Όταν οι Pindos Atletico συνάντησαν τους BAiLDSA, έγινε «POPOPO»
Δύο διαφορετικά σχήματα, ένα νέο τραγούδι και πολλοί διαφορετικοί τρόποι για το πώς ακούγεται η παραδοσιακή μουσική σήμερα
Pindos Atletico και BAiLDSA εξηγούν στην ATHENS VOICE πώς δημιουργήθηκε το τραγούδι «POPOPO» και πώς προέκυψε η συνεργασία τους
Το hip hop ντουέτο που χώνει ρίμες με κλαρίνα άμα λάχει, με καταγωγή από Πίνδο και Γρεβενά, οι Pindos Atletico, δηλαδή ο Mpelafon και ο Thel, τακίμιασαν με την μπάντα από τη Θεσσαλονίκη, τους BAiLDSA, που ενώνει ξέφρενα τα ιδιώματα gypsy punk, reggae και ska με στοιχεία της βαλκανικής μουσικής παράδοσης. Οκτώ χρόνια μετά τη «στριμμένη μπαμπαλίνα» που ακουγόταν σε πολλά σπίτια ξανά και ξανά, οι Pindos Atletico δείχνουν πως η ιδέα να εξερευνήσουν το rap με την πανηγυρική, πνευματώδη και οινοπνευματώδη πλευρά που έχει μια λαϊκή γιορτή, θα τους απασχολεί για καιρό.
Με το επιφώνημα «ποπό», που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στα μέρη μας, εδώ και εκατονταετίες, για την έκφραση έκπληξης, πόνου, χαράς και απαντάται στο δημοτικό τραγούδι συχνά ως «ποποπό», να επιλέγεται ως τίτλος του collabo, οι δύο παρέες έγιναν μία και εξηγούν πώς αυτό εξελίχθηκε και σε ένα νέο single, το “POPOPO”, με τη βοήθεια του beatmaker Skouti Beats.
«Ένα μήνα πριν την κοινή μας συναυλία BAiLDSA x Pindos Atletico στο WE στη Θεσσαλονίκη, φτιάχνοντας το playlist για το show, ο Thel έριξε την ιδέα να φτιάξουμε ένα καινούργιο κομμάτι με βιντεοκλίπ και να προλάβουμε να το ανεβάσουμε πριν το live. Πράγμα που ακούστηκε δύσκολο μέσα στην όλη προετοιμασία αλλά και σωστό συνάμα. Μας εξίταρε η ιδέα. Μέχρι να ξαναβρεθούμε στο στούντιο σε μια εβδομάδα, ο Θάνος είχε φτιάξει τη μουσική, τους πρώτους στίχους και ρεφρέν με ένα αρχικό beat. Το νιώσαμε με την πρώτη και αρχίσαμε να το δουλεύουμε για να πάρει μορφή. Σ’ αυτό έβαλε το χέρι του ο Skouti φτιάχνοντας πολύ γρήγορα μια νέα παραγωγή, στέλνοντας καθημερινά τις νέες ιδέες από τη Γερμανία. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα κομμάτι που να αναδεικνύει τον χαρακτήρα των δύο σχημάτων, ισορροπημένα, χωρίς το ένα είδος να καπελώνει το άλλο. Κοινή βλέψη κατά τη δημιουργία ήταν να βγει κάτι που θα προκαλεί τον ακροατή να γλεντήσει με ήχους παραδοσιακούς. Σύντομα καταλήξαμε με την δομή και ηχογραφήσαμε κιθάρες, τρομπέτες και synths πριν να φτάσουμε στο Πιλοτήριο και να αναλάβει τις ηχογραφήσεις των φωνών, τη μείξη και το programming ο Quicksilver και ο Μικρός Κλέφτης. Το master ανέλαβε το studio Destiny κι εμείς ήδη ψάχναμε την ιδέα για το βιντεοκλίπ. Μετά από πολλά καταλήξαμε στο καζάνι του Αγάθωνα έξω από τα Γιαννιτσά να κάνουμε γυρίσματα με τον Nick Christod για να προλάβουμε σε μια εβδομάδα να έχουμε μοντάζ, colouring και όλα έτοιμα για upload δύο μέρες ακριβώς πριν από το live μας στις 22 Δεκεμβρίου. Έτσι κι έγινε» εξηγούν στην ATHENS VOICE οι BAiLDSA και οι Pindos Atletico.
Δείτε και ακούστε το αποτέλεσμα, παρακάτω, και αναζητήστε τους στο επόμενο live που θα είναι κυριολεκτικά για τα πανηγύρια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δεν ξέρω πότε θα τραγουδήσω ξανά», είπε δακρυσμένη η τραγουδίστρια
Ακούστε την καλλιτεχνική σύμπραξη στο νέο τραγούδι «Η Σπίθα»
Η επίδραση Μότσαρτ δεν υποστηρίζεται από τα αντικειμενικά επιστημονικά στοιχεία. Ίσως η επίδραση αυτή θα πρέπει να αποκτήσει έναν διαφορετικό ορισμό
Η σεζόν ξεκινά με τα Βρανδεμβούργια Κοντσέρτα του Μπαχ
Στο βίντεο κλιπ πηγαίνει με το αυτοκίνητό του από την Αθήνα στη Βόρεια Ήπειρο
Η SUNEL Arena θα πλημμυρίσει από techno μουσική
Με την ευκαιρία της συναυλίας του σχήματος Piandaemonium στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός» μιλήσαμε με τον πιανίστα και αναπληρωτή καθηγητή
Τη νύχτα που η Ελλάδα ξενύχτησε ακούγοντας τον νέο του δίσκο
Ο Frank Marshall θα ρίξει φως στο «Rumors»
Ο θρύλος των Wu-Tang Clan ζωντανά στην Αθήνα
Το συγκρότημα που ένωσε ραπ, ροκ και μέταλ κοινό στις συναυλίες θα εμφανιστεί στο Terra Vibe στη Μαλακάσα
Πριν από 63 χρόνια, δηλαδή!
Μωρά στη Φωτιά, Κωνσταντίνος Βήτα, Ghostface Killah, Eden Party αλλά και Φεστιβάλ Μπαρόκ μουσικής
Μιλήσαμε με τον αγαπημένο ερμηνευτή για τα 20 χρόνια καριέρας και τις συναυλίες στο Παλλάς και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Για τρίτη φορά μέσα σε μία δεκαετία στη λίστα ο διακεκριμένος Έλληνας βιολονίστας
«Ένα ιερό τέρας του γαλλικού τραγουδιού» - Η καριέρα του απογειώθηκε όταν έπεισε τη ντίβα να ερμηνεύσει συνθέσεις του
Πώς το καλλιτεχνικό του ένστικτο τον έφερε σε επαφή με σπουδαίους δημιουργούς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.