- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
Εγώ και ο Τζόρνταν
Η Μαρίνα Ασλάνογλου πρωταγωνιστεί στο «Τζόρνταν» και μιλάει για το ρόλο της
![10747-24386.jpg 10747-24386.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2010/12/08/10747-24386.jpg)
«Δεν είναι τόσο το ότι πρόκειται για ένα σπαρακτικό μονόλογο, όσο το ότι από πίσω υπάρχει μια αληθινή ιστορία. Μια μάνα σκότωσε το παιδί της (Τζόρνταν), δικάστηκε και κλείστηκε φυλακή μέχρι τη δίκη. Όταν αναζητούσαμε το έργο που θα ανεβάσουμε στο Αμιράλ φτάσαμε να ψάχνουμε σ’ ένα ειδικό βιβλιοπωλείο στην Αγγλία – εκεί έπεσα πάνω στο βιβλίο. Θυμήθηκα πόσο με είχε συγκλονίσει η ελληνική παράσταση και έτσι… βρέθηκα μόνη στη σκηνή με το ρόλο της Σίρλεϊ Τζόουνς.
Όταν έρχεται στη δημοσιότητα το θέμα μιας μητροκτονίας, χωρίς δεύτερη σκέψη ρίχνουμε το ανάθεμα. Το έργο “διδάσκει” πως ένα αποτέλεσμα κρύβει αιτίες και πως αξίζει ο κόπος, πριν κρίνουμε, να τις αναζητούμε.
Ευτυχώς για ένα τόσο δύσκολο ρόλο είχα δίπλα μου έναν τόσο μεγάλο σκηνοθέτη όπως ο Νίκος Μαστοράκης. “Θέλω τα αντικείμενα που σε περιτριγυρίζουν στη σκηνή να είναι οι συμπαίκτες-συμπρωταγωνιστές σου”, ήταν μία από τις οδηγίες του που με βοήθησαν.
Η φράση του έργου που μισώ είναι “Σ’ αυτόν τον κόσμο παίρνεις ό,τι μπορείς”, γιατί είναι πέρα για πέρα αληθινή και κρύβει πολύ πόνο. Αυτή που αγαπώ είναι “Κοίτα, Τζόρνταν, αυτό είναι φως. Ο Θεός μάς χαμογελάει”, μια φράση που κρύβει αισιοδοξία.
Η σκηνή που με ταλαιπωρεί αφάνταστα είναι αυτή όπου η Σίρλεϊ εξομολογείται τη σκηνή του φόνου. Σ’ αυτή τη σκηνή μια κυρία κατέρρευσε και χρειάστηκε να τη βγάλουμε έξω. Όμως, το έργο δημιουργεί θετικά αντανακλαστικά. Γυναίκες και άνδρες μού εξομολογούνται στο τέλος παρόμοιες αντιδράσεις. Φουντώνει η αγάπη τους για τα παιδιά τους. Φαντάζομαι πως μετά την παράσταση επιχειρούν να τη δείξουν με κάποιον τρόπο. Και είναι ωραίο συναίσθημα να ξέρεις πως η δουλειά σου έπιασε τόπο». A
«Τζόρνταν» των Α. Ρέινολντς & Μ. Μπουφίνι, Αμιράλ, Αμερικής 10, 210 3639.385, 210 3608.856, Τετ.-Σάβ. 21.15, Κυρ. 19.15. € 18 (15Φ)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.