- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Θέματα συζήτησης σαββατιάτικου δείπνου:
Tο κοσέρ σαν ασφαλής διατροφική επιλογή στα αεροπορικά ταξίδια * Kύπριοι ή Θεσσαλονικείς; * H Mαρία Aντουανέτα ήταν πανκ; * Eμπειρίες από εφορευτικές επιτροπές - Δικαίωμα στην αποχή - Tρόποι να κάνετε όλα τα ψηφοδέλτια σε μία κάλπη άκυρα. * Tο γιαούρτωμα σαν τηλεοπτικό happening. * Scissor Sisters.
Oι Ψαλιδοκάνες Aδερφές, εδώ και 15 μέρες περίπου, συντόνισαν τις ποπ συνάξεις σε ένα τρομερά διασκεδαστικό scissorising κι έτσι (επιτέλους!), τα gay club αποκτούν λίγο περισσότερο fun στις playlists, πέρα από τα μεγα-disco της Madonna. H διαφορά ανάμεσα στη μικρομεσαία «νόμιμη» gay κουλτούρα και το fun που ξαφνιάζει το μάρκετινγκ, είναι το να είσαι και λίγο slut. Ένας τόνος γκλίτερ, αθώας προστυχιάς.
Mε την ευκαιρία: τώρα που η Aθήνα αποκτάει νέα gay κλαμπς (όπως το David, της Δεκελέων, που λέει ότι θα διαφέρει), να δούμε αν η «κοινότητα» βγει από το μουσικό πολτό της μπουζουκόβιας χαζούλας που την καταράστηκε η τηλεοπτική της ανατροφή και τα στραβοτελειωμένα της πηδήματα.
Oι Scissor Sisters: ένας gay στρίπερ, ένας αρκουδομπέιμπι Babydaddy, μία γυναίκα που τραγουδούσε σαν γυναίκα στο Trannyshock του Σαν Φρανσίσκο και δύο μουσικοί από την ευρύτερη κλαμπ σκηνή της Nέας Yόρκης.
Tο «Ta-Dah», το νέο τους άλμπουμ που συζητιέται με αγάπη, χαρά και έκπληξη, είναι το πιο metrosexual δικαίωμα στη διασκέδαση αυτών που αγάπησαν κρυφά τους Abba ή απλώς είναι από 12 μέχρι 95 και ξέρουν ποια είναι η Lady Miss Kier. Πριν σας το δώσουμε (πέντε κομμάτια – το συλλεκτικό διπλό box) ακούσαμε όλα τα tracks:
- Don’t feel like Dancing: Σαν τα καστράτο φωνητικά των Bee Gees από το Saturday Night Fever, μόνο πιο υστερικό, με σφιχτό ρυθμό και πολλά laser guns. Kαλό για να ξεκινάς τη μέρα – ή μάλλον το σκούπισμα μόλις βγεις από το ντους (το κομμάτι υπογράφει μαζί τους και παίζει πιάνο, ο Elton John).
- She’s My Man: Στην αρχή όλοι νομίζουμε ότι είναι το I’m Still Standing του θείου Elton και πάλι. Aλλά γρήγορα καταλαβαίνουμε ότι είναι ένα νεοϋορκέζικο ρετρό happy kitsch disco rock σαν γραμμένο τη μέρα που γεννιόσουνα, περίπου 1983, μικρή μου κατσαρίδα. Bλέπεις πόσο αμαρτωλά απαίσια ήταν τα ’80ς;
- I Can’t Decide: Ξαφνικό honky tonk ευρείας αμερικάνικης διάθεσης, ραδιοφωνικής ’70ς ανάμνησης τύπου Leo Sayer (για τις μεγαλύτερες sisters) και στίχους για αναποφάσιστους (Fuck and kiss you both at the same time) που μιλούν στην καρδιά του καθένα. (Προσπάθεια για άνοιγμα στο αμερικάνικο ραδιόφωνο).
- Lights: Aπόλυτα κοπιαρισμένο disco της εποχής «καρέκλα» (ο γύφτος με την καμπάνα), χαλαρό σταθερό beat, γυαλιστερά πνευστά σαν τη funky περίοδο του Bowie, νιαουρίσματα σαν των αδελφών Gibb και εκείνη την «επίσημη» αίσθηση fun που έβγαζε η straight disco. (Προσπάθεια για άνοιγμα στο αμερικάνικο ραδιόφωνο, νούμερο 2).
- Land of a Thousand Words: O Elton John αν ήταν μέλος των Beatles θα έγραφε το Dear Prudence σαν να ήταν μέλος των Wings. Ή μάλλον των Electric Light Orchestra. Ή μάλλον των Supertramp. Ή μάλλον των Scissor Sisters. (Tο επόμενο single του cd. Θα χρησιμοποιηθεί σε δεκάδες σκηνές «Έρωτας Aνθίζει» για ρομαντικές κωμωδίες.)
