Κινηματογραφος

Κριτική ταινίας: Τα πάντα όλα

H δύναμη της καθημερινότητας κόντρα στο χάος του σύμπαντος

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 825
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η ηθοποιός Μισέλ Γέο στην ταινία «Τα πάντα όλα»
Η ηθοποιός Μισέλ Γέο στην ταινία «Τα πάντα όλα»

Κριτική για την ταινία «Τα πάντα όλα» των Ντάνιελ Κουάν και Ντάνιελ Σάινερτ, με τους Μισέλ Γέο, Τζέιμι Λι Κέρτις, Στέφανι Χσου, Κε Χε Κουάν.

Η μόδα των παράλληλων συμπάντων θα μείνει για πολύ καιρό στην πρώτη γραμμή παραγωγής των σύγχρονων κινηματογραφικών πρότζεκτς. Ένα τέτοιο είναι και το «Τα πάντα όλα» που αφήνει στην άκρη τη σοβαροφάνεια των κομιξάδικων μπλοκμπάστερ για να αφηγηθεί μια πιο χιουμοριστική εκδοχή του διασυμπαντικού… χάους! Με πρωταγωνίστρια μάλιστα μια αμερικανοκινέζα μεσήλικη ιδιοκτήτρια ενός καθαριστήριου που βρίσκεται υποχρεωτικά στη θέση της υπερηρωίδας χωρίς ούτε να το θέλει αλλά ούτε και να μπορεί να το φανταστεί. Κεφάτη αλλά και χωρίς πολύ ψαχνό γραφή που φέρνει στο νου τα δυστοπικά οράματα του «Matrix» (πακέτο με τις εντυπωσιακές χορογραφημένες φιγούρες πολεμικών τεχνών στις οποίες η Μισέλ Γέο του «Τίγρης και δράκος» μεταξύ άλλων έχει διδακτορικό) αλλά και τις ανορθογραφίες του «Cloud Atlas», αμφότερα των αδελφών Γουατσόφσκι. Η κεντρική ιδέα –η ταραχώδης σχέση μητέρας και κόρης– έχει κάποιες χρήσιμες επισημάνσεις και πικάντικες αναφορές αλλά δύσκολα μπορεί να στηρίξει μια τόσο βαριά και υπερφιλόδοξη κινηματογραφική κατασκευή.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου
Ο τελευταίος ταξιτζής: Ο Αθηναίος Τράβις του Στέργιου Πάσχου

Ένα αστικό θρίλερ με νουάρ αποχρώσεις που κατά διαστήματα μετατρέπεται σε ένα ερωτικό ψυχολογικό δράμα με απρόσμενη εξέλιξη, αλλά και μια κραυγή αγωνίας για την ανάγκη ουσιαστικής επαφής

Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ
Μικρά πρόστυχα γράμματα από την Ολίβια Κόλμαν και την Τζέσι Μπάκλεϊ

Ένα πραγματικό συμβάν που συνέβη στην Αγγλία του 1920 δίνει την έμπνευση στην Τέα Σάροκ προκειμένου να φτιάξει μια ωρολογιακής ακρίβειας μαύρη κωμωδία εποχής

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.