- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Στα σίγουρα
Diana Krall - Glad Rag Doll (***) Aφήνει στην άκρη τη νοσταλγία για την τζαζ και φλερτάρει με το κάντρι περιβάλλον...
Diana Krall - Glad Rag Doll (***)
Διαλέγοντας το «θεωρητικό» της αμερικάνικης παράδοσης T Bone Burnett για παραγωγό, αφήνει στην άκρη τη νοσταλγία για την τζαζ και φλερτάρει με το κάντρι περιβάλλον διασκευάζοντας παλιά τραγούδια που ανακάλυψε σε δίσκους 78 στροφών του πατέρα της αλλά και νεότερα. Yποθέτω πως κι ο Elvis Costello την «έσπρωξε» σ’ αυτή την ηχητική μεταστροφή, που την οδηγεί σε ένα υβρίδιο κάντρι ήχων με τζαζ αισθητική προσέγγιση.
The Vaccines - Come of Age (**)
Κάνουν ένα βηματάκι μπροστά –τουλάχιστον συνθετικά–σε σύγκριση με το πρώτο τους άλμπουμ, αλλά το ροκ τους είναι τόσο απονευρωμένο (ακόμη κι όταν ηχεί κοντά στο πανκ) που νομίζεις πως η Αγγλία απέκτησε τους δικούς της Green Day. Oι Vaccines είναι απ’ τα συγκροτήματα που μόλις περάσει η μπογιά τους δεν τα αναφέρει πια κανείς.
The Wallflowers - Glad All Over (***)
Ένα ακόμη δείγμα τού ότι ο υιος Dylan δεν το ’χει κι ότι (όπως συμβαίνει με πολλά παιδιά καλλιτεχνών) έγινε μουσικός όχι από μια φλόγα δημιουργίας αλλά επειδή μεγάλωσε σε ένα μουσικό περιβάλλον. Μετά από κάποια χρόνια ξανασυναντιέται με τους υπόλοιπους Wallflowers, για μερικά σίγουρα βήματα σε μονοπάτια που έχουν ήδη περπατήσει πιο αποτελεσματικά ο Tom Petty, o Bruce Springsteen, o Steve Earl, ακόμη και οι Cars. Η συμμετοχή του Mick Jones σε 2 τραγούδια φέρνει κάτι απ’ την ηχητική αύρα των Clash, αλλά κι αυτό δεν είναι αρκετό για κάτι πέραν του συμπαθούς.
DAF - Ein Product der Deutsch Amerikanischen Freundschaft (****)
Όταν το krautrock «τελείωσε» ακολούθησαν μερικά πειραματικά συγκροτήματα που πάτησαν στα χνάρια του, όπως οι Einsturzende Neubauten και οι Deutsch Amerikanischen Freundschaft (DAF) που άνοιξαν δρόμους για σχήματα όπως οι Front 242 και οι Nitzer Ebb. Εδώ έχουμε την επανακυκλοφορία του πρώτου δίσκου των DAF που διαφοροποιείται αρκετά από όσα έκαναν στη συνέχεια. Ένα noisy post-punk άλμπουμ χωρίς φωνή, με την ηλεκτρική κιθάρα να κυριαρχεί, με μπάσο και φυσικά τύμπανα και τα αναλογικά synth να ακολουθούν. Ηχογραφημένο με 2 μικρόφωνα κι ένα μαγνητόφωνο μέσα στο σπίτι τους στο Ντίσελντορφ, χωρισμένο σε 22 μουσικά μέρη μικρής διάρκειας, είναι ένα εξαιρετικό δείγμα του τι γινόταν το 1979 στη Γερμανία. Αν αξίζει να έχεις ένα άλμπουμ των DAF, τότε σίγουρα είναι αυτό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο θρύλος των Wu-Tang Clan ζωντανά στην Αθήνα
Το συγκρότημα που ένωσε ραπ, ροκ και μέταλ κοινό στις συναυλίες θα εμφανιστεί στο Terra Vibe στη Μαλακάσα
Πριν από 63 χρόνια, δηλαδή!
Μωρά στη Φωτιά, Κωνσταντίνος Βήτα, Ghostface Killah, Eden Party αλλά και Φεστιβάλ Μπαρόκ μουσικής
Η σεζόν ξεκινά με τα Βρανδεμβούργια Κοντσέρτα του Μπαχ
Μιλήσαμε με τον αγαπημένο ερμηνευτή για τα 20 χρόνια καριέρας και τις συναυλίες στο Παλλάς και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Για τρίτη φορά μέσα σε μία δεκαετία στη λίστα ο διακεκριμένος Έλληνας βιολονίστας
«Ένα ιερό τέρας του γαλλικού τραγουδιού» - Η καριέρα του απογειώθηκε όταν έπεισε τη ντίβα να ερμηνεύσει συνθέσεις του
Πώς το καλλιτεχνικό του ένστικτο τον έφερε σε επαφή με σπουδαίους δημιουργούς
Νέα εκτέλεση του κλασικού '80s τραγουδιού για τη σειρά «Bad Sisters» του Apple TV+
Στο σόου της μπορείτε να τραγουδήσετε, ακόμα και να χορέψετε αν θέλετε, το σηκώνει το πρόγραμμα…
«Έχω παίξει το παιχνίδι από το level 1» - Κυκλοφόρησε το trailer του φιλμ
Στις 29 Ιανουαρίου ο Εθνικός Τελικός
Μιλήσαμε με τον τραγουδοποιό, μουσικό παραγωγό και γιατρό, Βασίλη Παπαζώτο, για τις πετυχημένες διασκευές στο project Μουσικό Μπαλκόνι και την αγάπη του για τη μουσική και ιατρική
Μερικά από τα καλύτερα νέα ονόματα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής του καιρού μας, σε μια πολυσυλλεκτική βραδιά
Ο μαέστρος μοιράζεται την εμπειρία του στο Κάρνεγκι Χολ και μιλάει για τον επόμενο σταθμό στο Λονδίνο
Διέγραψε σημαντική πορεία στη ροκ σκηνή της δεκαετίας του 1990 και του 2000 - Οι σπουδαίες συνεργασίες του
Ο μεγάλος τζαζίστας Monty Alexanadrer, ο Γιώργος Παπαγεωργίου με τους Polkar και η Βιολέτα Ίκαρη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.