Κινηματογραφος

Κριτική ταινίας: Latin Noir

Ο συγγραφέας-σκηνοθέτης Ανδρέας Αποστολίδης σε αποστολή

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
ΤΕΥΧΟΣ 812
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
«Latin Noir» του Ανδρέα Αποστολίδη

Κριτική για την ταινία «Latin Noir» του Ανδρέα Αποστολίδη.

Από το Μπουένος Άιρες, στο Σαντιάγο, την Πόλη του Μεξικού, την Αβάνα και τη Λίμα, οι ήρωες των αστυνομικών μυθιστορημάτων –ανεξάρτητοι ντετέκτιβ, δημοσιογράφοι, εισαγγελείς– γίνονται μάρτυρες ενός κόσμου που μεταμορφώνεται ριζικά μέσα από επαναστάσεις, πραξικοπήματα, εμφύλιους πολέμους, οικονομικές κρίσεις και κοινωνικές ανατροπές.

Το ντοκιμαντέρ του Ανδρέα Αποστολίδη αποτελεί ένα ταξίδι στην αστυνομική λογοτεχνία της Λατινικής Αμερικής που άνθισε τη δεκαετία του 1970 μέσα από τις συνεντεύξεις που απέσπασε ο δημιουργούς από τους λατινοαμερικανούς ομολόγους του Paco IgnacioTaibo II (Μεξικό), Leonardo Padura (Κούβα), Luis Sepulveda (Χιλή), Santiago Roncagliolo (Περού) και Claudia Pineiro (Αργεντινή). Η τεκμηρίωση στο πώς η συγκεκριμένη γενιά συγγραφέων οδηγήθηκε στη συγγραφή νουάρ ιστοριών μυστηρίου, σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει την ωμή κρατική βία και τις συνεχείς παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που βιώνει η Λατινική Αμερική από τη δεκαετία του 1970 μέχρι τις μέρες μας, είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του έργου.

Σκηνοθεσία – σενάριο: Ανδρέας Αποστολίδης
Φωτογραφία: Ζορντί Εσγκλέας Μαρόι, Κοστάντζα Σαντοβάλ, Γιάννης Κανάκης
​Μοντάζ: Γιούρι Αφέρωφ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

The substance
Το ελιξίριο της νιότης: Η Ντέμι Μουρ στην πιο γενναία ερμηνεία της καριέρας της

Εκτός από την κριτική στην επιφανειακή showbiz και στα… τέρατά της, το βραβευμένο στις Κάννες σενάριο μετατρέπεται σε έναν κόλαφο για τη χωρίς νόημα ζωή

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.