- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Κριτική για την ταινία «La PiΕce RapportΕe» με τους Ζοσιάν Μπαλασκό, Αναΐς Ντεμουστιέ, Φιλίπ Κατρίν και σκηνοθεσίας Αντονίν Περετζάτκο.
Γόνος παλαιάς αριστοκρατικής γαλλικής οικογένειας, που έφτιαξε την περιουσία της με ανήθικες μεθόδους σε σκοτεινές ιστορικές περιόδους, ερωτεύεται μια ταπεινή υπάλληλο του μετρό και την παντρεύεται παρά τις αντιρρήσεις της αυταρχικής μητέρας του.
Με ένα παιχνιδιάρικο ύφος που αντλεί έμπνευση από το κλασικό μπουλβάρ μέχρι τις πνευματώδεις σύγχρονες κομεντί τύπου «Αμελί», η ταξική κωμωδία παρεξηγήσεων του Αντονίν Περετζάτκο αποτελεί διασκευή ενός γνωστού θεατρικού έργου της Νοέλ Ρενόντ. Στον ρόλο της κακιάς πεθεράς η Ζοσιάν Μπαλασκό δίνει μια απολαυστική παράσταση, αν και το μεγάλο ατού του φιλμ είναι οι σπινθηροβόλοι σουρεαλιστικοί διάλογοι («ποια είναι τα ελαττώματά σας: απληστία, κακία, αλληλεγγύη;») και ο τρόπος που το πολιτικό στοιχείο εισέρχεται –όχι με ομοιογένεια είναι η αλήθεια– στην κατασκευή του έργου το οποίο είναι δομημένο πάνω στο μότο «η ελπίδα να γίνεις πλούσιος υπερβαίνει την επιθυμία για κοινωνική δικαιοσύνη», όπως υποστηρίζει άλλωστε κι ο ίδιος ο σκηνοθέτης.