
Κριτική για την ταινία «Elvis» του Μπαζ Λούρμαν με τους Όστιν Μπάτλερ, Τομ Χανκς, Ολίβια ΝτεΤζόνζι, Έλεν Τόμσον, Ρίτσαρντ Ρόξμπουργκ, Ντέιβιντ Γουένχαμ.
Η ιστορία του Έλβις Πρίσλεϊ μέσα από το βλέμμα και την προσωπική σχέση του με τον ατζέντη του «Συνταγματάρχη Πάρκερ», που τον ανακάλυψε σε ένα συγκλονιστικό live του («δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο») στο Μέμφις των 50s.
Ο οπερετικός τρόπος που κάνει σινεμά ο Λούρμαν («Romeo + Juliet», «Moulin Rouge», «Great Gatsby») δεν αφήνει εκκρεμότητες ως προς το πώς θα μετέφερε στο πανί τη ζωή του Έλβις Πρίσλεϊ. Με έμφαση στο κομμάτι της μεταμόρφωσης του ανήσυχου νέου σε ένα είδωλο που δεν είχε ξαναδεί μέχρι τότε όχι μόνο ο κόσμος της μουσικής, αλλά και η ρατσιστική και οπισθοδρομική αμερικανική κοινωνία, ο Λούρμαν διογκώνει όσο δεν παίρνει άλλο τα συστατικά εξαρτήματα του «Βασιλιά» και με μια ντελιριακή αφήγηση γεμάτη σκηνοθετικά τρικ (αμέτρητα split screen, animation, πυροτεχνήματα κ.λπ.) βάζει φωτιά στην οθόνη. Ο σεξουαλικός χορός που οδήγησε σε ομαδικούς οργασμούς και παραλήρημα (το πρώτο σόου του Ελβις είναι μακράν η κορυφαία σκηνή του έργου), η νέγρικη φωνή που έσπασε όλα τα ταμπού στο αμερικανικό ραδιόφωνο, το υπερθέαμα που συνόδευσε το αναγκαίο American dream, η κόντρα με το καταστημένο που είχε αρκετές στιγμές έντασης (η απειλή στον Έλβις να μην ξαναχορέψει προκλητικά επί σκηνής ειδάλλως θα πήγαινε φυλακή), η σχέση ζωής του Έλβις με τη γυναίκα του Πρισίλα, αλλά και την καταπιεστική, θρησκόληπτη μητέρα του, η οποία του θύμιζε διαρκώς την «παρουσία» του δίδυμου αδελφού του που πέθανε στη γέννα. Όλα τους είναι βασικά συστατικά στην ανερμάτιστη και πληθωρική βιογραφία του Λούρμαν, με τον ανερχόμενο Όστιν Μπάτλερ, φατσάρα που είχαμε προσέξει στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ», να είναι αρκετά πειστικός στον ρόλο ενός μπερδεμένου Έλβις, που από αδύναμο παιδαρέλι μεταμορφώνεται σε μηχανή του σεξ όταν ανεβαίνει στη σκηνή, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τον Χανκς, που γίνεται σκέτη καρικατούρα του «Συνταγματάρχη Πάρκερ».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παλαιότερα η περίοδος ήταν 90 μέρες
Ο Τομ Χόλαντ αναμένεται να επιστρέψει στον ρόλο του Άνθρωπου-Αράχνη
Τέσσερις βιογραφικές ταινίες για τα θρυλικά «Σκαθάρια» θα κυκλοφορήσουν ταυτόχρονα τον Απρίλιο του 2028
Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, το πολυαναμενόμενο animation θα κάνει πρεμιέρα σε δύο χρόνια ακριβώς
Η ηθοποιός τόνισε την ανάγκη να προβληθούν αυθεντικές ιστορίες γυναικών που υπηρέτησαν ως κατάσκοποι
Ο διάσημος σκηνοθέτης ετοιμάζει παραγωγή για το Netflix
Αποκτά σίκουελ μια από τις πλέον δημοφιλείς ταινίες δράσης της δεκαετίας του ’90
Yποδύθηκε τον πράκτορα Τζέισον Μπορν στην ταινία «The Bourne Identity»
Με αστείες σκηνές από ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου
Ένας αχαλίνωτος επαναστάτης στη νέα ταινία του Αμερικανού ωτέρ
Την live-action μεταφορά του βιντεοπαιχνιδιού θα αναλάβει ο Γουες Μπολ (Maze Runner, Kingdom of the Planet of the Apes)
Η ταινία ξαναπροβάλλεται για τρεις βραδιές, 12-13-14 Μαΐου 2025
Στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τα γυρίσματα της πολυαναμενόμενης ταινίας στην Ιταλία
Έκανε ντεμπούτο στις Κάννες, αλλά οι λογοκριτές αρνήθηκαν να την εγκρίνουν για εγχώρια κυκλοφορία
Δωρεάν είσοδος για το κοινό - Οι ημερομηνίες και το πρόγραμμα
Η μουσική σε πρωταγωνιστικό ρόλο
Ο «Άλφρεντ» μίλησε για τον «Τζόκερ» στην τριλογία ορόσημο του Κρίστοφερ Νόλαν «The Dark Knight»
Φέτος κλείνει τα 25 του χρόνια κι έρχεται με ένα πλούσιο πρόγραμμα
Οι σκληροπυρηνικοί σινεφίλ θα εκτιμήσουν δεόντως το έργο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.