Κινηματογραφος

Priscilla: Η ωραία και το τέρας

Η σχέση της Πρισίλα και του Έλβις από την αρχή της γνωριμίας τους μέχρι και την αποχώρηση της ηρωίδας από την Graceland

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 903
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Priscilla: Η ωραία και το τέρας

Priscilla: Κριτική για την ταινία της Σοφία Κόπολα, με τους Κάλι Σπένι, Τζέικομπ Ελόρντι, Νταγκμάρα Ντομινιτσίκ

Η σχέση της Πρισίλα και του Έλβις από την αρχή της γνωριμίας τους σε εκείνο το πάρτι στη Γερμανία του 1959 όπου ο Πρίσλεϊ υπηρετούσε τη στρατιωτική θητεία του μέχρι και την αποχώρηση της ηρωίδας από την Graceland.

Όχι η αντισυμβατική βιογραφία που θα περίμενε κανείς από τη δοκιμασμένη σε «πειραγμένα» love stories Σοφία Κόπολα, η οποία δείχνει υπέρμετρη πίστη στα απομνημονεύματα της Πρισίλα Πρίσλεϊ και αδυνατεί να αποδώσει με άρτιους και εμπνευσμένους κινηματογραφικούς όρους την επεισοδιακή σχέση του ζευγαριού. Για δύο ώρες γινόμαστε μάρτυρες ενός άνοστου και επίπεδου ρομάντζου, χωρίς το παραμικρό δραματουργικό ενδιαφέρον (η πορεία της ηρωίδας προς την αφύπνιση γίνεται δίχως ίχνος αληθοφάνειας), ενώ υπάρχει θέμα και στις ερμηνείες. Πιο πειστικός ο Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του Έλβις (ο οποίος παρουσιάζεται ως ένα εγωπαθές, ανώριμο και κακοποιητικό αντράκι) και άνευ αξίας η ερμηνεία της Κάλι Σπένι ως Πρισίλα η οποία προτάθηκε απρόσμενα για Χρυσή Σφαίρα ερμηνείας.

PRISCILLA - Trailer Greek Subs

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H Επιστροφή
Η επιστροφή: Ο Ρέιφ Φάινς είναι ο «άλλος» Οδυσσέας

Αν και πιστό ως προς τα ομηρικά γεγονότα και τους χαρακτήρες, ο Ιταλός σκηνοθέτης επιλέγει να απαρνηθεί την επική χροιά προκειμένου να αναδυθεί ένας αντίθετος –μελαγχολικός και σαφέστατα αντιηρωικός– τόνος

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.