- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκαλύπτει το πραγματικό φινάλε της ταινίας «Pretty Woman»
Το αρχικό σενάριο ήταν πολύ πιο σκοτεινό, μέχρι που η Disney αγόρασε τα δικαιώματα
Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκαλύπτει το πραγματικό φινάλε της ταινίας «Pretty Woman» - Το αρχικό σενάριο ήταν πολύ πιο σκοτεινό, μέχρι που η Disney αγόρασε τα δικαιώματα
Η Τζούλια Ρόμπερτς, τριάντα τρία χρόνια μετά την προβολή του «Pretty Woman», έκανε μια αποκάλυψη για την ταινία η οποία άλλαξε τη ζωή και την καριέρα της.
Κατά την εμφάνιση της στην εκπομπή «The Graham Norton Show» στο BBC One, δήλωσε ότι «η ταινία αυτή δημιουργήθηκε για να είναι πιο σκοτεινή».
Η ταινία που κυκλοφόρησε το 1990, ακολουθεί την Βίβιαν (Τζούλια Ρόμπερτς), μιας τοξικομανούς γυναίκας που προσπαθεί να επιβιώσει μέχρι που γνωρίζει έναν επιχειρηματία, τον Έντουαρντ (Ρίτσαρντ Γκιρ).
Ο αρχικός τίτλος της ταινίας ήταν «3.000 δολάρια»
Η Τζούλια Ρόμπερτς τόνισε ότι μέχρι και ο τίτλος ήταν διαφορετικός. «Ήταν "3.000 δολάρια", ποσό που έταζε ο επιχειρηματίας στη γυναίκα για να του κρατήσει συντροφιά και να τον συνοδεύσει σε διάφορες εκδηλώσεις. Η ταινία τελείωνε με εκείνον να την αφήνει σε έναν σοκάκι, να της πετάει τα χρήματα και να φεύγει», αποκάλυψε η 56χρονη ηθοποιός.
«Ο σκηνοθέτης μου είχε στείλει το σενάριο και μου είπε πως θα το λατρέψω. Με παρακάλεσε να το διαβάσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Δεν μπορούσα όμως να το κάνω γιατί με φόβιζε. Τόσο σκοτεινό ήταν. Δεν μου πήγαινε η καρδιά να συνεχίσω», είπε η Τζούλια Ρόμπερτς.
Όταν όμως, πτώχευσε το στούντιο παραγωγής μέσα σε ένα σαββατοκύριακο, η Τζούλια Ρόμπερτς απογοητεύτηκε. Στην συνέχεια, όμως, αγόρασε τα δικαιώματα η Disney και την άλλαξε έτσι όπως την ξέρουμε, κάνοντάς την πιο ανάλαφρη.
«Αναρωτιόμουν τι θα το κάνουν, κινούμενα σχέδια; Τότε ζήτησε να με δει ο σκηνοθέτης Γκάρι Μάρσαλ και άλλαξα εντελώς γνώμη για όλα. Έγινε κάτι περισσότερο στα μέτρα μου. Ευτυχώς που το "3.000" δεν έγινε ποτέ. Ούτε τότε θα μπορούσα να το είχα κάνει, ούτε τώρα», κατέληξε η ηθοποιός.