- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
«Τετάρτη 04:45»
Μια ταινία σε σκίτσα. Η ταινία του Αλέξη Αλεξίου «γυρίστηκε» ολόκληρη σε storyboards. Ο Γιώργος Τασιούλας μάς εξήγησε το πώς και το γιατί.
Η ταινία του Αλέξη Αλεξίου, πριν φτάσει στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα, «γυρίστηκε» ολόκληρη σε storyboards. Ο storyboard artist Γιώργος Τασιούλας μάς εξήγησε το πώς και το γιατί.
>>> Ήταν η πρώτη φορά που δούλεψα σε κάτι τόσο μεγάλο. Να κάνω storyboards για μια ταινία σε τόση μεγάλη έκταση, αν κι έχω κάνει πολλά μέχρι τώρα, τόσο με τον Νίκο Νικολαΐδη στις τρεις τελευταίες ταινίες του όσο και στη διαφήμιση.
>>> Συνολικά κάναμε 825 σελίδες από τις οποίες η κάθε μια είχε τρία storyboards. Δεν έχω τολμήσει να κάνω τον πολλαπλασιασμό, αλλά όπως καταλαβαίνεις ήταν πολλά.
>>> Κάθε πλάνο, κάθε set-up της κάμερας, σχεδιάστηκε με λεπτομέρειες. Ολόκληρη η ταινία υπάρχει σε σκίτσα, όπως και κάποια πλάνα που δεν γυρίστηκαν τελικά. Ένας από τους λόγους που κάνεις storyboards άλλωστε είναι για να δεις τι δεν χρειάζεσαι και τι όχι σε ένα φιλμ.
>>> Η όλη διαδικασία μάς πήρε περίπου πέντε με έξι μήνες, ξεκινώντας από την ανάγνωση του σεναρίου και στη συνέχεια με συναντήσεις με τον Αλέξη Αλεξίου όπου κουβεντιάζαμε τις σκηνές, το πώς τις έβλεπε και τι χρειαζόταν.
>>> Δουλέψαμε επίσης σε σχέση με το ρεπεράζ, αφού δηλαδή είχαν επιλεγεί οι χώροι ώστε να υπάρχει αντιστοιχία ανάμεσα στα storyboards και στα τελικά πλάνα. Και φυσικά θέλαμε να διατηρήσουμε ένα ύφος ανάλογο με αυτό που θα είχε η ταινία. Καθώς το φιλμ είναι νουάρ, διαγώνιοι φωτισμοί, πρώτο πλάνο η σκιά, κόντρα φως...
>>> Βλέποντας την ταινία ήταν σαν να την είχα ήδη δει. Φυσικά, το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ ανώτερο και διαφορετικό, καθώς το τελικό φιλμ είναι μια σύνθεση πολλών περισσότερων στοιχείων. Ακόμη κι έτσι τα storyboards δεν παύουν να είναι η πρώτη επαφή ενός σκηνοθέτη με την ταινία του. Κι ως εκ τούτου είναι πολύτιμα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μέρος των εσόδων της φετινής διοργάνωσης θα δοθεί σε εγχειρήματα για τη στήριξη του παλαιστινιακού λαού
«Θέλουμε να διευρύνουμε τις δημιουργικές προοπτικές του χώρου», δήλωσε η σύζυγος του ηθοποιού
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.