Κινηματογραφος

Ο δημιουργός του The Brutalist λέει πως οι σκηνοθέτες πρέπει να έχουν τον τελικό λόγο στο μοντάζ των ταινιών

Ο Μπρέιντι Κόρμπετ λέει πως το πολυπόθητο «Final Cut» ανήκει στους σκηνοθέτες

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο δημιουργός του The Brutalist λέει πως οι σκηνοθέτες πρέπει να έχουν τον τελικό λόγο στο μοντάζ των ταινιών
Ο δημιουργός του The Brutalist λέει πως οι σκηνοθέτες πρέπει να έχουν τον τελικό λόγο στο μοντάζ των ταινιών © Jeff Kravitz/FilmMagic/GettyImage

Ο δημιουργός του The Brutalist λέει πως οι σκηνοθέτες πρέπει να έχουν τον τελικό λόγο στο μοντάζ των ταινιών - Ο Μπρέιντι Κόρμπετ λέει πως το πολυπόθητο «Final Cut» ανήκει στους σκηνοθέτες

Στον ευχαριστήριο λόγο του για το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στην Κατηγορία Δράμα στις φετινές Χρυσές Σφαίρες, ο σκηνοθέτης του «The Brutalist», Μπρέιντι Κόρμπετ, δήλωσε πως το Final Cut πρέπει πάντοτε να πηγαίνει στους σκηνοθέτες.

«Το Final Cut πρέπει να πηγαίνει στον σκηνοθέτη» δήλωσε ο Κόρμπετ σκηνοθέτης του The Brutalist, απομακρυνόμενος προς στιγμήν από τον προετοιμασμένο ευχαριστήριο λόγο του. «Αυτή θεωρείται κάπως αμφιλεγόμενη δήλωση, αλλά δεν θα έπρεπε να είναι. Δε θα έπρεπε να είναι καθόλου αμφιλεγόμενη».

Στην αέναη μάχη ανάμεσα στους κινηματογραφιστές και τα χολιγουντιανά στούντιο, τα μεγάλα κεφάλια των εταιριών παραγωγής πάνε συχνά κόντρα στις επιθυμίες των δημιουργών όσον αφορά το μοντάζ: ο Μπρέιντι ευχαρίστησε τους συνεργάτες του στο «The Brutalist» που εμπιστεύθηκαν πλήρως το όραμά του, «ακόμη και όταν το φιλμ ήταν σκέτη καταστροφή» κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Πρόσθεσε επίσης πως περισσότερα στούντιο καλό θα ήταν να εμπιστεύονται τους σκηνοθέτες όσον αφορά τις δημιουργικές αποφάσεις.

«Μου είπαν πως αυτό το φιλμ ήταν αδύνατο να διανεμηθεί. Πως κανείς δεν θα ερχόταν να το δει. Δεν κρατάω κακία, αλλά θέλω να χρησιμοποιήσω αυτή την ευκαιρία για να ανυψώσω τους κινηματογραφιστές. Όχι μόνο τους συν-υποψήφιούς μου, αλλά και όλους τους σκηνοθέτες μέσα σε αυτήν την αίθουσα. Οι ταινίες δεν θα υπήρχαν χωρίς τους σκηνοθέτες. Σας παρακαλώ, ας τους υποστηρίξουμε. Κανείς δεν ζητούσε μία ταινία τρεισήμισι ωρών για έναν μεταπολεμικό αρχιτέκτονα, αλλά τελικά δούλεψε» δήλωσε ο 36χρονος δημιουργός.

Το στούντιο A24 που εκτελεί χρέη παραγωγής στο «The Brutalist» φημίζεται για την πιο «καλλιτεχνική» προσέγγιση που έχει στα projects του. Η ταινία, η οποία διαρκεί 215 λεπτά συμπεριλαμβανομένου και του διαλείμματος, ακολουθεί την Οδύσσεια ενός Ούγγρου αρχιτέκτονα στην Αμερική του 1950, ο οποίος παλεύει να διατηρήσει την καλλιτεχνική του ακεραιότητα και την οικογενειακή του ζωή, απέναντι σε αδίστακτους χρηματοδότες αλλά και ανελέητους προσωπικούς δαίμονες.

Τo «The Brutalist» σημείωσε εν γένει εντυπωσιακή πορεία στο event της Κυριακής, με τον πρωταγωνιστή Έιντριεν Μπρόντι να αποσπά το Βραβείο Α’ Ανδρικού ρόλου και τον Κόρμπετ να αποσπά το βραβείο Καλύτερου Σκηνοθέτη. Η ταινία θα κυκλοφορήσει σύντομα στις ελληνικές αίθουσες από την Tanweer.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.