- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Νιλ Γιανγκ εναντίον Ticketmaster για τις τιμολογιακές πολιτικές της εταιρείας έκδοσης εισιτηρίων - Καταγγέλλει αισχροκέρδεια σε βάρος του συναυλιακού κοινού.
Ο Νιλ Γιανγκ καταδίκασε την εταιρία Ticketmaster για τις πολιτικές της στην έκδοση εισιτηρίων συναυλιών, λέγοντας ότι «οι περιοδείες δεν είναι πλέον διασκεδαστικές», λόγω αυτού που θεωρεί ως εκμεταλλευτική τιμολόγηση.
Ο βετεράνος τραγουδοποιός έγραψε στην ιστοσελίδα του:
«Τελείωσε. Οι παλιές μέρες έχουν τελειώσει. Λαμβάνω γράμματα που με κατηγορούν για εισιτήρια αξίας 3.000 δολαρίων για μια φιλανθρωπική συναυλία. Αυτά τα χρήματα δεν πάνε σε μένα ή τους ωφελούμενους. Οι καλλιτέχνες θα πρέπει να ανησυχούν μήπως θαυμαστές τους κατηγορούν για πρόσθετες χρεώσεις της Ticketmaster. Οι περιοδείες συναυλιών δεν είναι πλέον διασκεδαστικές. Οι περιοδείες συναυλιών δεν ήταν αυτό που ήταν».
Ο Νιλ Γιάνγκ μοιράστηκε επίσης ένα ειδησεογραφικό άρθρο σχετικά με τους Cure, το γνωστό συγκρότημα που άσκησε επίσης έντονη κριτική στην Ticketmaster.
Ο frontman Ρόμπερτ Σμιθ είπε στους θαυμαστές ότι ήταν «αρρωστημένος όσο είστε όλοι εσείς» με τις αμοιβές της Ticketmaster για την επερχόμενη περιοδεία των Cure στις ΗΠΑ – το συγκρότημα είχε σκόπιμα κρατήσει χαμηλές τις τιμές των εισιτηρίων, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις τα τέλη που επιβλήθηκαν από την Ticketmaster υπερέβαιναν την τιμή ενός συναυλιακού εισιτηρίου.
Μετά από καταγγελία στην Ticketmaster για τις χρεώσεις, το συγκρότημα ανακοίνωσε ότι η εταιρεία «συμφώνησε μαζί μας ότι πολλές από τις χρεώσεις είναι αδικαιολόγητα υψηλές». Η Ticketmaster πρόσφερε επιστροφή χρημάτων στα εισιτήρια, ανάλογα με την αρχική τιμή.
«Δυναμική τιμολόγηση» και αισχροκέρδεια στα εισιτήρια συναυλιών
Οι Cure επέκριναν επίσης την Ticketmaster για την πολιτική της «δυναμικής τιμολόγησης», που εισήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2022 και χρησιμοποιήθηκε από καλλιτέχνες όπως οι Χάρι Στάιλς και Coldplay, γεγονός που διογκώνει την τιμή των υπόλοιπων εισιτηρίων για συναυλίες με ζήτηση.
Οι Cure εξαιρέθηκαν από τη δυναμική τιμολόγηση, αποκαλώντας την «άπληστη απάτη – και όλοι οι καλλιτέχνες έχουν την επιλογή να μην συμμετάσχουν… αν δεν συμμετείχαν καλλιτέχνες, θα έπαυε να υπάρχει».
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν επικρίθηκε για τη χρήση δυναμικής τιμολόγησης πέρυσι. Απάντησε: «Η αγορά εισιτηρίων έχει γίνει πολύ μπερδεμένη, όχι μόνο για τους θαυμαστές αλλά και για τους καλλιτέχνες… Λέω στα παιδιά μου: βγείτε έξω και δείτε τι κάνουν όλοι οι άλλοι. Ας χρεώσουμε λίγο λιγότερο. Αυτές είναι γενικά οι οδηγίες… Αυτή τη φορά τους είπα, γεια, είμαστε 73 ετών… Θέλω να κάνω αυτό που κάνουν όλοι οι άλλοι, οι συνομήλικοι μου».
Και πρόσθεσε: «Ξέρω ότι δεν ήταν δημοφιλές σε ορισμένους θαυμαστές, αλλά αν υπάρχουν παράπονα κατά την έξοδο, μπορείτε να πάρετε τα χρήματά σας πίσω».
Η Ticketmaster επικρίθηκε από τα μέλη της Γερουσίας των ΗΠΑ σε ακρόαση τον Ιανουάριο, με τη γερουσιαστή από τη Μινεσότα, Έιμι Κλομπουσάρ, να αποκαλεί την εταιρεία «ορισμό του μονοπωλίου» μετά τη συγχώνευσή της με τον διοργανωτή συναυλιών Live Nation το 2010.
Ο γερουσιαστής της Λουιζιάνα Τζον Κένεντι χαρακτήρισε την πώληση εισιτηρίων για την τρέχουσα περιοδεία της Τέιλορ Σουίφτ ως «πανωλεθρία»: Τεχνικές δυσλειτουργίες και μια εκτεταμένη περίοδος «προπώλησης» σήμαιναν ότι ήταν αδύνατο για πολλούς θαυμαστές να έχουν ακόμη και την επιλογή να αγοράσουν εισιτήρια.
Στα 77 του, ο Young παραμένει επικριτής της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας, καθώς και υποστηρικτής της πράσινης ενέργειας και άλλων κοινωνικών σκοπών. Τον Ιανουάριο του 2022, αφαίρεσε τη μουσική του από το Spotify σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη φιλοξενία του podcast του Τζο Ρόγκαν, κατηγορώντας τον παρουσιαστή και την υπηρεσία streaming ότι «διέδωσαν ψεύτικες πληροφορίες σχετικά με τα εμβόλια – προκαλώντας ενδεχομένως θάνατο σε όσους πιστεύουν στην παραπληροφόρηση που διαδίδεται από αυτούς».
Ο 77χρονος Γιανγκ εμφανίστηκε ζωντανά για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από τρία χρόνια τον Φεβρουάριο, σε μια συναυλία υπέρ της διατήρησης των δασών στη Βρετανική Κολομβία, ερμηνεύοντας το «Comes a Time» και το «Heart of Gold».
Τον Νοέμβριο, είπε σχετικά με τα σχέδιά του για μελλοντικές περιοδείες: «Προσπαθούμε να κατορθώσουμε να κάνουμε μια αυτοσυντηρούμενη περιοδεία με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».
(Με πληροφορίες του Guardian)