Κινηματογραφος

«Top Gun Maverick»: Εξοργισμένοι οι Κινέζοι με την σημαία της Ταϊβάν στην ταινία

Πανηγυρισμοί στον αντίποδα στο νησιωτικό κράτος

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το «Top Gun: Maverick»
Ο Τομ Κρουζ © EPA Pool

Ο χαρακτήρας του Τομ Κρουζ στην ταινία «Top Gun Maverick» φορά ένα τζάκετ στο οποίο υπάρχει ραμμένη η σημαία της Ταϊβάν γεγονός που εξόργισε το Πεκίνο.

Το σίκουελ «Top Gun: Maverick» παρουσιάζει τον χαρακτήρα του Κρουζ να φορά ένα μπουφάν με τη σημαία της Ταϊβάν, κάτι που θεωρείται σύμβολο ανεξαρτησίας από τις αρχές του Πεκίνου, οι οποίες θεωρούν το νησί ως μέρος της επικράτειάς του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επίμαχη σημαία δεν φαινόταν (ή απλά έλειπε) από το τρέιλερ της ταινίας που κυκλοφόρησε το 2019, κάνοντας αρκετούς να αναρωτιούνται αν τότε είχε απαλειφθεί ώστε να ικανοποιηθούν οι κανόνες λογοκρισίας της κινεζικής κυβέρνησης. Ωστόσο, όταν η πλήρης ταινία κυκλοφόρησε στις κινηματογραφικές αίθουσες η σημαία της Ταϊβάν είχε επιστρέψει. Όπως άλλωστε και αυτή της Ιαπωνίας.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ταϊβανέζικη ιστοσελίδα SETN, η παρουσία της σημαίας της Ταϊβάν στο τζάκετ του Τομ Κρουζ προκάλεσε χειροκροτήματα από το κοινό στις κινηματογραφικές αίθουσες της ασιατικής νησιωτικής χώρας.

Στην πρώτη ταινία Top Gun, η οποία έκανε πρεμιέρα το 1986, ο πρωταγωνιστής φοράει ένα μπουφάν το οποίο ανήκε στον στρατιώτη πατέρα του. Το πίσω μέρος του τζάκετ είναι διακοσμημένο με μπαλώματα – αναμνηστικά από τα μέρη που είχε υπηρετήσει ο πατέρας του Μάβερικ στο ναυτικό των ΗΠΑ.

Σημειώνεται μάλιστα, πως η Tencent ήταν η εταιρεία η οποία είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον ήδη, από το 2019, προκειμένου να επενδύσει στη συγκεκριμένη ταινία, ωστόσο, αναγκάστηκε να αποσυρθεί από την παραγωγή προκειμένου να αποφύγει τριβές με το Πεκίνο.

Παρόλα αυτά, ακόμη και αν μια ξένη ταινία λάβει την έγκριση να προβληθεί στο κινεζικό box office, το γεγονός αυτό από μόνο του δεν αποτελεί εγγύηση επιτυχίας. Πιο αναλυτικά, και σύμφωνα με πληροφορίες από το Fortune, οι αμερικανικές ταινίες αντιπροσώπευαν μόλις το 12% των συνολικών πωλήσεων εισιτηρίων στην Κίνα κατά το περασμένο έτος, ενώ το εν λόγω ποσοστό για το έτος 2019, άγγιζε το 30%.

Στο μεταξύ και το box office της Κίνας τα πάει αρκετά καλά χωρίς τις ξένες ταινίες. Πέρυσι, η ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις παγκοσμίως ήταν «η Μάχη στη Λίμνη Changjin», ένα κινεζικό πολεμικό έπος στο οποίο προβάλλεται μια άγρια ​​μάχη μεταξύ κινεζικών και αμερικανικών στρατευμάτων κατά τη διάρκεια του Πολέμου της Κορέας.

Η τρίωρη ταινία προβλήθηκε ελάχιστα εκτός Κίνας, αλλά κέρδισε 890 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις εισιτηρίων. Συγκριτικά, η περσινή επιτυχία του Τζέιμς Μποντ, «No Time to Die», συγκέντρωσε 733 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, και έτσι, θεωρείται ως η τρίτη πιο επιτυχημένη ταινία στον κόσμο. (Η δεύτερη ήταν μια κινέζικη κωμωδία.)

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
 
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πού θα ξενυχτήσεις με φόντο την πανσέληνο;
Πού θα ξενυχτήσεις με φόντο την πανσέληνο;

Με ταινίες, πάρτι, παιχνίδια μυστηρίου, λέσχη ανάγνωσης καιγιόγκα ή μήπως με άριες και θέα στην Ακρόπολη; Την Κυριακή που έχει ολόγιομο φεγγάρι, στο ΚΠΙΣΝ και το Μουσείο Μαρία Κάλλας προτάσειςυπάρχουν (και δωρεάν)

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.