- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
September Says: Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αριάν Λαμπέντ
Οι Τζουλάι και Σεπτέμπερ είναι δύο αδελφές αχώριστες, αγαπημένες αλλά και τόσο διαφορετικές μεταξύ τους.

Kριτική για το September Says σε σκηνοθεσία: Αριάν Λαμπέντ. Πρωταγωνιστούν: Μία Θάρια, Πασκάλ Καν, Ράκι Θάκραρ
Οι Τζουλάι και Σεπτέμπερ είναι δύο αδελφές αχώριστες, αγαπημένες αλλά και τόσο διαφορετικές μεταξύ τους. Η πρώτη, σιωπηλή και ανασφαλής, ανέχεται το μπούλινγκ των συμμαθητών της, σε αντίθεση με τη δυναμική Σεπτέμπερ, που την υπερασπίζεται και δεν έχει πρόβλημα να πλακωθεί με ολόκληρο το σχολείο (γονείς, καθηγητές και μαθητές) προκειμένου να την προστατεύσει.
Το υποψήφιο για Booker μυθιστόρημα «Sisters» της Ντέιζι Τζόνσον επιλέγει η ηθοποιός Αριάν Λαμπέντ προκειμένου να κάνει το σκηνοθετικό ντεμπούτο της στις ταινίες μεγάλου μήκους, που προβλήθηκε στο Ένα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ των Καννών. Με αφορμή τη σχέση των δύο κοριτσιών –αλλά και με την καταπιεστική μητέρα τους που τις κάνει πειραματόζωα των εκκεντρικών συνηθειών της–, η Ελληνογαλλίδα δημιουργός (υπογράφει και το σενάριο) καταπιάνεται κυρίως με το ζήτημα της γυναικείας χειραφέτησης αλλά και της διαχείρισης του πένθους, με φόντο τη μελέτη των βρετανικών κοινωνικοπολιτικών θεσμών. Η επιλογή της αφήγησης να στραφεί προς ένα μοτίβο όπου η πραγματικότητα και η φαντασία αλληλοσυμπληρώνονται, παρουσιάζει θετικά και αρνητικά στοιχεία. Υπάρχει σκηνοθετική ματιά με ουμανιστική διάθεση και δημιουργική φαντασία, με αρκετές σεκάνς να τις διαπερνά ένα υπόγειο χιούμορ. Από την άλλη, όμως, διακρίνουμε μια εμφανή αμηχανία στο πώς θα αποδοθεί η ιστορία μέχρι τέλους, με αισθητική που στοχεύει στον εντυπωσιασμό και την υπερβολή, ενώ δεν λείπουν οι χτυπητές λανθιμικές αναφορές (όλη η εναρκτήρια σεκάνς φωτογραφίζει τον «Κυνόδοντα»).