Κινηματογραφος

Μόνοι στην Νέα Υόρκη: Νυχτερινή περιπλάνηση στο Μανχάταν

Το νυχτερινό Μανχάταν στο επίκεντρο

Κωνσταντίνος Καϊμάκης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κριτική της ταινίας «Μόνοι στην Νέα Υόρκη» με τους Σον Πεν, Ντακότα Τζόνσον και σκηνοθεσίας της Κρίστι Χολ

Στο αεροδρόμιο JFK η Γκέρλι παίρνει ένα ταξί που θα την οδηγήσει στον τελικό προορισμό της αλλά ο οδηγός του οχήματος, ο απίστευτα οξυδερκής Κλαρκ, θα της πιάσει μια κουβέντα που θα έχει απρόσμενη κατάληξη.

Το βασικό ατού του πρώτου φιλμ που σκηνοθετεί και γράφει η ταλαντούχα Κρίστι Χολ διαθέτει μια έξυπνη ιδέα και δυνατή ατμόσφαιρα που σχετίζεται με το σασπένς το οποίο πηγάζει από τα αδιευκρίνιστα κίνητρα του έμπειρου οδηγού ταξί που προφανώς έχει τον σκοπό του οδηγώντας την κουβέντα με τη νεαρή γυναίκα εκεί που ακριβώς θέλει. Το νυχτερινό Μανχάταν, η αστική μοναξιά, η μυστηριώδης κούρσα, η νοητική και ψυχολογική αναμέτρηση των δύο χαρακτήρων, οι περίπλοκες διαπροσωπικές σχέσεις και τα μυστικά που τις συνοδεύουν, είναι ελκυστικά κομμάτια ενός φιλμ που μπορεί να μην ολοκληρώνεται όπως θα έπρεπε- η λύση του μυστηρίου είναι σίγουρα λιγότερο πρωτότυπη από ότι περιμέναμε- αλλά καταφέρνει να μας κρατήσει σε διαρκή αγωνία. Πολύτιμη και η συμβολή των δύο πρωταγωνιστών που παίζουν καλά το δικό τους παιχνίδι μεταξύ αλήθειας και ψέματος.