Κινηματογραφος

Ο Ρίντλεϊ Σκοτ αποκαλύπτει ότι ο «Μονομάχος 3» είναι στα σκαριά

Ο διάσημος σκηνοθέτης το παρομοίασε με την τριλογία του «Νονού»

62224-137655.jpg
Newsroom
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο Ρίντλεϊ Σκοτ αποκαλύπτει ότι ο «Μονομάχος 3» είναι στα σκαριά
O Ρίντλεϊ Σκοτ έχει ήδη αρχίσει να σχεδιάζει το σίκουελ.του «Μονομάχου 2» © Instagram/gladiatormovie

Ο Ρίντλεϊ Σκοτ αποκαλύπτει ότι ο «Μονομάχος 3» είναι στα σκαριά - Ο διάσημος σκηνοθέτης το παρομοίασε με την τριλογία του «Νονού»

Μπορεί ο «Μονομάχος 2» να βγει στους κινηματογράφους στις 22 Νοέμβριου στις ΗΠΑ, αλλά ο Ρίντλεϊ Σκοτ έχει ήδη αρχίσει να σχεδιάζει το σίκουελ.

Σε μια συνέντευξη στο γαλλικό περιοδικό Première, ο Σκοτ συνέκρινε τον «Μονομάχο 2» με τον «Νονό», με τον Λούσιους Βέρους του Πολ Μέσκαλ να μετατρέπεται σε χαρακτήρα τύπου Μάικλ Κορλεόνε που βρέθηκε χωρίς να το θέλει στην εξουσία. Όπως ανέφερε, ο «Μονομάχος 3» θα ξεδιπλώσει την ιστορία του πώς ο Βέρους έρχεται αντιμέτωπος με τον αγώνα εξουσίας στην αυτοκρατορική Ρώμη.

«Παίζω ήδη με την ιδέα του Gladiator 3», είπε ο Scott. «Έχω ανάψει το φιτίλι για τη συνέχεια… Το τέλος του Μονομάχου 2 θυμίζει τον Νονό, με τον Μάικλ Κορλεόνε να καταλήγει σε μια θέση που δεν ήθελε και να αναρωτιέται: τι κάνω τώρα πατέρα; Έτσι, η επόμενη ταινία θα είναι για έναν άντρα που δεν θέλει να είναι εκεί που είναι».

Το περιοδικό αργότερα επικοινώνησε με τον Μέσκαλ σχετικά με τα σχόλια του Σκοτ. Ο Μέσκαλ είπε ότι μόλις πληροφορήθηκε για τη συνέχεια, αλλά εξέφρασε ενδιαφέρον να επαναλάβει τον ρόλο του.

«Ο Ρίντλεϊ μου μίλησε για αυτό, αλλά μόλις χθες», εξήγησε. «Οπότε περιμένω να δω τι θα συμβεί, αλλά με ενδιαφέρει, φυσικά. Αλλά δεν μπορούμε να βιαστούμε, η ιστορία πρέπει να έχει συνοχή».

Gladiator II | Official Trailer (2024 Movie) - Paul Mescal, Pedro Pascal, Denzel Washington

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H Επιστροφή
Η επιστροφή: Ο Ρέιφ Φάινς είναι ο «άλλος» Οδυσσέας

Αν και πιστό ως προς τα ομηρικά γεγονότα και τους χαρακτήρες, ο Ιταλός σκηνοθέτης επιλέγει να απαρνηθεί την επική χροιά προκειμένου να αναδυθεί ένας αντίθετος –μελαγχολικός και σαφέστατα αντιηρωικός– τόνος

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.