- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Άλλο ένα CTM Festival τελείωσε και επιβεβαίωσε γιατί αυτές τις ημέρες του χειμώνα (26.1 - 04.2) κάθε χρόνο στο Βερολίνο εξελίσσεται, εκπαιδεύει, παρουσιάζει το μέλλον αλλά και τιμά τους πειραματιστές της τέχνης και της μουσικής, ένα από τα πιο σοβαρά και πειραματικά συνάμα γεγονότα.
Με βάση του το ιστορικό κτίριο Bethanien στη MariannenPlatz του Κreuzberg, που εκτός από πληροφορίες, merch και τις περισσότερες ομιλίες - συζητήσεις που λαμβάνουν χώρο, παρουσιάστηκε και η πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση "Uncanny Valleys Of A Possible Future", με διαφορετικές καλλιτεχνικές προσεγγίσεις που απαντούν στο θέμα του φεστιβάλ που φέτος ήταν η αναταραχή (Turmoil).
Στο επίσης ιστορικό Hau 1 & 2, συναυλίες, εκθέσεις αλλά και performances για περισσότερο από μία εβδομάδα, όπως και στα Festsaal Kreuzberg, Yaam, Monom, Panorama Bar, Berghain, HKW, OST Club και Kraftwerk Berlin.
Απόλαυσα την υπέροχη Nadah El Shazly, τους πρωτομάστορες της free jazz και μαύρης μουσικής Roscoe Mitchell & George Lewis, τους Βέλγους Black Metal Post Rock Amenra, τους DAF, την αιθέρια Colleen, την electronica της Jlin και των Boys Noize, την goth avant garde ιέρεια Lydia Lunch, τη Laurel Halo, τον James Ferraro, και τη live performance στο μοναδικό SKALAR, μια εγκατάσταση βγαλμένη από το μέλλον, με φως και ήχο που πραγματικά άφησε σκεπτικό και άναυδο όποιον βρισκόταν την Κυριακή το απόγευμα στο Kraftwerk.