιωθα αυτό, αλλά δε με ενοχλούσε. Μου αρέσει πολύ να δουλεύω και νιώθω καλά που έχω καταφέρει να είμαι ανεξάρτητη.
Ανήκεις σε μια γενιά με επαγγελματικά αδιέξοδα. Φοβάσαι το μέλλον;
Είναι πολύ θλιβερό. Τώρα έχω δουλειά, όμως δεν ξέρω αν θα ξαναβρώ. Είναι μια απειλή που υπάρχει σε όλους μας. Φίλοι μου από τη Νομική αναγκάζονται και δουλεύουν σε πολύ άσχημες συνθήκες. Παράλληλα, υπάρχει μια τρομοκρατία, ότι θα χάσεις τη δουλειά σου. Έτσι, οι συνθήκες σε κάποιους χώρους γίνονται ακόμα χειρότερες. Βέβαια, η ζήτηση των δικηγόρων έχει αυξηθεί.
Styling: Κατερίνα Μανωλαράκη, Χρήστος Καλλιαρέκος
Make up: Αχιλλέας Χαρίτος
Hair Styling: Χρήστος Μιχαηλίδης
Βοηθός φωτογράφου: Κωνσταντίνος Γκίκας
Φόρεμα: Lena Katsanidou
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σκηνοθέτης κινηματογράφου στην πρώτη του θεατρική σκηνοθετική απόπειρα. Μιλήσαμε με αφορμή την παράσταση «Μάγκντα Γκαίμπελς» του Γιώργου Βέλτσου, που παίζεται στο θέατρο Εμπρός
Σε κλίμα συγκίνησης συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες αποχαιρέτησαν τη σπουδαία ηθοποιό
Κάποια έργα κάνουν πρεμιέρα, κάποια ετοιμάζονται να ρίξουν αυλαία
Η Ζωή Χατζηαντωνίου θέλησε να δείξει την κρίση ηθικής, αξιών, πολιτισμού των δυτικών κοινωνιών, προσπαθώντας να τη μεταφέρει στα ελληνικά δεδομένα
«Ο χορός του θανάτου»: Μια παράσταση που μας προσκαλεί σε ένα σκοτεινό παιχνίδι τρόμου, ακραία θεατρικού
Μιλήσαμε με την ηθοποιό, σκηνοθέτιδα και σεναριογράφο της σειράς «Είμαι η Τζο» και πρωταγωνίστρια στο queer παραμύθι «Δάφνη»
Η Ηρώ Μπέζου και η Δήμητρα Τρυπάνη ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια «ραδιοφωνική όπερα»
Μια ανατρεπτική ιλλαροτραγωδία, φωτίζοντας την απληστία, τον έρωτα και τις ανθρώπινες αδυναμίες στη μεσαιωνική Ισπανία
Ο Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί το έργο του Άρθουρ Μίλλερ
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό για την παράσταση «Σκηνές από έναν γάμο» στο θέατρο Χώρα, για τα μυστικά μιας σχέσης που αντέχει στον χρόνο, για τη συνεργασία με τη σύζυγό του και την πορεία του στην υποκριτική
Δημιουργός άνω των 30 θεατρικών έργων, υπήρξε επίσης ηθοποιός και σκηνοθέτης
Έντονη σωματικότητα, εξπρεσιονιστικοί φωτισμοί, video-art, μουσική, μάσκες που παραπέμπουν σε πίνακες του Φράνσις Μπέικον: αυτά είναι τα εργαλεία του σκηνοθέτη Τάσου Σαγρή
Απολαυστική σκηνοθεσία, με επιτυχημένο μείγμα στοιχείων από chinoiserie και Commedia dell’arte
Τι θα δούμε στο Εθνικό, το Παλλάς, το Θέατρο Τέχνης, το Δίπυλον και το ΠΛΥΦΑ
Ο Θανάσης Τριαρίδης διασκευάζει το κλασικό έργο του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι
Μιλήσαμε με τη γνωστή ηθοποιό, που πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ο θάνατος του Ιβάν Ιλίτς»
H διάσημη ηθοποιός συμπράττει επί σκηνής με 14 άντρες
Τι έχει να μας πει σήμερα το «Μετά το τέλος» του Ντένις Κέλι, ένα έργο που γράφτηκε πριν 20 χρόνια;
Πρωτοποριακή, σκληρή, με μεταφυσικές προεκτάσεις σε σκηνοθεσία Μάκη Σεμερτζίδη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.