- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ο δημιουργός του The Brutalist λέει πως οι σκηνοθέτες πρέπει να έχουν τον τελικό λόγο στο μοντάζ των ταινιών
Ο Μπρέιντι Κόρμπετ λέει πως το πολυπόθητο «Final Cut» ανήκει στους σκηνοθέτες
Ο δημιουργός του The Brutalist λέει πως οι σκηνοθέτες πρέπει να έχουν τον τελικό λόγο στο μοντάζ των ταινιών - Ο Μπρέιντι Κόρμπετ λέει πως το πολυπόθητο «Final Cut» ανήκει στους σκηνοθέτες
Στον ευχαριστήριο λόγο του για το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στην Κατηγορία Δράμα στις φετινές Χρυσές Σφαίρες, ο σκηνοθέτης του «The Brutalist», Μπρέιντι Κόρμπετ, δήλωσε πως το Final Cut πρέπει πάντοτε να πηγαίνει στους σκηνοθέτες.
«Το Final Cut πρέπει να πηγαίνει στον σκηνοθέτη» δήλωσε ο Κόρμπετ σκηνοθέτης του The Brutalist, απομακρυνόμενος προς στιγμήν από τον προετοιμασμένο ευχαριστήριο λόγο του. «Αυτή θεωρείται κάπως αμφιλεγόμενη δήλωση, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι. Δε θα έπρεπε να είναι καθόλου αμφιλεγόμενη».
Στην αέναη μάχη ανάμεσα στους κινηματογραφιστές και τα χολιγουντιανά στούντιο, τα μεγάλα κεφάλια των εταιριών παραγωγής πάνε συχνά κόντρα στις επιθυμίες των δημιουργών όσον αφορά το μοντάζ: ο Μπρέιντι ευχαρίστησε τους συνεργάτες του στο «The Brutalist» που εμπιστεύθηκαν πλήρως το όραμά του, «ακόμη και όταν το φιλμ ήταν σκέτη καταστροφή» κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Πρόσθεσε επίσης πως περισσότερα στούντιο καλό θα ήταν να εμπιστεύονται τους σκηνοθέτες όσον αφορά τις δημιουργικές αποφάσεις.
«Μου είπαν πως αυτό το φιλμ ήταν αδύνατο να διανεμηθεί. Πως κανείς δεν θα ερχόταν να το δει. Δεν κρατάω κακία, αλλά θέλω να χρησιμοποιήσω αυτή την ευκαιρία για να ανυψώσω τους κινηματογραφιστές. Όχι μόνο τους συν-υποψήφιούς μου, αλλά και όλους τους σκηνοθέτες μέσα σε αυτήν την αίθουσα. Οι ταινίες δεν θα υπήρχαν χωρίς τους σκηνοθέτες. Σας παρακαλώ, ας τους υποστηρίξουμε. Κανείς δεν ζητούσε μία ταινία τρεισήμισι ωρών για έναν μεταπολεμικό αρχιτέκτονα, αλλά τελικά δούλεψε» δήλωσε ο 36χρονος δημιουργός.
Το στούντιο A24 που εκτελεί χρέη παραγωγής στο «The Brutalist» φημίζεται για την πιο «καλλιτεχνική» προσέγγιση που έχει στα projects του. Η ταινία, η οποία διαρκεί 215 λεπτά συμπεριλαμβανομένου και του διαλείμματος, ακολουθεί την Οδύσσεια ενός Ούγγρου αρχιτέκτονα στην Αμερική του 1950, ο οποίος παλεύει να διατηρήσει την καλλιτεχνική του ακεραιότητα και την οικογενειακή του ζωή, απέναντι σε αδίστακτους χρηματοδότες αλλά και ανελέητους προσωπικούς δαίμονες.
Τo «The Brutalist» σημείωσε εν γένει εντυπωσιακή πορεία στο event της Κυριακής, με τον πρωταγωνιστή Έιντριεν Μπρόντι να αποσπά το Βραβείο Α’ Ανδρικού ρόλου και τον Κόρμπετ να αποσπά το βραβείο Καλύτερου Σκηνοθέτη. Η ταινία θα κυκλοφορήσει σύντομα στις ελληνικές αίθουσες από την Tanweer.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άλεκ Μπάλντγουιν, Μπεν Άφλεκ και Νικόλ Κίντμαν στο στόχαστρο
Βροχή από σχόλια προκάλεσε η ανάρτηση του Γουίλ Σμιθ στο Instagram
Πηγές του Χόλιγουντ σχολίασαν το back story πίσω από τα λόγια της ηθοποιού για την πραγματικά άσχημη πλευρά της βιομηχανίας θεάματος
Αναπάντεχες νίκες, αλλοπρόσαλλες κατηγορίες και οσκαρικά φαβορί
Ήταν υποψήφια για τον ρόλο της στο «Matlock»
Oι πρωταγωνιστές του «Fast and Furious» φαίνεται να έχουν αφήσει το παρελθόν
Το «I'm Still Here» επιλέχθηκε επίσης ως η συμμετοχή της Βραζιλίας στο Όσκαρ καλύτερης διεθνούς ταινίας μεγάλου μήκους
Στο στόχαστρο της οι πάντες
Φέτος, το περιεχόμενο αυτής της τσάντας έσπασε κάθε ρεκόρ
Ο 42χρονος ηθοποιός βραβεύτηκε με τη Χρυσή Σφαίρα Α' Ανδρικού Ρόλου
Ο Μπρέιντι Κόρμπετ λέει πως το πολυπόθητο «Final Cut» ανήκει στους σκηνοθέτες
Ο 51χρονος ηθοποιός ήταν εμφανώς συγκινημένος στη σκηνή των Χρυσών Σφαιρών
Η 46χρονη ηθοποιός απέσπασε το Βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου σε Κωμωδία ή Μιούζικαλ
«Πριν 30 χρόνια με είχαν χαρακτηρίσει ηθοποιό-ποπκόρν», είπε κρατώντας το βραβείο στα χέρια της
Δείτε αναλυτικά τους μεγάλους νικητές
«Είμαι αρκετά καλά. Μπορώ να συνεχίσω τη θεραπεία και τα φάρμακά μου», είπε ο 35χρονος ηθοποιός
Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε
Η ταινία που είναι υποψήφια σε 15 κατηγορίες
Η νέα χρονιά ξεκινά κινηματογραφικά πολύ δυνατά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.