Κινηματογραφος

Το «Napoleon» του Ridley Scott κατακτά το γαλλικό box office παρά τις αρνητικές κριτικές

Η ερμηνεία του Joaquin Phoenix περιγράφτηκε ως «σκονισμένο κέρινο ομοίωμα»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το «Napoleon» του Ridley Scott κατακτά το γαλλικό box office παρά τις αρνητικές κριτικές - Η ερμηνεία του Joaquin Phoenix περιγράφτηκε ως «σκονισμένο κέρινο ομοίωμα»

Το «Napoleon» είχε ένα δυνατό άνοιγμα στη Γαλλία την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, κερδίζοντας περίπου 868.000 ευρώ από περίπου 120.000 εισιτήρια. Ο αριθμός, που αποκαλύφθηκε από την Comscore France, περιλαμβάνει περίπου 8.000 εισιτήρια από preview προβολές σε όλη τη Γαλλία, ιδίως στο Παρίσι όπου η Sony Pictures πραγματοποίησε παγκόσμια πρεμιέρα στις 14 Νοεμβρίου, λίγες μέρες μετά το τέλος της απεργία των ηθοποιών.

Το «Napoleon», στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Joaquin Phoenix ως Γάλλος αυτοκράτορας και η Vanessa Kirby ως σύζυγός του, Joséphine de Beauharnais, έχει «θαφτεί» από τους Γάλλους κριτικούς για τις υποτιθέμενες ιστορικές ανακρίβειες και την αντιγαλλική στάση του. Επιπλέον, η ερμηνεία του Phoenix προκάλεσε σχόλια παρομοιάζοντας τον ηθοποιό με ένα «σκονισμένο κέρινο ομοίωμα», όπως είπε ο γαλλικός ραδιοφωνικός σταθμός, France Culture.

Η Barbie και ο Ken στη Γαλλική Αυτοκρατορία

Η εφημερίδα Le Figaro, έγραψε ότι η ταινία θα μπορούσε να μετονομαστεί σε «Barbie and Ken Under the Empire». Αλλά ο σκηνοθέτης Ridley Scott αγνόησε τις κριτικές λέγοντας στο BBC ότι «οι Γάλλοι δεν συμπαθούν ούτε τον εαυτό τους». Τα σχόλιά του δεν φαίνεται να αποθάρρυναν το γαλλικό κοινό από το να αγοράσει εισιτήρια.

Το «Napoleon» σημείωσε τις μεγαλύτερες πωλήσει της εβδομάδας με διαφορά, μπροστά από το οικογενειακό δράμα «Rien a perdre», με πρωταγωνίστρια τη Virginie Efira, καθώς και την ταινία κινουμένων σχεδίων «Mars Express».

Πρόκειται για το μεγαλύτερο λανσάρισμα του Scott στη Γαλλία εδώ και χρόνια. Οι δύο τελευταίες ταινίες του, «House of Gucci» και «The Last Duel», έκοψαν μόλις 33.895 και 22.000 εισιτήρια, αντίστοιχα, τις πρώτες μέρες τους στις γαλλικές αίθουσες.

Ο Eric Marti της Comscore Γαλλίας λέει ότι το «Napoleon» μπορεί να πουλήσει περίπου ένα εκατομμύριο εισιτήρια την πρώτη εβδομάδα και θα μπορούσε να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει αυτό το ποσό κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων.