Κινηματογραφος

«Death on the Lot», η νέα σειρά podcast για τις τραγωδίες στο Χόλιγουντ τη δεκαετία του 1950

Οκτώ επεισόδια που θα αφηγούνται τις ιστορίες των θανάτων των Τζέιμς Ντιν, Χέιτι ΜακΝτάνιελ, Τζον Γκάρφιλντ και άλλων

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Χόλιγουντ: «Death on the Lot», η νέα σειρά podcast για τις τραγωδίες τη δεκαετία του 1950 - Οκτώ επεισόδια που θα αφηγούνται τις ιστορίες των θανάτων των Τζέιμς Ντιν, Χέιτι ΜακΝτάνιελ, Τζον Γκάρφιλντ και άλλων

«Death on the Lot» είναι ο τίτλος σειράς podcast οκτώ επεισοδίων που θα αφηγείται τις ιστορίες των θανάτων των Τζέιμς Ντιν, Χέιτι ΜακΝτάνιελ, Τζον Γκάρφιλντ και άλλων αξιοσημείωτων μορφών του Χόλιγουντ που πέθαναν πρόωρα τη δεκαετία του 1950.

Το podcast θα κυκλοφορήσουν ο Αμερικανός παραγωγός, σεναριογράφος, κωμικός Άνταμ ΜακΚέι η εταιρεία του, Hyperobject Industries και η Sony Music.

Σε συνέντευξή του ο ΜακΚέι είπε ότι το πρότζεκτ προέκυψε από το podcast του 2021 «Death at the Wing», το οποίο εξέταζε τους πρόωρους θανάτους αθλητών μπάσκετ τη δεκαετία του 1980, τοποθετώντας τους στο πλαίσιο του κοινωνικοπολιτικού κλίματος.

«Σε όλη τη διάρκεια της δημιουργίας του «Death at the Wing», λέγαμε ότι η μόνη άλλη σύγκριση που μπορούμε να σκεφτούμε είναι το Χόλιγουντ μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο» είπε ο ΜακΚέι. «Τότε σκεφτήκαμε, "Λοιπόν, ας κάνουμε έναν κύκλο επεισοδίων για αυτό και να δούμε τι μπορούμε να αποκαλύψουμε"».

Και ήταν ακόμη πιο βαθύ και περισσότερο στον πυρήνα της αμερικανικής ιστορίας από ό,τι περιμέναμε, εξήγησε.

Το «Death on the Lot» ολοκληρώθηκε πριν ξεκινήσει η απεργία των σεναριογράφων στην Αμερική, αλλά σε ένα email στα μέσα Μαΐου, ο ΜακΚέι επισημαίνει το δεύτερο επεισόδιο του podcast ως ιδιαίτερα επίκαιρο κατά τη διάρκεια αυτής της ταραχώδους περιόδου: Επικεντρώνεται στον θάνατο του Γουίλι Μπάιοφ, εκπροσώπου του οργανωμένου εγκλήματος και διεφθαρμένου συνδικαλιστή, ο οποίος δολοφονήθηκε σε έκρηξη αυτοκινήτου. Ο ΜακΚέι υπογραμμίζει τους παραλληλισμούς με το σήμερα.

«Ξέραμε ότι θέλαμε να κάνουμε ένα επεισόδιο για την εργασία και την κινηματογραφική βιομηχανία επειδή οι άνθρωποι τείνουν να ξεχνούν ότι το Χόλιγουντ, όπως και η χώρα γενικά, χτίστηκε από συνδικάτα» έγραψε. «Δεν ξέραμε ότι η ιστορία θα ήταν τόσο επίκαιρη όσο είναι τώρα, με τους σεναριογράφους να αγωνίζονται για άλλη μια φορά για ένα βιώσιμο μέλλον. Και όταν ακούτε τον τρόπο με τον οποίο μιλούσαν για τους απεργούς εργαζόμενους στην κινηματογραφική βιομηχανία εκείνοι που είχαν την εξουσία στις δεκαετίες του 1940 και του 1950… ακούγεται αποκρουστικά οικείο. Υπάρχουν πολλά διδάγματα από τους εργατικούς αγώνες της μεταπολεμικής εποχής» εκτίμησε.