- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Χωρίς πολλά λόγια, και χάρη στο φιλικό διαδίκτυο:
1. «Απόψε σιωπηλοί», σε στίχους - μουσική Βάσως Αλαγιάννη, ένα από τα κορυφαία νεότερα ζεϊμπέκικα, σε δυο εκτελέσεις. Τώρα ξέρουμε γιατί η φωνή είναι πιο δύσκολη στο δεύτερο βίντεο. Πρώτο:
2. και δεύτερο:
3. «Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια» (Νίκος Ξυδάκης - Μανώλης Ρασούλης). Λαμπρό, είχε δημουργήσει και «απάντηση» από το Στράτο Διονυσίου. Νέος και υγιής εδώ ο Νίκος.
4. «Ραγίζει απόψε η καρδιά» (Νίκος Παπάζογλου - Τάκης Σιμώτας). Με το που βγήκε, φάνηκε αμέσως ότι θα γίνει κλασικό:
5. «Εγώ δεν είμαι ποιητής» (Νίκος Παπάζογλου - Λάζαρος Ανδρέου). Ένα ολοκληρωμένο τραγούδι:
6. «Το πηγάδι» (Νίκος Παπάζογλου - Τάκης Σιμώτας). Υψηλού επιπέδου ρομαντική μελαγχολία, κατευθείαν από το Σολωμό και το Βιζυηνό:
«Ars longa, vita brevis». Η τέχνη μακρά, ο βίος βραχύς. Η αισιόδοξη ερμηνεία την οποία θέλω να γράψω τώρα είναι: όταν πεθαίνουμε, το έργο μας μένει.
Η τέχνη του Νίκου Παπάζογλου θα ζει, όσο θα ζει κι ο τελευταίος ακροατής που την εκτιμάει και την αγαπάει. Κι αυτό ισχύει για κάθε σημαντικό καλλιτέχνη.