Η Άντζελα Μπρούσκου κάνει «Reality» στο Παλλάς
Η σκηνοθέτρια μεταμορφώνει το θέατρο σε έναν χώρο επιθυμίας, όπου τα πρόσωπα πιστεύουν ότι θα εκπληρωθούν τα πιο παράλογα όνειρά τους
H Άντζελα Μπρούσκου μιλάει στην ATHENS VOICE για την παράσταση «Reality» που σκηνοθετεί στο φουαγέ του Παλλάς
Εμπνευσμένη από την πραγματικότητα έτσι όπως αυτή παρουσιάζεται στα ΜΜΕ, η παράσταση “Reality” λειτουργεί αποσπασματικά σε μορφή επεισοδίων, με εικόνες, δράσεις, μουσική, συνεντεύξεις από τον κόσμο της show-biz, της μόδας, των περιοδικών life style, των reality shows, ψυχανάλυση, με άξονα και κέντρο τον άνθρωπο και το εγώ του. Έτσι, το φουαγέ του Παλλάς μεταμορφώνεται σ’ ένα χώρο επιθυμίας και προσδοκίας, όπου τα πρόσωπα πιστεύουν ότι θα εκπληρωθούν τα πιο παράλογα όνειρά τους.
Τι σημαίνει για σας ριάλιτι;
Είναι η πραγματικότητα που ορίζουμε εμείς ως αληθινή και αποφασίζουμε να τη ζήσουμε εξιδανικεύοντας τον εαυτό μας και τα πράγματα.
Τι θέλετε να πείτε δείχνοντας και σχολιάζοντας ένα πολύ συγκεκριμένο κομμάτι της κοινωνίας; Ή μήπως αυτό το κομμάτι είναι μεγαλύτερο;
Ζούμε όλοι σε μια εποχή που δίνει αξία στη φαντασίωση και την εικόνα. Η ευτυχία μας εξαρτάται συχνά από τον κόσμο της διαφήμισης. Βλέπουμε όλοι το ίδιο όνειρο και κυνηγάμε χαμένους θησαυρούς.
Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι μεγαλύτερες αυταπάτες των ανθρώπων γύρω σας σήμερα;
H γνώμη που έχουμε για τον εαυτό μας και η διασημότητα.
Πώς τα σκουπίδια της εποχής μπορούν να κάνουν ένα έργο τέχνης σήμερα;
Γιατί μέσα στον κάδο της ανθρώπινης δυστυχίας ανακυκλώνονται συνήθως τα πιο άχρηστα και φτηνά υλικά. Η τέχνη τα κάνει μοναδικά αποκαλύπτοντας την αλήθεια τους.
Απέναντι στους κανόνες που επιβάλλονται από την κοινωνία υπάρχει μια ενδιαφέρουσα πρόταση ή παίζουμε απλώς το ρόλο των παθητικών παρατηρητών;
Δεν ξέρω αν υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις. Θα προτιμούσα να υπάρχουν πιο δραστικές λύσεις. Νιώθω ότι έχουμε πειστεί πως τα πράγματα είναι καταδικασμένα στη μοίρα τους κι αυτό μας κάνει συχνά παθητικούς.
Αυτοί που παίζουν σε κάθε ριάλιτι της καθημερινότητας, πόση επίγνωση έχουν του αν είναι αλήθεια ή ψέμα;
Δεν υπάρχει επίγνωση, γιατί δεν υπάρχει πραγματική εμπειρία αυτού που ζούμε. Είμαστε παγιδευμένοι μέσα στο φαύλο κύκλο του ανικανοποίητου.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ανεκτίμητο έργο του συγγραφέα που διακωμωδούσε τις αδυναμίες των ανθρώπων
Το βραβείο θα δίνεται ανά διετία σε γυναίκες δημιουργούς με σημαντική προσφορά στο θέατρο
Η ηθοποιός μας μιλά για την συμμετοχή της στην παράσταση «Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της» του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού
Η Έρι Κύργια επανασυνθέτει τον μύθο του Φρανκενστάιν, μεταφέροντάς τον στην εποχή που ξεκίνησε η Τεχνητή Νοημοσύνη
Αγάπη, έρωτας, τρυφερότητα, στερεότυπα, δεύτερες ευκαιρίες: αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των έργων που προτείνουμε
Η θεατρική παράσταση κάνει πρεμιέρα στις 25 Ιανουαρίου
Το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, ως ελάχιστη προσφορά στην πολυσχιδή δημιουργό θα απονέμει ανά διετία το Βραβείο
Μια ματιά στη θεατρική παράσταση που παίζεται κάθε Δευτέρα και Τρίτη
Μια συζήτηση με τον αρχιμουσικό που σκηνοθετεί την παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο Κάλλας
Η πρώτη παράσταση του έργου του Μπέκετ πραγματοποιήθηκε 5 Ιανουαρίου 1953
Οι παραγωγές του έχουν παρουσιαστεί σε όλα τα Φεστιβάλ της χώρας όπως στο Θέατρο Επιδαύρου και στο Ηρώδειο
Η Ιόλη Ανδρεάδη και ο Άρης Ασπρούλης ανεβάζουν την πρώτη θεατρική παράσταση για τον μεγάλο μουσικό
Μιλήσαμε με τον Μίλτο Σωτηριάδη, διευθυντή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, για τη διαμόρφωση του χώρου και τον προγραμματισμό της σεζόν
Μεγάλοι σκηνοθέτες, σπουδαία κείμενα και καθηλωτικές ερμηνείες
Ερμηνεύουν η Λυδία Κονιόρδου και ο Μιχάλης Σαράντης- Μαζί τους η Τάνια Τσανακλίδου
Ποια θεατρικά μπορείτε να δείτε τις μέρες των γιορτών στην Αθήνα
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη του «Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν» στο θέατρο Αργώ
Ο γνωστός Ιταλός σκηνοθέτης αναλαμβάνει για πρώτη φορά να σκηνοθετήσει Έλληνες ηθοποιούς, προσεγγίζοντας τον «Γυάλινο κόσμο» μέσα από μια δική του, «πειραγμένη», και γι’ αυτό καλοδεχούμενη, οπτική
Ποια ήταν η σκηνοθέτρια που το όνομά της συνδέθηκε με τις ταινίες προπαγάνδας της φασιστικής Γερμανίας του Χίτλερ
Είδαμε την πρόβα της νέας παραγωγής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής: Μποέμ του Τζάκομο Πουτσίνι και ήταν όλα πιο αληθινά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.