- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Priscilla: Η ωραία και το τέρας
Η σχέση της Πρισίλα και του Έλβις από την αρχή της γνωριμίας τους μέχρι και την αποχώρηση της ηρωίδας από την Graceland
Priscilla: Κριτική για την ταινία της Σοφία Κόπολα, με τους Κάλι Σπένι, Τζέικομπ Ελόρντι, Νταγκμάρα Ντομινιτσίκ
Η σχέση της Πρισίλα και του Έλβις από την αρχή της γνωριμίας τους σε εκείνο το πάρτι στη Γερμανία του 1959 όπου ο Πρίσλεϊ υπηρετούσε τη στρατιωτική θητεία του μέχρι και την αποχώρηση της ηρωίδας από την Graceland.
Όχι η αντισυμβατική βιογραφία που θα περίμενε κανείς από τη δοκιμασμένη σε «πειραγμένα» love stories Σοφία Κόπολα, η οποία δείχνει υπέρμετρη πίστη στα απομνημονεύματα της Πρισίλα Πρίσλεϊ και αδυνατεί να αποδώσει με άρτιους και εμπνευσμένους κινηματογραφικούς όρους την επεισοδιακή σχέση του ζευγαριού. Για δύο ώρες γινόμαστε μάρτυρες ενός άνοστου και επίπεδου ρομάντζου, χωρίς το παραμικρό δραματουργικό ενδιαφέρον (η πορεία της ηρωίδας προς την αφύπνιση γίνεται δίχως ίχνος αληθοφάνειας), ενώ υπάρχει θέμα και στις ερμηνείες. Πιο πειστικός ο Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του Έλβις (ο οποίος παρουσιάζεται ως ένα εγωπαθές, ανώριμο και κακοποιητικό αντράκι) και άνευ αξίας η ερμηνεία της Κάλι Σπένι ως Πρισίλα η οποία προτάθηκε απρόσμενα για Χρυσή Σφαίρα ερμηνείας.