Κινηματογραφος

Γιατί ο Ράσελ Κρόου σκέφτηκε να εγκαταλείψει τον ρόλο του Μονομάχου

Ο λόγος που το αρχικό σενάριο του φάνηκε περίεργο

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο Ράσελ Κρόου στην ταινία «Ο Μονομάχος»
Ο Ράσελ Κρόου στην ταινία «Ο Μονομάχος» © IMDB

Ράσελ Κρόου: Γιατί σκέφτηκε να εγκαταλείψει τον ρόλο του Μονομάχου - Ο λόγος που το αρχικό σενάριο του φάνηκε περίεργο

Ο Ράσελ Κρόου αποκάλυψε σε μια νέα συνέντευξη/βίντεο στο Vanity Fair ότι παραλίγο να μην ολοκληρώσει τον ρόλο του Μονομάχου στο ιστορικό έπος του Ρίντλεϊ Σκοτ, επειδή το αρχικό σενάριο του φάνηκε περίεργο.

«Ήμουν σίγουρος για τις ικανότητές μου ως πρωταγωνιστής», είπε ο Κρόου. «Αυτό για το οποίο δεν ήμουν σίγουρος με τον "Μονομάχο" ήταν ο κόσμος που με περιέβαλλε. Ο πυρήνας αυτού που κάναμε ήταν μια εξαιρετική ιδέα, αλλά το σενάριο, ήταν σκουπίδια, απόλυτο σκουπίδι».

Ο Κρόου θυμήθηκε ότι το αρχικό σενάριο περιελάμβανε σκηνές στις οποίες οι μονομάχοι ανέβαιναν σε άρματα με τοποθέτηση προϊόντων κάτι που ο ίδιος πίστευε ότι θα προκαλούσε σύγχυση στο κοινό. Μάλιστα αποκάλυψε ότι ήταν έτοιμος να φύγει από τα γυρίσματα αλλά ήταν οι συνεχείς συζητήσεις με τον σκηνοθέτη που τον κράτησαν.

«Μου είπε κάποια στιγμή, "φίλε, δεν καταγράφουμε τίποτα με την κάμερα που δεν πιστεύεις 100%." Έτσι, όταν ξεκινήσαμε πραγματικά τα γυρίσματα της ταινίας, είχαμε 21 σελίδες σεναρίου που συμφωνήσαμε. Ένα σενάριο είναι συνήθως μεταξύ 103 ή 110 σελίδων. Είχαμε λοιπόν πολύ δρόμο μπροστά μας και βασικά εξαντλήσαμε αυτές τις σελίδες στην πρώτη ενότητα της ταινίας. Έτσι, όταν φτάσαμε στη δεύτερη τοποθεσία των γυρισμάτων, που ήταν το Μαρόκο, είχαμε κάπως προλάβει [να συμπληρώσουμε το σενάριο]».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου
Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου

Ένα αστικό θρίλερ με νουάρ αποχρώσεις που κατά διαστήματα μετατρέπεται σε ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα με απρόσμενη εξέλιξη, αλλά και μια κραυγή αγωνίας για την ανάγκη ουσιαστικής επαφής

Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ
Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ

Ένα πραγματικό συμβάν που συνέβη στην Αγγλία του 1920 δίνει την έμπνευση στην Τέα Σάροκ προκειμένου να φτιάξει μια ωρολογιακής ακρίβειας μαύρη κωμωδία εποχής

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.