- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Μία έξοδος από ένα δωμάτιο διαφυγής» - Ο Ράιαν Γκόσλινγκ περιγράφει την «εξάρτησή» του από την υποκριτική
Πώς την αντιμετωπίζει σαν θεραπεία
«Μία έξοδος από ένα δωμάτιο διαφυγής» - Ο Ράιαν Γκόσλινγκ περιγράφει την «εξάρτησή» του από την υποκριτική - Πώς την αντιμετωπίζει σαν θεραπεία
Ο Ράιαν Γκόσλινγκ παραλλήλισε τη μέθοδο υποκριτικής που προτιμά με την προσπάθεια κάποιου να βρει την έξοδο από ένα «δωμάτιο διαφυγής».
Ο πρωταγωνιστής του μιούζικαλ «La La Land» και της επερχόμενης ταινίας «Barbie»είπε ότι προσεγγίζει τους ρόλους με αντιδραστικό τρόπο.
Σε συνέντευξη στο βρετανικό GQ, ο Ράιαν Γκόσλινγκ, εξήγησε ότι όταν βρίσκεται αντιμέτωπος με απροσδόκητες συνθήκες στο γύρισμα, είναι σημαντικό να βρίσκει μια διέξοδο, αν και διευκρίνισε ότι δεν έχει βρεθεί ποτέ σε δωμάτιο απόδρασης.
Δίνοντας ένα παράδειγμα, ο ηθοποιός είπε ότι μερικές φορές πηγαίνει να εργαστεί με το σκεπτικό ότι είναι μια βροχερή μέρα, αν και δεν είναι.
Με την πάροδο του χρόνου, ο Γκόσλινγκ ανακάλυψε ότι αυτή η προσέγγιση μπορεί να εφαρμοστεί σε κάτι περισσότερο από την απλή υποκριτική. Ίσως, για παράδειγμα, να είστε ένα παιδί που μεγαλώνει σε μια πόλη, στην οποία δεν θέλετε να είστε και προσπαθείτε να βρείτε μια έξοδο.
«Ίσως ψάχνετε για κάτι που δεν μπορείτε να περιγράψετε με λέξεις και κάνετε ταινίες για να προσπαθήσετε να εντοπίσετε ό,τι ψάχνετε. Ίσως είστε ένα άτομο που δεν οραματιζόταν ποτέ να μεγαλώσει μια οικογένεια και μετά θα συναντήσετε το άτομο που αλλάζει, με κάποιο ριζικό τρόπο, τον τρόπο που βλέπετε τον εαυτό σας και το μέλλον σας. Η ζωή έρχεται πάνω σου, με όλες τις απροσδόκητες και εκπληκτικές ιδιαιτερότητές της. Αυτό που σε κάνει καλλιτέχνη είναι ο τρόπος που απαντάς» τόνισε.
Στη συνέντευξη αποκάλυψε ακόμη ότι στα νιάτα του, αντιμετώπιζε την υποκριτική λίγο σαν θεραπεία ή μια ευκαιρία «να διδάξει τον εαυτό του για τον εαυτό του».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Θέλουμε να διευρύνουμε τις δημιουργικές προοπτικές του χώρου», δήλωσε η σύζυγος του ηθοποιού
Όλα όσα είπαμε με την ηθοποιό για την ταινία «Ο Νόμος του Μέρφυ», την κωμωδία και τον κινηματογράφο
Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Κοραλί Φαρζά δεν ήταν η μόνη που αντέδρασε - Ο Στιβ ΜακΚουίν έκανε το ίδιο
Το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» σε παραγωγή της διάσημης ηθοποιού ρίχνει φως στο φυλετικό πογκρόμ στο Αφγανιστάν
Μετά το Inside Out 2, η Pixar μας προσφέρει ένα ταξίδι στα αστέρια
Οι πρώτες αντιδράσεις για το «A Complete Unknown» - Πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου
Πρώτη του σκηνοθετική δουλειά μετά το «Star Wars: The Rise of Skywalker»
Έτοιμοι για νέα συνεργασία μετά το «Queer» ο Βρετανός σταρ και ο Ιταλός σκηνοθέτης
Για την ταινία «Hurricane»
Ο Ιταλικός Κινηματογράφος στην Ταινιοθήκη και ένα ντοκιμαντέρ αφηγηματικής αρχαιολογίας στο Ελευσίς
Οι συντελεστές της φιλόδοξης παραγωγής - Πρεμιέρα τον Ιούνιο του 2025
Σε μια θυελλώδη και αποφασιστική ερμηνεία, δεν διστάζει να τσαλακωθεί ολοκληρωτικά
Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους
Ασπρόμαυρο δράμα που εξιστορεί μια τρυφερή ερωτική ιστορία με πολιτικό στίγμα
Ύστερα από τον θρίαμβο της «Ευτυχίας», ο σκηνοθέτης επιχειρεί ένα ακόμη τολμηρό βήμα
O Τιμ Μίλαντ αναζητά (με όχημα μια σπάνια οικονομία) όλο το πλέγμα των συναισθηματικών δοκιμασιών και της υπόγειας έντασης που «πνίγει» τον ήρωα.
Ο κορυφαίος θεσμός της έβδομης τέχνης που αγαπούν μικροί και μεγάλοι
Οι πρόβες του «A spartan dream»
Από 28 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024, με ελεύθερη είσοδο επιστρέφει το 8ο Φεστιβάλ για την Ισότητα και στον κινηματογράφο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.