- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Οι Χωρικοί: Μια ιστορία από την Πολωνία στις αρχές του 20ού αιώνα
Το σκηνοθετικό ζευγάρι που είχε φτιάξει το «Loving Vincent» πριν από 7 χρόνια επιστρέφει
Κριτική της ταινίας «Οι Χωρικοί με τους Καμίλα Ουρζεντόφσκα, Ρόμπερτ Γκουλάτζικ, Μιροσλάβ Μπάκα, Σόνια Μιετιελίκα και σκηνοθεσίας των Ντορότα Κομπιέλα, Χιού Βέλχμαν
Σε χωριό της Πολωνίας των αρχών του 20ου αιώνα, μια όμορφη νεαρή κοπέλα παντρεύεται πλούσιο και κατά πολύ μεγαλύτερό της αγρότη, παρά τον έρωτά της για τον γιο του.
Το σκηνοθετικό ζευγάρι που είχε φτιάξει το «Loving Vincent» πριν από 7 χρόνια επιστρέφει, με την ίδια τεχνική (η επιχρωματισμένη απεικόνιση των κινήσεων αυθεντικών ηθοποιών) με προφανή σκοπό. Όμως η οπτική μεγαλοπρέπεια (που προφανώς και ήταν περισσότερο ταιριαστή σε μια ταινία για τον Βαν Γκογκ) δεν μπορεί να στηρίξει κατάλληλα ένα βουκολικό μελόδραμα βασισμένο σε μυθιστόρημα του νομπελίστα συγγραφέα Βλάντισλαβ Ρέιμοντ. Κάλλιστα το φιλμ θα μπορούσε να είχε γυριστεί με την μορφή ταινίας με κανονικούς ηθοποιούς χωρίς την συνδρομή βοηθητικών κινούμενων ζωγραφιών. Επίσης, οι συνεχείς δοκιμασίες της ηρωίδας που οδηγείται από την μια ταπείνωση στην άλλη προσπαθώντας να κρατήσει ακέραια την αξιοπρέπεια αλλά και το ελεύθερο πνεύμα της, μετατρέπονται αδικαιολόγητα σε μια σειρά από βινιέτες ερωτικού περιεχομένου, που δεν βγάζουν κανένα νόημα.