Κινηματογραφος

Κίλιαν Μέρφι: Το φαινόμενο «Barbenheimer» ήταν μια υπέροχη στιγμή για τον κινηματογράφο

Ο Ιρλανδός ηθοποιός μίλησε για τη μεγάλη επιτυχία των blockbuster του καλοκαιριού

62224-137655.jpg
Newsroom
6’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κίλιαν Μέρφι: Μίλησε για το κινηματογραφικό φαινόμενο «Barbenheimer» - «Barbie» και «Oppenheimer» διεκδικούν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Ο ηθοποιός Κίλιαν Μέρφι σχολίασε το φαινόμενο «Barbenheimer» © EPA/Allison Dinner

Κίλιαν Μέρφι: Μίλησε για το κινηματογραφικό φαινόμενο «Barbenheimer» - «Barbie» και «Oppenheimer» διεκδικούν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

Ο ηθοποιός Κίλιαν Μέρφι είπε ότι το φαινόμενο «Barbenheimer» του περασμένου καλοκαιριού ήταν «μια υπέροχη στιγμή για τον κινηματογράφο».

Κίλιαν Μέρφι στο Όπενχαιμερ
Ο Ιρλανδός ηθοποιός ενσάρκωσε τον φυσικό Ρόμπερτ Οπενχάιμερ στην ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν © Instagram/Oppenheimer Movie

Η viral τάση ήταν χιλιάδες θαυμαστές να κλείσουν εισιτήρια για να δουν στο σινεμά τις ταινίες «Barbie» και «Oppenheimer» την ίδια ημέρα.

Προέκυψε μετά από μια σειρά από μιμίδια, τα οποία εστίαζαν στο γεγονός ότι δύο ταινίες που ήταν τόσο διαφορετικές, κυκλοφόρησαν την ίδια μέρα.

Κίλιαν Μέρφι: Το φαινόμενο «Barbenheimer» προέκυψε αυθόρμητα

Ο Ιρλανδός ηθοποιός, ο οποίος ενσάρκωσε τον Αμερικανό φυσικό Ρόμπερτ Οπενχάιμερ στην ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν, τόνισε η τάση ήταν «δεν ήταν κάποια εκπληκτικά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ», αλλά αυθόρμητη.

Ερωτηθείς από τη συντάκτρια πολιτισμού και μέσων ενημέρωσης του BBC, Κέιτι Ράζαλ αν οι δύο ταινίες βοήθησαν η μία την άλλη στο box office, ο Κίλιαν Μέρφι είπε: «Ναι, το έκαναν. Και ήταν μια εξαιρετική στιγμή για τον κινηματογράφο».

Κίλιαν Μέρφι: Μίλησε για το κινηματογραφικό φαινόμενο «Barbenheimer» - «Barbie» και «Oppenheimer» διεκδικούν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.
Ματ Ντέιμον, Έμιλι Μπλαντ, Κίλιαν Μέρφι και Φλόρενς Πιου, σε εκδήλωση προώθησης του «Oppenheimer» © EPA/Andy Rain

«Πιστεύω ότι είναι και οι δύο υπέροχες ταινίες και δεν θα μπορούσαν να είναι πιο διαφορετικές. Και νομίζω ότι ήταν υπέροχο, δεν ήταν κάποια εκπληκτικά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ από το στούντιο», σημείωσε.

«Ήταν άνθρωποι, ξέρετε, ήταν το διαδίκτυο και οι άνθρωποι που δημιούργησαν το Barbenheimer και, ναι, ήταν μια υπέροχη στιγμή για τον κινηματογράφο».

Oppenheimer | New Trailer

«Barbie» - «Oppenheimer»: Εισπρακτικές επιτυχίες και κριτικές διακρίσεις

Η ταινία «Barbie» έχει κερδίσει 1,44 δισεκατομμύρια δολάρια στο box office παγκοσμίως και το φιλμ «Oppenheimer» έχει εισπράξεις 956 εκατομμύρια δολάρια.

Και οι δύο ταινίες είναι υποψήφιες για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στις 10 Μαρτίου, αλλά ο Μέρφι εξήγησε ότι προσπαθεί να μην αφήσει τα βραβεία να επηρεάσουν τις ερμηνείες του.

«Ξέρω ότι όλοι το λένε αυτό, αλλά ποτέ κάνεις μια ταινία σκεπτόμενος τα βραβεία» είπε. «Δεν κάνουμε αυτό. Είναι αδύνατο να κάνουμε μια ταινία με αυτόν τον τρόπο», τόνισε.

«Όμως, όταν μια ταινία συνδέεται με το κοινό όπως η συγκεκριμένη, έχει με έναν τρόπο που κανείς μας δεν θα μπορούσε να προβλέψει... είναι εξαιρετικά κολακευτικό και είναι υπέροχο να το βλέπεις αυτό», ανέφερε.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.