- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Από την εποχή των σπηλαίων…
Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης για 4η χρονιά κάνει ψυχοθεραπεία με γέλιο στο κοινό
Caveman
του Rob Becker
Σκηνοθεσία: Αναστασία Παπαστάθη
Παίζει: Βλαδίμηρος Κυριακίδης
Ποιος σύμβουλος γάμου; Οι ρήσεις που εκστομίζει ο Caveman έχουν γίνει επιχειρήματα στα στόματα των δύο φύλων όταν συνεχίζουν, και μετά την παράσταση, τους τσακωμούς πάνω στις κλασικές διαφορές «εμείς οι γυναίκες, εσείς οι άνδρες» και το ανάποδο. Ο Caveman-Σωτήρης εκδιώχνεται από τη γυναίκα του Μαίρη στη… σκηνή, για να γίνει ένας ανώνυμος Σωτήρης από το κοινό ή για την ακρίβεια η ανδρική σκέψη του κοινού. Προσπαθώντας να κατανοήσει τη γυναικεία ψυχοσύνθεση –δες Μαίρη– βουτάει στην προϊστορία και από εκεί επιστρέφει προς τις μέρες μας. Στα σπήλαια θα βρει το (ατράνταχτο) επιχείρημά του: Οι διαφορές είναι αγεφύρωτες γιατί την εποχή των σπηλαίων οι άνδρες κυνηγούσαν και οι γυναίκες συνέλεγαν – αυτές οι δραστηριότητες έχουν δημιουργήσει τις διαφορές που έχουν περάσει στο DNA και όποια προσπάθεια και να γίνει δεν πρόκειται ν’ απορριφθούν. Να ο άξονάς του, η εμμονή του, η αφετηρία για να βρει τις εξηγήσεις… για παράδειγμα, στην εμμονή του άνδρα με την τηλεόρασή του. «Ένας άνδρας όχι απλά βλέπει τηλεόραση, αλλά μπαίνει μέσα σ’ αυτήν, ενώ οι γυναίκες ως συλλέκτριες επιλέγουν το ζάπινγκ προκειμένου να συλλέξουν πληροφορίες». Επίσης οι γυναίκες ως συλλέκτριες αγαπούν τα ψώνια, μιλούν με τόσες λεπτομέρειες κ.ο.κ. Απλοϊκή συλλογιστική; Και; Μήπως έχει βρεθεί καμία (πιο σοβαρή και τεκμηριωμένη) εξήγηση που να λύνει τις διαφορές; (Διαβάστε και το εξαιρετικό βιβλίο «Γιατί έφαγα τον πατέρα μου», εκδ. Άγρα, λες και ο ήρωάς του είναι… συγγενής του Caveman!). Φυσικά, ο Σωτήρης θα ρίξει και τις απαραίτητες γέφυρες γιατί, διαφορετικά, μαύρο φίδι που τον έφαγε. Ναι μεν διαφέρουμε και μαζί… δεν κάνουμε, αλλά σίγουρα χώρια δεν μπορούμε, αφού ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.
Η παράσταση έχει γίνει επιτυχία. Εδώ παίζεται για 4η χρονιά και συνεχίζει… Πάντως, αν τα επιχειρήματα του έργου σηκώνουν και λίγο παραπάνω συζήτηση, η ερμηνεία του Βλαδίμηρου Κυριακίδη «σηκώνει» μόνο χειροκροτήματα. Παίρνει το ρόλο και φεύγει. Γιατί μπορεί να έχει ένα αβανταδόρικο μονόλογο στα… χέρια του, και ως εξαιρετικός ηθοποιός που είναι να κάνει… παπάδες, όμως το τελάντο του αποδεικνύεται και στον τρόπο που φλερτάρει και χειρίζεται το κοινό – όταν ανταποκριθεί αρχίζει ένα ωραίο ματσάκι πινγκ-πονγκ με απρόβλεπτο αποτέλεσμα.
Υ.Γ. Για τις γιορτές ο Caveman έχει στολίσει τη σπηλιά του με λαμπάκια.
INFO Coronet, Φρύνης 11 & Υμηττού, Παγκράτι, 210 7012.123 -511, Παρ. & Σάβ. 21.15, Κυρ. 20.00 € 23 (18Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.