Κριτική για την ταινία «Triangle of sadness» με τους Χάρις Ντίκινσον, Τσάρλμπι Ντιν, Ντόλι ντε Λεόν, Βίκι Μπερλίν, Γούντι Χάρελσον και σκηνοθεσίας Ρόμπερτ Έστλουντ.
Στη διάρκεια μιας πολυτελούς κρουαζιέρας αναψυχής εκτυλίσσονται διάφορα εξωφρενικά στιγμιότυπα με εφαλτήριο την απρεπή συμπεριφορά των πάμπλουτων επιβατών απέναντι στο προσωπικό του σκάφους. Ώσπου μια τρομερή θαλασσοταραχή φέρνει τα πάνω κάτω στο αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων γιοτ και τους κακομαθημένους επισκέπτες του.
Το να επιχειρείς να ερμηνεύσεις την πραγματικότητα χρησιμοποιώντας πολιτικούς όρους που συνδέονται με τη μαύρη σάτιρα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα για έναν καλλιτέχνη. Όμως ο Ρούμπεν Έστλουντ από τη Σουηδία δεν είναι τυχαίος. Το ιδιοφυές «Τρίγωνο της θλίψης» κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικο στις Κάννες (ο δεύτερος στην καριέρα του, πέντε μόλις χρόνια μετά το «Τετράγωνο») καθώς είναι μια ανελέητη και βιτριολική αλληγορία για την πλουτοκρατία και τον κόσμο του μόντελινγκ. Η αλαζονεία και η έλλειψη ενσυναίσθησης που χαρακτηρίζουν τα δύο συγκοινωνούντα δοχεία της ιστορίας δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Δύο μόνο στιγμιότυπα δείχνουν απόλυτα την παρακμιακή, σαθρή εικόνα των πλουσίων και των όμορφων του έργου. Η πρώτη σχετίζεται με την απαίτηση της πλούσιας γηραιάς Ρωσίδας προς τη σερβιτόρα που τη διατάζει «να διασκεδάσει» και καθώς το όχι απαγορεύεται στο υπηρετικό προσωπικό, η τελευταία αναγκάζεται να πειθαρχήσει και να μπει με τα ρούχα της στο νερό. Η δεύτερη και πιο ύπουλη δείχνει πώς ένα δείπνο με καταπληκτικά εδέσματα καταλήγει σε λουτρό ακαθαρσιών που πνίγει τους πλούσιους συνδαιτυμόνες όταν η θάλασσα (ο από μηχανής θεός, σύμφωνα με όρους αρχαίας τραγωδίας) παίζει τα δικά της παιχνίδια στους υβριστές της ιστορίας. Η ρέντα του Έστλουντ που ξεκίνησε με το «Ανωτέρα βία» και απογειώθηκε με το «Τετράγωνο» εδώ δίνει τη χαριστική βολή στα μέλη μιας ελίτ των οποίων το μόνο «επίτευγμα» ήταν ότι γεννήθηκαν τυχεροί και προνομιούχοι. Το σχεδόν άγριο και οπωσδήποτε αντισυμβατικό χιούμορ του σεναρίου δεν αρκείται σε εύκολες λύσεις ή δοκιμασμένα κλισέ. Η οπτική του Έστλουντ φτάνει στα άκρα, παρουσιάζοντας μια τρομακτική πλευρά της «ανθρώπινης φαρσοκωμωδίας» με όχημα ένα νοητικό πιγκ πογκ (σαν αυτό που παίζουν ο μαρξιστής αμερικανός καπετάνιος κι ο καπιταλιστής Ρώσος ολιγάρχης στην κορυφαία και πιο σπαρταριστή ίσως σκηνή του έργου) και μια τίμια καταγραφή για τα απόνερα του καπιταλισμού.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο σκηνοθέτης κατηγορεί τον Ράιαν Ρέινολντς ότι τον διακωμωδούσε ανοιχτά
Η ταινία που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και ψηφίστηκε ως ένα από τα καλύτερα ανεξάρτητα φιλμ
Ήταν στενός φίλος των Στίβεν Φράι και Χιου Λόρι
Η Disney δε συμφωνούσε με το όραμα του κορυφαίου σκηνοθέτη
«Η Μπρίτνεϊ θα ασχοληθεί ενεργά με την παραγωγή» δήλωσε ο σκηνοθέτης Τζον Μ. Τσου
Κανονικά η τελετή απονομής των βραβείων Γκράμι
H ταινία αναγγέλλει τον ερχομό ενός μεγάλου σκηνοθετικού ταλέντου
Τίτλος της «Ο μάγος του Κρεμλίνου» - Η πρώτη δήλωση του οσκαρικού ηθοποιού
Ο 54χρονος Βρετανός άφησε εποχή με τους ρόλους του στα «Star Wars» και «Harry Potter».
Η διαστημική κωμωδία με τον Ρόμπερτ Πάτινσον θα προβληθεί στην οθόνη της φετινής Μπερλινάλε
Οι νέες ημερομηνίες που ανακοίνωσε η Universal Pictures
Συμπληρώθηκαν 10 χρόνια από τον θάνατο της
Κατέχουν μια αγαπημένη θέση στις καρδιές πολλών σινεφίλ
Νέα εκδοχή στην ταινία που προβλήθηκε το 1987 με πρωταγωνιστή τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ
Oι δυο τους δεν είχαν ποτέ ερωτική σχέση
Έπαινοι για την ελληνική παραγωγή από τον Ρόμπερτ Έγκερς, σκηνοθέτη του «Νοσφεράτου»
Μία δαιμονική κούκλα αποφασίζει να πάει κόντρα στον προγραμματισμό της
Πότε ξεκινούν τα γυρίσματα
Η Οσκαρική περίοδος βάζει μπρος για τα καλά
Το Σωματείο Σκηνοθετών επιβραβεύει τους κορυφαίους κινηματογραφιστές της χρονιάς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.