- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Έξαλλος ο Paul Weller με τoυς μαυραγορίτες της Record Store Day
Δηλώνει ότι δεν θα συμμετέχει ξανά
Το Σάββατο 19 Απριλίου ήταν η Record Store Day η οποία, χρόνο με τον χρόνο, γνωρίζει όλο και μεγαλύτερη επιτυχία και καθιερώνεται σε όλο και περισσότερες χώρες. Για την Παγκόσμια Ημέρα Δισκοπωλείων εκτός από ειδικές τιμές σε δίσκους βυνιλίου, σπάνιες κυκλοφορίες, συναυλίες in-store και κάθε είδους εκδηλώσεις για τους φανς του βυνιλίου, έχει αρχίσει ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός καλλιτεχνών να κυκλοφορούν νέα singles και άλμπουμ ειδικά για εκείνη την ημέρα σε χαμηλές τιμές ή και σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.
Βέβαια, δεν άργησαν τα «κοράκια» της αγοράς να μυριστούν φρέσκο χρήμα κι έτσι άρχισε να παρατηρείται αυτό που εξόργισε τον Paul Weller, δόξα της βρετανικής new wave και new soul σκηνής εδώ και τριαντα-τόσα χρόνια: ο Paul Weller κυκλοφόρησε σε περιορισμένη κυκλοφορία σε 7ιντσο βυνίλιο το φετινό του single “Flame Out”, ειδικά για αυτή την ημέρα, μόνο και μόνο για να το δει ελάχιστες ώρες αργότερα να πουλιέται στο e-bay σε υπερβολικές τιμές, ενώ υπήρχαν διαμαρτυρίες θαυμαστών / καταναλωτών που έλεγαν ότι το single δηλωνόταν ως “sold-out” από την ώρα που τα δισκοπωλεία άνοιγαν τις πόρτες τους.
Ο Paul Weller δημοσίευσε στην προσωπική του ιστοσελίδα την οργή και την αγανάκτησή του γι’ αυτό το φαινόμενο και δήλωσε ότι δεν πρόκειται να συμμετέχει ξανά στην Record Store Day, παρακινώντας τους μουσικόφιλους να προφυλάξουν αυτόν «τον ωραίο θεσμό» από τα αρπακτικά της αγοράς.
Και μάλιστα, δηλώνει ότι αυτή του η αντίδραση δεν κρύβει καμία σκοπιμότητα, αφού «εκτός από το να ηχογραφήσει το τραγούδι», δεν έχει καμία άλλη ανάμιξη στην πώληση του single.
Ο Paul Weller δεν ήταν ο μόνος που είδε το single του να πουλιέται online την Παγκόσμια Ημέρα Δισκοπωλείων. Πολλά μουσικά sites έγραψαν ότι το τελευταίο 45άρι single “Lazaretto” του Jack White έφτανε μέχρι τα 600 δολάρια σε online πωλήσεις, το ίδιο και κυκλοφορίες των LCD Soundsystem, REM, Pixies κ.α.
Στην εποχή της καταναλωτικής υστερίας και της ασύδοτης αγοράς online, είναι σχεδόν ρομαντικό να περιμένει κανείς ότι… η ρομαντική επιστροφή στα δισκοπωλεία, μπορεί να συγκινήσει αυτούς που εκμεταλλεύονται τους φανς και τους συλλέκτες.
Αν αλλάξει κανείς τα δεδομένα, τις τιμές, τα ονόματα και τις αφορμές, θα δει το ίδιο πράγμα να συμβαίνει από τότε που κυκλοφόρησε το πρώτο τραγούδι προς πώληση, στην ιστορία.