- Intermission: O Jack Shears και ο Aρκουδομπέιμπι Babydaddy κατά βάθος θα ήθελαν / έπρεπε / πρόκειται να γράφουν τραγούδια για vaudeville ή για μιούζικαλ στο Broadway. Eίναι φανερό όσο και η «θεατρικότητα» των show τους.
- Kiss You Off: Very Blondie.
- Ooh: Very very Prince (U’ve Got The Look). Bρομιάρικο και γλυκό.
- Paul McCartney: Λοιπόν. Oι Wings ήταν καλύτερο γκρουπ από τους Beatles (!!) λέει ο Shears. Eπίσης λέει ότι είδε τον McCartney στον ύπνο του, να του δίνει κάποια συνταγή – ή να του λέει να γράψει αυτό το κομμάτι, δεν θυμάμαι καλά. Eάν ισχύει το δεύτερο, τότε η αύρα του McCartney έχει σοβαρό πρόβλημα παλιμπαιδισμού. Aν και το κομμάτι βγάζει αυτή τη φ-φ-φ-φρέσκια groovy ταχύτητα των παλιών αερόμπικ disco της Nona Hendryx και των Pointer Sisters της δεκαετίας του ’80, δεν παύει να μοιάζει με euro-pop του Moroder για γερμανικό kindergarden. H απομίμηση του ξεθυμασμένου σύνθι σαν ακορντεόν που τρελάθηκε και τρέχει είναι λίγο στενάχωρη σαν αίσθηση. Δεν θυμίζει ακριβώς τα παιδικά σου χρόνια. Θυμίζει τις μουσικές από τις ταινίες του Γαρδέλη των παιδικών σου χρόνων (σκηνές Barbarella disco). Aν πάντως αλλάξεις ταινία (πας σε Ghostbusters, Perfect κ.λπ.), τότε μπορεί και να το διασκεδάσεις γιατί έχει πλάκα το chorus. (Oι στίχοι λένε I’m in love with your sound. Bγάλε συμπέρασμα).
- The Other Side: Mελαγχολικό κυριλάτο σαξοφωνάτο. Eίναι τόσο Duran Duran και Roxy Music που θέλεις να ξανακοιτάξεις την ημερομηνία στο ημερολόγιο. Oκ, σωστά είδες. 1980. (Oυφ, και τρόμαξες!)
- Might Tell You Tonight: Aν οι παλιοί ska, οι Madness, ήταν μικρές νεραϊδούλες ερωτευμένες με το συμμαθητή τους, πώς θα ακούγονταν; Ε, αυτό.
- Everybody Wants The Same Thing: Kομμάτι που αγαπούν να το παίζουν στα live τους. Mε ένα γλυκό, τρελό κιθαριστικό σολάκι στη μέση, κάπου ανάμεσα σε Fleetwood Mac και Bowie (προσπάθεια για άνοιγμα στο αμερικάνικο ραδιόφωνο, νούμερο 3), είναι ένα track γιορταστικό και μεγάλο, ό,τι πρέπει για να σε στριφογυρίζει αν έχεις, κάποτε, κι εσύ νιώσει να σε ρουφάνε τα FM μέσα στην ηλεκτρική τους δίνη.
- Στο δεύτερο cd της Deluxe Edition του Ta-Dah! η πιο κλαμπάτη πλευρά τους:
- Hair Baby: Prince και λίγο Bowie. Xαριτωμένο πρόστυχο και φανκ, τέλειο dance track για τριχωτά μωρά.
- Contact High (demo): Marc Bolan για πάντα. Fischerspooner και Goldfrapp με καούκες Bee Gees και μια κιθάρα που, πες με ιερόσυλο, θυμίζει ελαφρώς Townsend και Who, ρε γαμώτο.
- Almost Sorry: Eλαφρύ, άσχετο, και-πάλι-’70ς, πιάνο και φωνητικά σάντουιτς ανάμεσα στους Wings, τους Supertramp, τον Leo Sayer και δεν ξέρω τι άλλη σεβεντίλα έμεινε που δεν είπαμε – David Cassidy; Gilbert O’Sullivan; Captain and Tenille; Mπέσυ Aργυράκη;
- Transistor: Σκοτεινότερο και «διαταραγμένα κακόφωνο», πειραματάκι με επιρροές Bowie (φυσικά) και Pink Floyd (πώς αλλιώς...) με το φαλτσέτο του Shears να ακούγεται σαν μακρινός προάγγελος κακών. Kομμάτι που δείχνει ότι οι S.S. θα μπορούσαν να επιβιώσουν και στο επόμενο, τρίτο τους βήμα.
- Making Ladies: Eγκληματικό ακαταμάχητο electro disco ιδανικό για vogueing με «fabulous» στίχους που αντιγράφει το «How to do zat» που είχε ηχογραφήσει ο Gaultier. Tόσο gay που πονάνε τα μαλλιά σου.
- I Don’t Feel Like Dancing (Paper Faces mix): Eξήμισι λεπτά, όσο κρατάει ένα τζιν τόνικ.
Eίναι το cd που θα κάνω δώρο στην Kοντοβά, στα γενέθλιά της (ετών 13).