Κινηματογραφος

«Ταξίδεψε μαζί του»: Η νέα καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το ελληνικό σινεμά

Μήνυμα εξωστρέφειας με όχημα ταινίες που διακρίθηκαν στις αγορές του κόσμου

Newsroom
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου: Καμπάνια για το ελληνικό σινεμά με έντυπες και ηλεκτρονικές εφαρμογές - Τα βίντεο που θα προβληθούν το επόμενο διάστημα. 

Με μια νέα καμπάνια, η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου αναδεικνύει το ταξίδι του ελληνικού σινεμά στις εγχώριες και διεθνείς αίθουσες.

Τα «Μαγνητικά πεδία» του Γιώργου Γούση στην καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το ελληνικό σινεμά © ΕΑΚ

Με σύνθημα «Ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει. Ταξίδεψε μαζί του», η καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου με έντυπες, ηλεκτρονικές, βίντεο, ραδιοφωνικές και outdoor εφαρμογές αναδεικνύει το ελληνικό σινεμά ως ταξίδι για το κοινό, όπου κι αν αυτό βρίσκεται.  

Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου: Καμπάνια για το ελληνικό σινεμά

Τα τελευταία χρόνια ο ελληνικός κινηματογράφος αποτελεί ένα διαρκές, ανέλπιστο, κόντρα σε κάθε προγνωστικό success story. Σπουδαία ταλέντα, περίοπτες φεστιβαλικές πρεμιέρες, αλλεπάλληλα μεγάλα διεθνή βραβεία, συναρπαστικές ιστορίες, βαθιά τεχνική γνώση, αστείρευτη ευρηματικότητα και έμπνευση.

Όλα αυτά καθιστούν το ελληνικό σινεμά μια από τις πιο δημιουργικές και ενδιαφέρουσες εθνικές κινηματογραφίες στον κόσμο. Το επίτευγμα αυτό καθώς και τους ανθρώπους που το υλοποιούν θέλει να τιμήσει η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου με τη νέα της καμπάνια για τον ελληνικό κινηματογράφο.

«Αυτή η καμπάνια ήταν μία ιδέα που νιώσαμε όλοι την ανάγκη να υλοποιήσουμε στο ΔΣ. Πιστεύουμε πως οι ελληνικές ταινίες αφορούν ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό από αυτό που τις βλέπει και θελήσαμε να μιλήσουμε με την ιδέα μας πως οι ταινίες ταξιδεύουν παντού: από τις αίθουσες, στα φεστιβάλ, στις κινηματογραφικές λέσχες, σε πόλεις και χώρες σε όλο τον κόσμο.

«Ξενία» του Πάνου Χ. Κούτρα στην καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το ελληνικό σινεμά © ΕΑΚ

Πιστεύουμε πως δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν σε εξωστρέφεια, ταλέντο, ποιότητα και διακρίσεις εγχώριες και διεθνείς», αναφέρει ο Λευτέρης Χαρίτος, πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Το ελληνικό σινεμά στις κινηματογραφικές αγορές του κόσμου

Ως όχημα για να μεταφέρει το μήνυμά της, η καμπάνια βασίζεται στις ταινίες που διακρίθηκαν με το βραβείο Ίρις Καλύτερης Ταινίας όλες τις προηγούμενες χρονιές και που γνώρισαν και εξακολουθούν να απολαμβάνουν επιτυχημένης πορείας στις αγορές όλου του κόσμου.

Την έμπνευση της καμπάνιας υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία McCann που με εμπειρία και γνώση στον διαφημιστικό χώρο, πίστεψε στη δυναμική του ελληνικού κινηματογράφου και στο σωστό “timing” για την ανάδειξή του ως ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα παραγωγής σύγχρονου πολιτισμού στη χώρα μας.

Το αποτέλεσμα είναι μια πρωτότυπη καμπάνια με έντυπες και υπαίθριες εικόνες – προσκλήσεις, σε συνδυασμό με βίντεο και ραδιοφωνικά σποτ σκηνοθετημένα από τον Μπάμπη Μακρίδη και τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, που θα προβληθούν το επόμενο διάστημα στην Αθήνα, σε επιλεγμένες πόλεις της χώρας και στο διαδίκτυο.