- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Animal: Η Σοφία Εξάρχου καυτηριάζει μια ακόμη πτυχή του «ελληνικού ονείρου»
Η αφήγησή της δηλώνει την ικανότητά της (ένα κράμα άνεσης και δεξιότητας) στην ανάπτυξη μιας ιστορίας πολλών επιπέδων και συμβολισμών
Animal: Κριτική για την ταινία της Σοφίας Εξάρχου, με τους Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Φλομαρία Παπαδάκη, Αχιλλέα Χαρίσκο, Βούντου Γιούργκενς, Χρόνη Μπαρμπαριάν κ.ά.
H Κάλια είναι μια δυναμική χορεύτρια σε ελληνικό ξενοδοχείο τρίτης κατηγορίας το οποίο φιλοξενεί κάθε καλοκαίρι τουρίστες κυρίως από τη Ρωσία και τις βαλκανικές χώρες. Η αποστολή της Κάλιας και των συνεργατών της είναι να βρουν τα κατάλληλα μουσικοχορευτικά νούμερα για να ψυχαγωγήσουν τους εκλεκτούς πελάτες του ξενοδοχείου.
Στη δεύτερη ταινία της μετά από το ιδιαίτερο «Park» του 2016 που απομυθοποιούσε με μια διάχυτη μελαγχολία το όνειρο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 μέσω κάποιων εγκαταλελειμμένων και γεμάτων από αράχνες πλέον ολυμπιακών ακίνητων που φιλοξενούσαν τα παιχνίδια κάποιων ζωηρών εφήβων, η Σοφία Εξάρχου συνεχίζει να πορεύεται στο πεδίο της εύστοχης και δηκτικής κοινωνικοπολιτικής αλληγορίας. Το «Animal» όχι μόνο καυτηριάζει υποδειγματικά μια ακόμη πτυχή του «Ελληνικού ονείρου» (η λάμψη του ειδυλλιακού ελληνικού καλοκαιριού κρύβει καλά το σκοτεινό παρασκήνιο και τις απάνθρωπες συνθήκες διαβίωσης των εποχιακών υπαλλήλων στον τομέα του τουρισμού), αλλά πετυχαίνει να γίνει μια στιβαρή αλληγορία για την κρίση της Δύσης και του καπιταλισμού. Η αφήγηση της Εξάρχου δηλώνει την ικανότητά της (ένα κράμα άνεσης και δεξιότητας) στην ανάπτυξη μιας ιστορίας πολλών επιπέδων και συμβολισμών. Μια ιστορία στην οποία φαινομενικά δεν συμβαίνει τίποτα συνταρακτικό, αλλά πίσω από την καθημερινή ρουτίνα των ηρώων κρύβεται ένα οδυνηρό και ατελείωτο δράμα. Τα μικρά παιδιά κάποιων εκ των διασκεδαστών μοιραία «εθίζονται» στην απατηλή λάμψη του γκλίτερ και των προκλητικών ερωτικών χορών οδηγώντας τα ένα βήμα πιο κοντά στην επώδυνη ενηλικίωση.Το μεταναστευτικό ζήτημα μέσω της ιστορίας της 17χρονης «Πολωνής» δίνεται σαν ένα ακόμη ψεύτικο όνειρο που ξεθωριάζει. Το αίσθημα ματαιότητας συντροφεύει στις βόλτες με τα πειραγμένα μηχανάκια τους αφελείς πρωταγωνιστές που θα βιώσουν κι εκείνοι τη διάψευση των προσωπικών ονείρων τους με τον πιο σκληρό τρόπο. Χρυσός Αλέξανδρος στη Σοφία Εξάρχου (μόλις η δεύτερη φορά που το βραβείο πηγαίνει σε ελληνικά χέρια, τριάντα χρόνια μετά από τη νίκη του Σωτήρη Γκορίτσα για το «Απ’ το χιόνι») και βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για τη συγκλονιστική Δήμητρα Βλαγκοπούλου, η οποία είχε κερδίσει και το αντίστοιχο βραβείο στο φεστιβάλ του Λοκάρνο.