- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο κακός ηθοποιός: Βιασμός στα γυρίσματα της ταινίας. Ή μήπως όχι;
Ένα σφιχτοδεμένο και καλογυρισμένο δράμα που σοκάρει ως έναν βαθμό, αλλά από τη στιγμή που η εικόνα (ως προς το τι έχει πραγματικά συμβεί) γίνεται ξεκάθαρη, το ενδιαφέρον ατονεί
Στο σετ των γυρισμάτων μιας κινηματογραφικής ταινίας όλα κυλούν ιδανικά για τους δύο πρωταγωνιστές, Σάντρα και Ντάνιελ, που υποδύονται τους παράνομους εραστές και συζητούν τους ρόλους και τη σχέση τους μαζί με το υπόλοιπο καστ. Στη διάρκεια μιας ερωτικής σκηνής όμως τα πράγματα εκτροχιάζονται όταν η Σάντρα κατηγορεί τον Ντάνιελ πως τη βίασε!
Ένα σφιχτοδεμένο και καλογυρισμένο δράμα που σοκάρει ως έναν βαθμό, αλλά από τη στιγμή που η εικόνα (ως προς το τι έχει πραγματικά συμβεί) γίνεται ξεκάθαρη, το ενδιαφέρον ατονεί. Η ταινία ξεκινά παραπλανητικά βλέποντας το ζευγάρι στο αυτοκίνητο να ανταλλάσσει ερωτικές κουβέντες, πριν αποκαλυφθούν στη συνέχεια το συνεργείο της κάμερας και ο ηχολήπτης που καταγράφουν τη συζήτηση για τις ανάγκες του φιλμ. Είναι η τεχνική παραπλάνησης που χρησιμοποιεί σταθερά σε όλη σχεδόν τη διάρκεια του φιλμ ο σκηνοθέτης, προκειμένου να θολώσει τα νερά γύρω από την αναζήτηση του ψέματος και της αλήθειας στην υπόθεση. Στην επίκαιρη σκηνή, όμως, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αμφιβολίες ως προς το τι έχει συμβεί. Η προσπάθεια του Μεξικανού Χόρχε Κούτσι, στη μόλις 2η ταινία του, να χτίσει έναν τοίχο αμφιβολίας γύρω από την ενοχή του ήρωα δεν είναι πάντα αποτελεσματική. Το δραματουργικό κομμάτι ενισχυμένο με το ντοκιμαντερίστικο στιλ, πατάει μεν σε ένα «πονηρό» σκληρό μοτίβο (τα όρια ανάμεσα στην τέχνη και την κακοποίηση) για να μας αποπροσανατολίσει και να μας κάνει να αμφισβητήσουμε τις υποθέσεις μας, αλλά η τεχνητή ένταση που προκαλείται δεν έχει πάντα αποτέλεσμα.