- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
O σκηνοθέτης του Joker ζητάει να καταργηθούν οι διαφημίσεις στον κινηματογράφο
Kάνουν την ατμόσφαιρα αποπνικτική, πρόσθεσε ο Τοντ Φίλιπς
Ο Τοντ Φίλιπς εξέφρασε την επιθυμία του να καταργηθούν οι διαφημίσεις πριν από τις ταινίες στους κινηματογράφους
Ο σκηνοθέτης των ταινιών «Joker» και «The Hangover» συμμετείχε πρόσφατα σε μια δημοσκόπηση του Χόλιγουντ για το περιοδικό Empire σχετικά με τον κινηματογράφο μαζί με άλλους όπως ο Τζορτζ Μίλερ, ο Σον Μπέικερ και ο Ντάνιελ Σάινερτ και συμφώνησαν ότι οι διαφημίσεις είναι δύσκολο να απομακρυνθούν από τις αίθουσες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της κινηματογραφικής εμπειρίας.
«Σταματήστε να προβάλλετε διαφημίσεις πριν από τις ταινίες. Έχουμε πληρώσει για τα εισιτήριά μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βρισκόμαστε εδώ. Οι διαφημίσεις κάνουν την ατμόσφαιρα αποπνικτική», ανέφερε ο σκηνοθέτης του «Joker».
"We've paid for our tickets. We're excited to be there. The commercials tend to take the air out of the room," said filmmaker #ToddPhillips.https://t.co/EPU32nzRlf
— Cinema Express (@XpressCinema) November 4, 2024
Ο Μίλερ, σκηνοθέτης του «Mad Max: Road Fury» αναφερόμενος στο γιατί οι κινηματογραφικές αίθουσες θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο μέλλον, σημείωσε: «Είμαστε δεμένοι με το να μοιραζόμαστε ιστορίες. Πιστεύω ότι οι κινηματογράφοι, σε γενικές γραμμές, κάνουν ό,τι μπορούν». Επισήμανε επίσης, ότι οι αίθουσες θα μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα, για να μειωθεί η τάση του κοινού να παρακολουθεί ταινίες στο σπίτι».
Ο Ντάνιελ Σάινερτ, βραβευμένος με Όσκαρ συν-σκηνοθέτης του «Everything Everywhere All At Once», τόνισε ότι οι αίθουσες θα αντέξουν στο χρόνο επειδή «ενισχύουν την αίσθηση της κοινότητας», κάτι που επιζητά το κοινό, δημιουργώντας κοινωνικούς χώρους πέρα από την απλή προβολή ταινιών και τις υψηλές τιμές στο ποπ κορν.
«Μου αρέσει όταν οι θεατές ντύνονται για την Barbie, χορεύουν στο RRR ή κάθονται για ώρες συζητώντας με μια μπύρα μετά την προβολή του It Ends With Us», πρόσθεσε.