- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Άμστερνταμ: συνωστισμός σταρ στην ταινία του David O. Russell
Η τελευταία ταινία του Νεοϋρκέζου σκηνοθέτη είναι πολυπρόσωπη και λαβυρινθώδης
Amsterdam: Η τελευταία ταινία του σκηνοθέτη David O. Russell με τους Christian Bale, Margot Robbie, Robert De Niro, Rami Malek, Chris Rock, Zoe Saldana, Taylor Swift
Αυτή η παραγεμισμένη ταινία, στην οποία παίζουν μια ντουζίνα σταρ –ο Christian Bale, η Margot Robbie, ο John David Washington, ο Robert De Niro, η Anya Taylor-Joy, ο Rami Malek, ο Chris Rock, ο Michael Shannon, η Zoe Saldana, η Taylor Swift, o Mike Mayers και ο Alessandro Nivola– είναι μια αποτυχία. Πώς μπορείς να συγκεντρώσεις τόσο μεγάλα ονόματα και να κάνεις τόσο λάθος; Αν ο David O. Russell, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας «Άμστερνταμ», τους έβαζε όλους αυτούς σε ένα δωμάτιο να μιλάνε επί δύο ώρες το πράγμα θα είχε κάποιο ενδιαφέρον.
Ο David O. Russell έχει στο ενεργητικό του συμπαθητικές ταινίες όπως το «Joy», το «American Hustle» και το «Silver Linings Playbook», αλλά εδώ κανένας χαρακτήρας δεν μοιάζει αληθινός άνθρωπος. Η υπόθεση είναι πολύ μπερδεμένη αλλά έχει πάνω κάτω ως εξής: ο Bale και ο Washington υποδύονται δυο φίλους –ο ένας είναι γιατρός, ο άλλος δικηγόρος– που είναι ύποπτοι για έναν φόνο που δεν διέπραξαν· και ενώ προσπαθούν να αποκαλύψουν την αλήθεια πέφτουν πάνω σε ένα ακόμη πιο απαίσιο μπέρδεμα. Το σενάριο του Russell, που ταλαντεύεται ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα, μεταπηδά στον χρόνο και στον χώρο, από το 1933 στη Νέα Υόρκη στο 1918 στο Άμστερνταμ και πάλι πίσω: χρησιμοποιώντας αυτό το χρονικό πλαίσιο –και τις φασιστικές ιδεολογίες που αναδείχθηκαν τότε– κάνει, κάπως ασυνάρτητα, μια δήλωση σχετικά με την ακροδεξιά στην αμερικανική πολιτική σκηνή.
Στα θετικά σημεία της ταινίας είναι η εμπνευσμένη φωτογραφία του Emmanuel Lubezki και τα κοστούμια των J.R. Hawbaker και Albert Wolsky που δίνουν μια εντυπωσιακή εικόνα του μεσοπολέμου –η Taylor-Joy είναι ντυμένη σε έντονες αποχρώσεις του κόκκινου. Ωραίο και το ντουέτο του Nivola και του Βέλγου ηθοποιού Matthias Schoenaerts στους ρόλους δύο αταίριαστων αστυνομικών που δεν αντέχουν ο ένας τον άλλον. Ο Shannon και ο Mike Myers ως ένα ακόμα ντουέτο, κατασκόπων αυτή τη φορά, βγάζουν επίσης γέλιο. Όμως, παρά τις σποραδικές στιγμές απόλαυσης, το «Άμστερνταμ» είναι τελικά τόσο δαιδαλώδες και σοβαροφανές ως προς το μήνυμά του, ώστε δύσκολα αντέχει κανείς τις δύο και πλέον ώρες.