Κινηματογραφος

Η ταινία «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα έχει πλέον την κάρτα τίτλων της

13 ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία σκηνοθετική του προσπάθεια

Γιώργος Δήμος
Γιώργος Δήμος
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η ταινία «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα έχει πλέον την κάρτα τίτλων της

Megalopolis: Η πρώτη εικόνα από τη νέα ταινία του σκηνοθέτη Φράνσις Φορντ Κόπολα

Η νέα ταινία του θρυλικού σκηνοθέτη του «Νονού» (1972) και του «Αποκάλυψη, Τώρα!» (1979), Φράνσις Φορντ Κόπολα, 13 ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία σκηνοθετική του προσπάθεια, με το «Twixt» (2011), είναι επιτέλους στα τελικά στάδια παραγωγής της. Χωρίς να ξέρουμε ακόμα ακριβώς πότε θα κάνει πρεμιέρα, η αινιγματική «Megalopolis» έχει πλέον την κάρτα τίτλων της, που αποτελεί και το διαφημιστικό λογότυπο της ταινίας.

Ο Κόπολα έχει ασχοληθεί με μεγάλες και κοστοβόρες παραγωγές, σαν εκείνη του «Αποκάλυψη, Τώρα!», που πήρε 238 ημέρες για να γυριστεί μέσα στη ζούγκλα (κάτι το οποίο δεν είχε ξανασυμβεί ως τότε) και κόστισε 31 εκατομμύρια δολάρια, ένα πολύ υψηλό «budget» για την εποχή, που όμως κερδήθηκε και με το παραπάνω στις κινηματογραφικές αίθουσες, με το «box office» της ταινίας να αγγίζει τα 104,8 εκατομμύρια δολάρια. Από την άλλη, ο Κόπολα έχει κάνει και κατά πολύ «μικρότερες» ταινίες, σαν το «Outsiders» και το «Rumble Fish» (1983), που κόστισαν 10 εκατομμύρια το καθένα για να γυριστούν, αλλά έγιναν αργότερα καλτ επιτυχίες.

Megalopolis: Τι γνωρίζουμε για τη νέα ταινία του Φράνσις Φορντ Κόπολα

Το «Megalopolis» φαίνεται να ανήκει στην πρώτη κατηγορία ταινιών του σκηνοθέτη, αφενός γιατί έχει ήδη κοστίσει περίπου 120 εκατομμύρια δολάρια ως παραγωγή και αφετέρου γιατί υπάρχει η υπόνοια πως θα κάνει τελικά την πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ των Καννών, όπου η ταινία του Κόπολα, «Αποκάλυψη, Τώρα!» είχε κερδίσει τον Χρυσό Φοίνικα το 1979. Επίσης, σύμφωνα με πηγές, πρόκειται για μία επική ταινία επιστημονικής φαντασίας, ένα είδος που παραδοσιακά έχει υπάρξει φιλόδοξο στην ιστορία του κινηματογράφου.

Η ταινία «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα έχει πλέον την κάρτα τίτλων της
© EPA/CLAUDIO ONORATI

Η ταινία, της οποίας ο τίτλος θυμίζει το «Metropolis» (1928) του Φριτς Λανγκ, την πρώτη δηλαδή επική ταινία επιστημονικής φαντασίας που γυρίστηκε ποτέ, θα λαμβάνει χώρα στη Νέα Υόρκη, μετά από μία μεγάλη καταστροφή που την έχει αφήσει ερείπιο. Στο κέντρο της ιστορίας θα βρίσκεται η Τζούλια (την οποία θα υποδύεται η ηθοποιός Νάταλι Εμάνιουελ), μία γυναίκα που διχάζεται μεταξύ των ιδεών του κλασικιστή πατέρα της, Φρανκ και του φουτουριστή αρχιτέκτονα ερωμένου της, Σίζαρ (τον οποίο θα υποδύεται ο Άνταμ Ντράιβερ), ο οποίος θέλει να ξαναχτίσει την Νέα Υόρκη σαν μία πόλη του μέλλοντος. Το καστ θα συμπληρώνουν άλλοι, διάσημοι ηθοποιοί, όπως η Όμπρεϊ Πλάζα, ο Τζιανκάρλο Εσποσίτο, ο Λόρενς Φίσμπερν, η Κλόε Φάινμαν, ο Ντάστιν Χόφμαν, ο Σία Λε Μπουφ, ο Τζέισον Σουόρτσμαν και ο Τζον Βόιτ, μεταξύ άλλων.

Όπως έχουν υποστηρίξει ηθοποιοί και άνθρωποι του κύκλου του Κόπολα, ο σκηνοθέτης στριφογύριζε την ιδέα στο μυαλό του εδώ και χρόνια, τουλάχιστον από το 1982, σύμφωνα με τον ηθοποιό Ρομπ Λόου. Το τρίτο μέρος της τριλογίας του «Νονού», η μεταφορά του κλασικού μυθιστορήματος τρόμου του Μπραμ Στόκερ, «Δράκουλας» (1992), με τον Γκάρι Όλντμαν στον ρόλο του τίτλου, όπως και άλλες παραγωγές τις οποίες ο Κόπολα ανέλαβε στο μεταξύ, πήγαν πίσω το πρότζεκτ της «Megalopolis». Χωρίς να έχουμε ακόμα αρκετές πληροφορίες για την ταινία, μοιάζει να πρόκειται για το «κύκνειο άσμα» του 84χρονου πλέον σκηνοθέτη.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου
Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου

Ένα αστικό θρίλερ με νουάρ αποχρώσεις που κατά διαστήματα μετατρέπεται σε ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα με απρόσμενη εξέλιξη, αλλά και μια κραυγή αγωνίας για την ανάγκη ουσιαστικής επαφής

Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ
Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ

Ένα πραγματικό συμβάν που συνέβη στην Αγγλία του 1920 δίνει την έμπνευση στην Τέα Σάροκ προκειμένου να φτιάξει μια ωρολογιακής ακρίβειας μαύρη κωμωδία εποχής

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.