Κινηματογραφος

Mαύρο καναρίνι: Μετά την Κέιτ Μπέκινσεϊλ το χάος

Το φιλμ του Πιερ Μαρέλ αποτελεί μια άνευρη και ρουτινιάρικη περιπέτεια, πασπαλισμένη με ψευτοδιλήμματα περί πατριωτισμού και αυτοθυσίας.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 934
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κριτική για την ταινία Mαύρο καναρίνι σε σκηνοθεσία Πιερ Μορέλ. Πρωταγωνιστούν: Κέιτ Μπέκινσεϊλ, Μπεν Μάιλς, Σάφρον Μπάροους, Ρέι Στίβενσον

Μια πράκτορας της CIA εκβιάζεται από μέλη τρομοκρατικής οργάνωσης που έχουν απαγάγει τον σύζυγό της, ο οποίος αγνοεί την αληθινή ταυτότητα της γυναίκας του. 

Η Κέιτ Μπέκινσεϊλ έχει αποδείξει και στο παρελθόν (το franchise «Underworld») ότι μπορεί να κουβαλήσει μια ταινία δράσης πάνω της. Εδώ πάντως, παρά τη φιλοτιμία και την αυταπάρνηση με την οποία η Βρετανίδα σταρ υπηρετεί τον ρόλο της αινιγματικής πράκτορα, το κοινότυπο σενάριο δεν μπορεί να της προσφέρει κάτι περισσότερο από μια απλή συρραφή κατασκοπικών κλισέ. Το φιλμ του Πιερ Μαρέλ (κορυφαία στιγμή του το «Taken») αποτελεί μια άνευρη και ρουτινιάρικη περιπέτεια, πασπαλισμένη με ψευτοδιλήμματα περί πατριωτισμού και αυτοθυσίας. Ειδικά από τη στιγμή που οι τρομοκράτες ζητούν από την ηρωίδα να τους αποκαλύψει τα μυστικά της χώρας της, η ταινία παίρνει τον κατήφορο.