Κινηματογραφος

63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Αφιερωμένη στη γυναίκα η φετινή αφίσα (εικόνα)

Δόθηκε στη δημοσιότητα η υπέροχη δημιουργία του Δημήτρη Τριμίτζιου

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πρωταγωνίστρια η γυναίκα στο πόστερ του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που δημιούργησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis).
Μέρες κινηματογράφου από τις 3 μέχρι τις 13 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη - Στη δημοσιότητα το πόστερ του φετινού φεστιβάλ © Eurokinissi/Βασίλης Βερβερίδης

Πρωταγωνίστρια η γυναίκα στο πόστερ του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που δημιούργησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis).

Μια γυναικεία φιγούρα, ξυπόλητη και ντυμένη σε κόκκινες και χρυσές αποχρώσεις, αιωρείται πάνω από την πόλη. Πηγή της ζωής και πυρήνας του κόσμου, μαγνητίζει και έλκει όλα όσα μας περιβάλλουν και μας ορίζουν. Επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας.

Αυτό απεικονίζει η αφίσα του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης που δημιούργησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis). Πρόκειται για την υπερηρωίδα της πραγματικής ζωής η οποία ξεπερνά και υπερβαίνει τους αμέτρητους ρόλους που της έχουν ανατεθεί. Που απαιτεί από τον καθένα μας και όλους μαζί να δούμε μέσα από ένα καινούργιο βλέμμα. 

Ο εικαστικός ζωγράφισε το πρωτότυπο έργο σε πίνακα και ακρυλικό σε χαρτί.

Θα εκτεθεί στο στο 63ο Φεστιβάλ, στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών και στη συνέχεια ο καλλιτέχνης θα παραχωρήσει το έργο του στο Φεστιβάλ ώστε να βγει σε δημοπρασία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την υποστήριξη κακοποιημένων γυναικών. 

Πρωταγωνίστρια η γυναίκα στο πόστερ του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που δημιούργησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis).
Η οπτική ταυτότητα του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης βασίζεται σε έργο του Δημήτρη Τριμίτζιου © TiFF63

63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Η αφίσα που δημιούργησε ο Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis)

O Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis) γεννήθηκε στην Πολωνία το 1983, σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνα. Η ενασχόλησή του με το γκράφιτι ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία, ενώ από το 2005 δημιουργεί ως street artist.

Το 2002, διακρίθηκε στο διαγωνισμό κόμιξ νέων ταλέντων του περιοδικού 9 της Ελευθεροτυπίας, ενώ από το 2005 άρχισε να δημοσιεύει κόμιξ στο διάσημο περιοδικό Βαβέλ. Ο Δημήτρης Τριμίτζιος έχει εικονογραφήσει για τη LIFO, το περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ, το Don’t Panic, κ.α. Επίσης, είχε αναλάβει τη διεύθυνση φωτογραφίας στη μεγάλου μήκους ταινία Μια ροζ παραμάνα του Νίκου Πομώνη που είχε αποσπάσει ειδική μνεία στο τμήμα Digital Wave του 47ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ενώ συνεργάστηκε και στα σκηνικά της ταινίας Ροζ του Αλέξανδρου Βούλγαρη.

Από το 2005 μέχρι το 2009 συμμετείχε στο διεθνές φεστιβάλ κόμιξ της Βαβέλ, καθώς και σε μια σειρά από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (1η Biennale Νέων Καλλιτεχνών, 7PLY Project, Remap, κ.α.). Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με την καλλιτεχνική ομάδα του GPO Crew, έχοντας παράλληλα ασχοληθεί και με την τέχνη του τατουάζ, στην ομάδα του NICO Tattoo Crew.

Το 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί από τις 3 μέχρι τις 13 Νοεμβρίου 2022. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι θα δούμε στο 37ο Πανόραμα ευρωπαϊκού κινηματογράφου
Τι θα δούμε στο 37ο Πανόραμα ευρωπαϊκού κινηματογράφου

Το φεστιβάλ της Αθήνας, που επιμελείται εδώ και 37 χρόνια ο κριτικός κινηματογράφου Νίνος Φένεκ Μικελίδης, συνεχίζει να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κινηματογραφόφιλους

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.