Κινηματογραφος

Boy Kills World: Ο Μπιλ Σκάρσγκαρντ σκοτώνει αβέρτα

Με το σκηνοθετικό του ντεμπούτο ο Μόριτζ Μορ επιχειρεί να συστήσει έναν νέο πρωταγωνιστή της δράσης.

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 916
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Βoy kills world

Κριτική για την ταινία «Boy Kills World» σε σκηνοθεσία Μόριτζ Μορ. Πρωταγωνιστούν: Μπιλ Σκάρσγκαρντ, Τζέσικα Ροθ, Μισέλ Ντόκερι, Μπρετ Γκέλμαν, Φάμκε Γιάνσεν

Ο Μπόι είναι ένας χαρισματικός νεαρός κωφάλαλος, που έχει μόνο έναν σκοπό στη ζωή του: να εκδικηθεί για τον θάνατο των γονιών του. Όμως ο μυστηριώδης σαμάνος που τον υιοθέτησε και ανέδειξε τις σχεδόν εξωπραγματικές ικανότητές του, έχει διαφορετικά σχέδια γι’ αυτόν.

Boy Kills World | Official Trailer | In theaters April 26

Με το σκηνοθετικό του ντεμπούτο ο Μόριτζ Μορ επιχειρεί να συστήσει έναν νέο πρωταγωνιστή της δράσης. Ο Μπιλ Σκάρσγκαρντ είναι ο «Boy» τούτης της υπερβίαιης περιπέτειας εκδίκησης,που απευθύνεται κυρίως σε εφήβους, αλλά και στους λάτρεις των video games. Η σκηνοθετική αντίληψη ακολουθεί εκείνη των ανεγκέφαλων βιντεοπαιχνιδιών που στηρίζονται μόνο στην ακατέργαστη δράση και τη ρήση «θέαμα για το θέαμα». Κάποιες οάσεις χιούμορ διανθισμένου με αυτοσαρκασμό και η φιλοτιμία του πρωταγωνιστή (ο Μπιλ Σκάρσγκαρντ διαθέτει το προφίλ του τραυματισμένου αγοριού που διψάει για εκδίκηση) σώζουν οριακά το φιλμ με σκηνικό δράσης έναν απόλυτα δυστοπικό κόσμο. Η γη του κοντινού μέλλοντος μοιάζει βγαλμένη από τη μονοδιάστατη φαντασία της Α.Ι., ενώ το σύμβολο του Κακού (η Φάμκε Γιάνσεν ως Χίλντα Φαν Ντερ Κόι) είναι ο ορισμός της καρικατούρας.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου
Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου

Ένα αστικό θρίλερ με νουάρ αποχρώσεις που κατά διαστήματα μετατρέπεται σε ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα με απρόσμενη εξέλιξη, αλλά και μια κραυγή αγωνίας για την ανάγκη ουσιαστικής επαφής

Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ
Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ

Ένα πραγματικό συμβάν που συνέβη στην Αγγλία του 1920 δίνει την έμπνευση στην Τέα Σάροκ προκειμένου να φτιάξει μια ωρολογιακής ακρίβειας μαύρη κωμωδία εποχής

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.